• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MissEverdeen schreef:
    (...)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    Lilly
    Ik knik. ik kijk een beetje rond en zie allerlei soorten mensen lopen.
    "Maar hoe gaat het bij jou?" denkend aan Florence


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mombasa schreef:
    Donna

    "Dan wordt het pizza. Hier, kies jij maar, prinses."
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem serieus aan.
    "Wat ben jij nou voor een prins," lach ik nep-verontwaardigd.
    "Wat adviseer je mij? Ik moet natuurlijk wel de mening van mijn prins weten."
    Lachend geef ik hem nog een zoen waarna ik een flinke haal van mijn sigaret neem. Vroeger was ik ervan overtuigd dat een sigaret het aller lekkerste in de wereld was maar nu heb ik iets veel lekkerders gevonden.



    Jeremy

    "Wat ben jij nou voor een prins?"
    Ik grinnik en kijk haar onschuldig aan.
    "Wat adviseer je mij? Ik moet natuurlijk wel de mening van mijn prins weten."
    Ik denk even na.
    "Een gewone pizza margherita, voor mij dan."
    Ik kijk haar glimlachend aan terwijl ze van de sigaret een flinke haal neemt.
    "Weet je dat je onweerstaanbaar bent als je dat doet?"

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cosette schreef:
    Charlotte

    "Ik vond je echt beeldig in die kleren. Dat bloemetje op het shirtje, het had echt iets sexy. En je kont leek ook niet dik in de broek, zoals je vroeg om erop te letten."
    Ik geef haar lachend een duwtje.
    "Ik zoek iets stoerders, een beetje sexy maar niet sletterig," denk ik luidop. Dat moet toch wel te vinden zijn? Ik heb alleen geen idee waar te zoeken. Ik ben nog nooit echt een fan geweest van shoppen.


    Mary

    "Ik zoek iets stoerders, een beetje sexy maar niet sletterig."
    Ik denk even na.
    "Misschien eens een casual winkel binnengaan? Het is dat ik nooit echt zo'n kleding gezocht heb, of nodig heb gehad."
    Ik let goed op de winkels.
    "Hier, deze is wat rock-achtig?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Weet je dat je onweerstaanbaar bent als je dat doet?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "De sigaret is onweerstaanbaar dat is iets anders," grinnik ik waarna ik de rook uitblaas. Vroeger rookte ik jointjes. De hadden een rustgevend effect op mijn lichaam. De sigaret werkt niet meer, ik rook ze eigenlijk alleen nog maar uit gewoonte. Soms snakt mijn lichaam naar een join. Op die momenten kon ik er altijd eentje bij Michael vandaan vissen. Zachtjes bijt ik op mijn lip. Misschien heb ik er thuis in de tuin nog wel wat liggen. Zou Jeremy dat lusten? Jointjes?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "De sigaret is onweerstaanbaar dat is iets anders."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, jij bent echt veel meer onweerstaanbaar. En ongelooflijk sexy."
    Ik druk zacht mijn lippen in haar hals en bijt zachtjes in haar huid.
    "En hup, bestel maar snel die pizza, of ik eet jou nog op."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Misschien eens een casual winkel binnengaan? Het is dat ik nooit echt zo'n kleding gezocht heb, of nodig heb gehad. Hier, deze is wat rock-achtig?"
    Ik blijf even stil staan en kijk naar de etalage. Ik knik. Hier moeten we binnen. Ik sleur Mary mee en begin meteen tussen de rekken de kijken. Al snel heb ik een leuke broek gevonden. Niet veel later heb ik er ook een topje. Ik verdwijn ermee in de paskamers en na enkele minuutjes kan ik mezelf aan Mary tonen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik word weer mee naar binnen gesleurd, en kijk goedkeurend naar de kleren die ze eruit plukt. Geduldig wacht ik tot ze ze aanheeft, en wanneer ze uit het hokje komt, kijk ik haar glimlachend aan.
    "Wow, Charlie. Ik zou je bespringen als ik geen vriendje had."
    Grijnzend kijk ik haar even aan.
    "Nee, serieus. Het staat je echt geweldig. Zeker met je nieuwe kapsel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wow, Charlie. Ik zou je bespringen als ik geen vriendje had. Nee, serieus. Het staat je echt geweldig. Zeker met je nieuwe kapsel."
    Ik glimlach een beetje verlegen. Het is een compliment, maar ik wil even helemaal niet besprongen worden.
    "Nou ik wil dingen op dit genre. Donkere onderkant, felle bovenkant," glimlach ik. "Of omgekeerd."
    Mijn ogen gaan wijdopen als ik een lederen legging zie hangen. Nee, dat durf ik niet. Slecht idee. Ik ga terug het pashokje in. Ik moet nog make-up. En schoenen. Zeker weten schoenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zie haar een beetje verlegen kijken, en kijk haar glimlachend aan.
    "Charlie, het was maar een grapje. Je bent en blijft mijn beste vriendin, dat hoofdstuk heb ik afgesloten."
    "Nou ik wil dingen op dit genre. Donkere onderkant, felle bovenkant. Of omgekeerd."
    Ik knik.
    "Het staat je echt geweldig."
    Ik zie haar kijken naar een lederen legging.
    "He, waarom probeer je die niet?"
    Maar ze is alweer verdwenen in het hokje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "He, waarom probeer je die niet?" vraagt Mary.
    Ik hoef niet te vragen waarover ze het heeft, mijn ogen spraken vast boekdelen.
    "Ben je gek?" vraag ik vanuit het pashokje terwijl ik terug mijn eigen t-shirt aantrek. "Dat.is.net iets teveel van het goede," ga ik verder terwijl ik de broek uit doe.
    Ik kijk even naar de prijs, die meer dan redelijk blijkt te zijn. Een meevaller mag ook wel even, vind ik zelf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ben je gek? Dat.is.net iets teveel van het goede."
    Ik grinnik.
    "Oke, jij je zin. Niet dan."
    Ik loop tussen de rekken en kijk wat naar de kleren. Hier hebben ze nog redelijk leuke dingen. Dit moet ik onthouden, voor een volgende keer. Nu gaat het even om Charlie.
    "Ben je bijna klaar?" roep ik naar het hokje.
    Ik wacht tot ze eruit komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nee, jij bent echt veel meer onweerstaanbaar. En ongelooflijk sexy. En hup, bestel maar snel die pizza, of ik eet jou nog op."
    Zachtjes giechel ik.
    "Is dat een echt dreigement?" vraag ik lachend.
    "Want dat zou ik dat wel willen meemaken."
    Ik geef hem een knipoog.
    "Doe mij maar Hawaii," grinnik ik.
    "En jou als toetje."
    Liefdevol druk ik mijn lippen weer op de zijne. Bah, ik hou helemaal niet van dit kleffe gedoe maar met Jeremy zet ik al mijn principes opzij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Is dat een echt dreigement? Want dat zou ik dat wel willen meemaken."
    Ik grinnik even.
    "Wie weet," fluister ik geheimzinnig.
    "Doe mij maar Hawaii. En jou als toetje."
    Ik beantwoord teder haar kus en sluit mijn ogen. Ik voel me gelukkiger dan ooit.
    "Weet je, Donna, ik heb nooit gedacht dat ik zo zou doen. Ooit."
    Ik kijk glimlachend in haar ogen, en neem haar handen in de mijne.
    "Maar je maakt het me veel te makkelijk," zeg ik zacht.
    Ik druk een kus op haar neus, en ontfutsel haar de gsm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Vanaf morgenavond kan ik 's avonds niet meer online, tot zondag (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.