• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 0:25 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik aaide haar heel even kalmerend over haar arm. "Ik denk niet dat je dat wilt vertellen, maar ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden. Mag ik het weten?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Natuurlijk, wil je zien hoe gek?" vraag ik uitdagend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ga je gang,' zeg ik op de zelfde uitdagende toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grijns en trek Cassie overeind en gooi haar over mijn schouder. Dan storm ik de trap af, de buiten deur door en binnen enkele seconden zijn we in het park waar ik haar op een bankje neerzet. "Hier is niemand en kan ik je zo vermoorden." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Laten we zeggen dat zelfs de hoeren een lange jurk droegen. Make-up bestond toen nog niet, niet zoals we het nu kennen, en dit is onnatuurlijk blond." Het was dan wel niet geverfd, maar deze kleur had ik gekregen toen ik veranderde.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Hmm.. Okay. Was je een hoer dan of..?" vroeg ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik enkel.
    "Ja, maar in London was dat rond die tijd heel normaal. Ik weet nog wel dat ik doodsangsten uitstond vlak voor ik overleed." Jack the Ripper had net zijn vijfde slachtoffer gemaakt en was gruwelijker dan ooit tevoren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik slaak een zachte gil als Luca mij ineens over zijn schouder gooit. Als hij de trap afstorm knijp ik mijn ogen stijf dicht en iets later merk ik dat hij me op een bankje neerzet. Voorzichtig open ik mijn ogen en zie ik dat we in het park zijn. 'Hier is niemand en kan ik je zo vermoorden.' grinnikt hij. 'Ik kan heel hard gillen hoor,' waarschuw ik, 'en ik dacht dat je me lief vond, en mensen die je lief vindt vermoord je toch meestal niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Oh.. Okay.." zei ik mompelend, "En hoezo stond je doodsangsten uit dan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik lach eventjes. "Ik heb ook niet gezegd dat ik het goed, gekkie." glimlach ik naar haar. "Maar misschien..." grijns ik op een geheimzinnie toon.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca met grote ogen aan. 'J-je maakt toch gewoon een grapje?' stamel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Er liep een moordenaar rond, die het op hoeren had voorzien. Geweld tegen ons was heel gewoon die tijd. Maar niet zoals die man." Ik probeer een beetje het onderwerp te vermijden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Hm, dat weet ik nog niet." pest ik haar. Ik probeer zo serieus mogelijk te klinken.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik knikte zachtjes. "Okay, dan snap ik dat je bang was." Ik haalde mijn schouders op. "Maar ja, nu leef je in een betere tijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'M-maar,' stamel ik waarna ik snel mijn dicht doe en Luca goed in de gaten hou, 'ik dacht dat je geen mensen meer vermoordde?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered