• Haajj

    dit is een topic over het flauwvallen tijdens concerten van TH

    Sorry als het jou al is overkomen (het is echt niets persoonlijks) maar ik vind het echt belachelijk dat sommige meisjes flauwvallen als ze TH te zien krijgen.

    Ik snap ook wel dat je kan flauwvallen door de drukte en de vermoeidheid enzo maar ik bedoel hier echt letterlijk flauwvallen bij het zien van TH
    Vooral omdat je dan nog eens een heel deel van het concert mist!

    Het is toch ook niet fijn als je het hele concert DAARVOOR mist?

    het is niet belachelijk vind ik hoor
    die mensjes zien hun grote idool
    ikzelf val nu ook niet flauw maar er zijn meisjes
    nu ja dan heb je natuurlijk wel de pech dat je ze dan eindelijk ziet je van je stokkie valt xD

    Hahah ik weet het , het zijn eigenlyk ook maar mensen en natuurlyk ben ik wel fan . Maar daar ga ik echt niet voor flauwvallen . Dan is alles voor bij en dan heb je nog niks gezien !


    Because Nobody Love's

    Ik ben nog nooit bij Concert flauw gevallen Wel bijna 4 maart maar iemand (niemand die me gelooft :@ maar dat ff ter zijde) Redden me zo ongeveer xD en 14 juni heb ik de helft van het concert gemist omdat ik bij de ehbo post MOEST zitten.. die man spoort niet.. hij zei: Ga naar huis.. ik zo keihard schreeuwen : Nein Klote homo.. ik ga niet naar huis voor ik Bill gezien heb.. dus laat me gaan.. maar hij liet me niet gaan, en toen heb ik hem geslagen.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik ben nog nooit bij Concert flauw gevallen Wel bijna 4 maart maar iemand (niemand die me gelooft :@ maar dat ff ter zijde) Redden me zo ongeveer xD en 14 juni heb ik de helft van het concert gemist omdat ik bij de ehbo post MOEST zitten.. die man spoort niet.. hij zei: Ga naar huis.. ik zo keihard schreeuwen : Nein Klote homo.. ik ga niet naar huis voor ik Bill gezien heb.. dus laat me gaan.. maar hij liet me niet gaan, en toen heb ik hem geslagen.. xD

    Gott ik zie dat al voor me he xD


    I do not hook up.

    ik liep half dood met de security naar de EHBO met mijn 3e concert, et was de eerste keer dat ik flauwviel,
    ik kreeg een astma aanval en werd tegelijkertijd doodgedrukt, ik dacht yes ik mag weer achteraan mijn vak, nee hoor,
    ik word in dezelfde hoek weer neergezet, gelukkig was het een stuk rustiger en toen begon TH

    Oke sommige vallen miss flauw omdat ze TH zien maar de meeste om de drukte enzo.. een vriendin van mij heeft ook last van flauwvallen enzo.. en als je dan bij een concert staat en ja de meesten weten wel hoe dat gaat je wilt het zo goed mogelijk zien dus iedereen staat te douwen en het is super warm en benouwd.. dan kan het zijn dat je flauwvalt he..
    oke ik geef toe bij sommige is het miss ook wel aanstellerij maar bij de meeste toch niet.. en komop als er iemand flauwvalt kan je toch wel ff helpen?

    o.O ik ben nog niet naar een concert geweest en ik vind het onzin als je flauw valt omdat je TH ziet maar ik denk dat zeker de helft van de meisje flauwvalt door de drukte.


    Fight for you're love, cause it worth it

    da is daar mss door, maar ook door de warmte
    en vanvoor word ge echt plat gedrukt, dus..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Op Werchter Boutique ben ik ook bijna flauwgevallen. Ik was al van 's nachts daar, heb niks geslapen enzo, geen normaal ontbijt gehad (sandwiches en rebull, ahaa.), dan nog rennen tot aan het podium. Het was echt heet die dag, iedereen stond te duwen en te trekken, nog meer als op 3 maart! Ik was toen echt blij dat ik nog 'n brikje fruitsap in m'n tas had zitten en dat m'n vriendin nog appelsap had, anders had ik het niet kunnen volhouden.
    Nja ok, ergens begrijp ik wel dat je het dom vindt. Er waren er die al flauwvielen toen de deuren nog niet eens open waren :8 Dat vond ik er wel over.


    One man's fun is another's hell.



    Omg, alsof je het expres doet ofzo, flauwvallen. Al aan gedacht dat sommigen gewoon geen LUCHT krijgen? :') Als je al vanvoor gestaan hebt, begrijp je het wel.



    jah het is overdreven.. maar als je flauwvalt moet je het zelf weten.:P

    Dat je plat word gedrukt en je daar niet tegen kan snap ik het. Maar als Bill voor je staat ga je niet toch in een keer neer?

    Dat vind ik wel een beetje raar x'D


    bla bla bla

    ik snap het wel dat ze flauwvallen ze worden geduwd,platgedrukt,kunnen amper ademen zeker degenen die vanvoor staan,ik bedoel,als je constant geduwd word door anderen die ook vanvoor willen staan,en als ze echt zoo dicht tege je staan,dat je niet eens kan bewegen,dan zou ik het ook benauwd krijgen,en daarvan zou ik ook flauwvallen...& het is dan ook nog is superwarm omdat iedereen op elkaar staat gepropt...eig vind ik het helemaal niet zoo belachelijk :)
    xx


    everybody needs a song.

    Ik vind het zielig en overdreven als je flauwvalt.Maar je kan ook flauwvallen door de warmte,en dat kan ik wel begrijpen want dat ik had ik op werchter boutique,ze zijn nog juist met water gekomen of ik lag op de grond van de warmte want ik stond ook helemaal vanvoor en met ongeveer 30000 mensen achter u.Maar als je flauwvalt als je de jongens ziet vind ik het echt belachelijk.



    Waarom iemand zielig vinden als diegene flauwvalt? o_O. Serieus, dan ben je zelf zielig. In een zaal is het [/ten eerste] bloedheet, echt niet normaal gewoon. <_> Waarom het belachelijk vinden als je de jongens ziet en flauwvalt? Zoiets kan heel veel voor je betekenen, op zoveel manieren. Dus [/wat JOYCESTAR zegt] is dus echt absurd.
    [/mijn mening, accepteer het maar]



    -