• Haajj

    dit is een topic over het flauwvallen tijdens concerten van TH

    Sorry als het jou al is overkomen (het is echt niets persoonlijks) maar ik vind het echt belachelijk dat sommige meisjes flauwvallen als ze TH te zien krijgen.

    Ik snap ook wel dat je kan flauwvallen door de drukte en de vermoeidheid enzo maar ik bedoel hier echt letterlijk flauwvallen bij het zien van TH
    Vooral omdat je dan nog eens een heel deel van het concert mist!

    Het is toch ook niet fijn als je het hele concert DAARVOOR mist?

    Niet iedereen valt flauw Voor TH tijdens zo een concert, ik ken iemand en die kan niet goed tege het geluid, als het haar te veel word kan ze flauw vallen, maar dat is niet omdat Bil haar even in de ogen keek xD ^^


    Your Butt is Mine!

    Op Werchter Boutique xD Ik lachte me dood xD De deuren waren nog niet eens open of er was al iemand flauwgevallen :')
    Nuja. Meestal kunnen ze er zelfs niets aan doen. Maar er zijn er ook die dat expres doen om aandacht te krijgen, in de hoop dat ze misschien vanvoor mogen staan ofzo >_<


    One man's fun is another's hell.

    Op Werchter Boutique xD Ik lachte me dood xD De deuren waren nog niet eens open of er was al iemand flauwgevallen :')
    Nuja. Meestal kunnen ze er zelfs niets aan doen. Maar er zijn er ook die dat expres doen om aandacht te krijgen, in de hoop dat ze misschien vanvoor mogen staan ofzo >_<


    mss hopen ze wel naar TH gebracht te worden XD

    srry :$

    :P

    Als ik iets echt heeeel spannend vind (tegen iets op zit o.a.) dan ga ik soms hyperventileren. Als dit heeel erg is, kan je flauwvallen

    ik ben 1 keer flauw gevallen omdat ik in een warme omgeving (jaa, de hema hiero is warm) iemand tegen kwam die me nie aan staat, ik schrok zoo, dat me hart als een razende te keer ging en lag ik :P

    Mrja, het is dus een logische reactie van je lichaam dat als er iets gebeurd wat bij iedereen verschillend kan zijn, het lichaam slap word. Waarom weet ik even niet meer xD

    Nou en ik vind het dus niet belangelijk, alleen sneu voor die mensen.

    (...)

    mss hopen ze wel naar TH gebracht te worden XD

    srry :$

    :P

    Najaa je hebt zo van die attentionwhores x]


    One man's fun is another's hell.

    maar als je tussen de menigte staat kun je er niks aan doen want je word zowat geplet en je krijgt het benauwd enz..


    xx

    Nuja. Op WB ben ik ook bijna van m'n stokje gegaan, door de omstandigheden.
    - Niet geslapen (voor de poorten gelegen dus x])
    - Amper gegeten
    - Tot aan het podium gerend
    - Het was verschrikkelijk heet ineens
    - Opeengepakte mensen
    - Weten dat je op de 2de rij staat en dat er een zee van volk achter je staat de duwen en trekken is nu niet bepaald een leuke gedachte x]


    One man's fun is another's hell.

    Gossie, gossie. Overdrijven? Omg, dan ben je echt wel zielig - vind ik - als je dat zegt. Like; alsof ik ga flauwvallen als ik overdrijf? Alsof ik het halve concert wil missen alleen om te overdrijven? Nee, dacht het niet. Ik denk niet dat iemand dat doet. Voor bepaalde mensen vallen ze gewoon flauw door alle omstandigheden dat niks met TH te maken heeft, zoals hitte, vermoeidheid, personendichtheid [ofzo?]. Dus ja. En aan de andere kant; als iemand flauw valt als die gene TH ziet, nou en? Laat ze leven ofzo. Wil je met dit topic bereiken dat ze niet meer gaan flauwvallen. Gaat niet lieve schat, neem dat maar van mij aan.;)
    x.


    ok

    Ik val niet flauw als ik Tokio Hotel zie. x'D
    Ik val net niet flauw als ik Arctic Monkeys zie. Maar dat kwam niet door Arctic Monkeys te zien. Dat had verschillende redenen, eerder de hitte enzo. Maarbon. x}
    Spijtig eigenlijk als je door zoiets heel wat mist..

    Alsof je expres flauwvalt, nou, écht niet, schat.


    -

    daar kun je niks aan doen , het gebeurt gwn xD


    don't Worry...Be gay.

    er viel een meisje half flauw op mijn schouder, omdat TH opkwam .____. ik heb dr zachtjes weggeduwt :X


    I don't need words to feel those lips.

    Ik erger me er ook soms aan. So I Inderstand.


    everything you imagined, and more...

    Ergeren doe ik absoluut niet.
    Hallo, ik ben ook flauwgevallen, so what?
    Ik weet zeker dat ik dat weer doe als ik Don't Jump/Spring nicht live hoor. (privé omstandigheden)


    -

    Alsof je expres flauwvalt, nou, écht niet, schat.


    Dat weet ik ook wel hoor ^^

    En het was niet aanvallend bedoelt op degene die het Wél overkomen is. Maar ik bedoelde gewoon dat ik het ergerlijk vind dat mensen flauwvallen bij het ZIEN van TH dus niet de liedjes, niet de hitte, niet de drukte en ook niet de vermoeidheid :) En ik snap ook wel als er een liedje bij is dat heel erge betrekking heeft op jou dat je er niets aan kan doen :)