• Haajj

    dit is een topic over het flauwvallen tijdens concerten van TH

    Sorry als het jou al is overkomen (het is echt niets persoonlijks) maar ik vind het echt belachelijk dat sommige meisjes flauwvallen als ze TH te zien krijgen.

    Ik snap ook wel dat je kan flauwvallen door de drukte en de vermoeidheid enzo maar ik bedoel hier echt letterlijk flauwvallen bij het zien van TH
    Vooral omdat je dan nog eens een heel deel van het concert mist!

    Het is toch ook niet fijn als je het hele concert DAARVOOR mist?

    mijn vriendin was ook flauwgevallen
    bij sommige komt het door de hitte
    maar sommigen.....
    overdrijven


    You are so god damn Sexy <3

    Ik ga mijn mening hier niet zetten, want het is al duizenden keren genoemd. [/is het met Esmaye eens]


    ok

    Ik viel bijna flouw 14 juni,, en dat was niet omdat Bill me aankeek, maar omdat ik prakties gewoon geen lugt kreeg, aangezien en een paar mensen in me Bortskas ook het porre waren!!Ik vind het ook onzin,, dat menjes flouwfallen omdat ze th zien,, tog zonde Mis je stuk ven het Concert ofzo >.0 JE hebt er meer aan als je regtop blijft staan hoor :P


    Dunno ><

    bedankt voor jullie mening :D

    ik snap ook wel dat je flauw kan vallen door de drukte en ademsnood enz..

    Maar ik bedoelde hier eigenlijk 'het flauwvallen als je de jongens ziet'
    njaa dat maakt niet uit hoor :D

    XXx.

    Ik viel bijna flauw maar dat kwam omdat ik opgepropt stond en het heel benauwd had dus toen ben ik snel water gaan halen en meer naar achteren gaan staan

    Het is warm
    Fans zweet bedelf je
    en voor je het weet ben je buiten westen xD

    Nahahah Ik heb maar 1 concert bij geleefd en ik ben niet flauw gevallen. Ik snap niet waarom meisjes moeten huilen??
    Ik bedoel, het zijn maar 4 jongens hoor ^^ nu niet denken dat ik geen echte fan ben ofzo... Ik benw el een echte maar ik vind het ook belachelijk!
    Meisjes die al flauw vallen voor het concert begint -_-"
    xx


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik snap niet waarom meisjes moeten huilen??
    Ik bedoel, het zijn maar 4 jongens hoor ^^ nu niet denken dat ik geen echte fan ben ofzo... Ik benw el een echte maar ik vind het ook belachelijk!
    Meisjes die al flauw vallen voor het concert begint -_-"
    xx


    Ik moest huilen,, bij Spring Nicht,, En toen keek Bill me aan,, en toen moest ik nog harder huilen,, Ook omdat iedereen bij ons moest huilen,, en dan ga ik automaties ook huilen,, En bij het einden,, moest ik ook weer janken,, En toen was me Make-up helemaal uitgelpen,, en toen keek iedereen me raar aan, toen we naar Buiten liepen,, :$


    Dunno ><

    het komt meestal door de warmte, drukte en spanning en dan als ze TH zien word het waarschijnlijk hun al helemaal te veel^^


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    ikke is flauwgevalle omdat ik me eigen bloed zag, en omdat ik schrok en het warm had tegelijk :O

    5 keer dus in totaal, maar omdat iets zo spannend was ofzow,,

    Het is warm
    Fans zweet bedelf je
    en voor je het weet ben je buiten westen xD

    Nahahah Ik heb maar 1 concert bij geleefd en ik ben niet flauw gevallen. Ik snap niet waarom meisjes moeten huilen??
    Ik bedoel, het zijn maar 4 jongens hoor ^^ nu niet denken dat ik geen echte fan ben ofzo... Ik benw el een echte maar ik vind het ook belachelijk!
    Meisjes die al flauw vallen voor het concert begint -_-"
    xx
    Daar heb je zowieso gelijk in. Maar niet ieder meisje (vielleicht zelfs jongen) huilt natuurlijk omdat ze de liefde van haar dromen ziet waar ze later mee gaat trouwens en mee in duitsland gaat wonen, en dan vergeten we gewoon heel even het feit dat die dames die dat denken nog geen reet duits kunnenxD. Maarja even back to the point..

    Sommige raken geemotioneerd door de tekt. En dan kunnen anderen denken .. bleh..Wat oppervlakkig, maar natuurlijk kan niemand aan een ander zien wat er in zijn/haar hoofd omgaat of wat deze persoon heeft meegemaakt waardoor hij/zij geemotineerd raakt door de muziek. Ik heb op verschillende momenten 14 juni mijn ogen uit mijn lijf gejankt. Maar dat kwam dus gewoon door liedjes, en tekst en het had vrijwel niets tot helemaal niets met de jungs zelf te maken.


    Wie du mir, so ich dir.

    nogmaals bedanktvo jullie reacties !!

    xxx

    Ach De 3 X ik ze zag was et ver vn da..
    Ma ik denk als ge zo heel vanvoor staat ebde meestal dr al zo ver een week vr de deur overnacht dus da zal vn de warmte, vermoeitheid, emotisch en de waawheid vn TH zijn zeker. ^^


    If music be the food of love, play on!

    Ach De 3 X ik ze zag was et ver vn da..
    Ma ik denk als ge zo heel vanvoor staat ebde meestal dr al zo ver een week vr de deur overnacht dus da zal vn de warmte, vermoeitheid, emotisch en de waawheid vn TH zijn zeker. ^^

    Nouw sgat ik zal je zeggen,,
    Ik stond helemaal vooraan. En kwam die ogtent 14 juni om 7 uur aan. dus een week van e voren is bettje oferdrefen he ;)
    Maar idd i was egt dood en dood op! aangezien je gewoon de helle dag staat te wagten, en dan opeens word de druk te hoog en hou je het niet meer.


    Dunno ><

    Jah ik kan best wel begrijpen dat de warmte druk en de vermoeidheid een grote rol spelen.
    En het wenen bij de teksten kann ik me ook nog voorstellen maar je hebt egt van die huppelkutten die flauwvallen bij het opkomen van TH of Vóór het concert begonnen is dat is toch een beetje overdreven vind ik dan ...

    :)

    Jaaaaaaaaaahaaaaaallo
    daaar kunnen ze toch ook niets aan doen :')

    Idd ;)

    Zij is zelf flauwgevallen.-wijst naar Eva-


    I love cookies!As it is with chocolate!