• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aww, nu zit ik vast met Julian.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alexis

    'Nu je het zegt' mompel ik als een van die begeleiders de hoek omkomt. Ik begin te grijnzen. 'Ja, dat zijn ze inderdaad' grinnik ik. ik blaas de rook uit, en stamp daarna de sigaret uit met mijn hak.


    El Diablo.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Jullie weten dat roken verboden is, neem ik aan?' zeg ik.
    Tot tien tellen, niet je geduld verliezen, niet boos worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Patrick Hathaway
    Toen ik mezelf weer onder controle had wist ik rustig op te staan. Buiten stond Felix bij Sasha en Alexis, die aan het roken waren. Ik zucht, draai mijn rug naar de twee en loop de andere kant op, naar de cafetaria.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, ik ben terug. :3 @Rajah, ju'up, ik laat Matthew naar je toekomen. Waar is Mignon?]

    Hailey
    "Die steunen me in alles wat ik doe en accepteren me voor de volle honderd procent," zegt hij glimlachend.
    "Ah, da's wel fijn. Heb je vrienden die ook homoseksueel zijn?" vraag ik.

    [Mignon zwerft ergens door het bos.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Ik kauwde nadenkend op mijn wang. Ik had één vriendin die lesbisch was, maar als ik dat vertelde, moest ze misschien ook wel hierheen. Maar aan de andere kant konden de begeleiders dat nooit voor haar bepalen, dat moesten haar ouders doen. En die vonden het niet erg.
    "Ja, één," antwoord ik dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rooba schreef:
    Catherine

    'Dankje, het voelt gewoon goed om het een keer aan iemand te vertellen, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Wat is jouw verhaal?' Ik dacht even na, hoe ging ik een lang verhaal kort houden?
    ''Toen ik het vertelde tegen mijn ouders..'' ik zuchtte even, en dacht terug aan die tijd. ''Mijn moeder huilde, mijn vader schold me uit.. Ze hadden me de eerste nacht buiten gezet, waarna ik naar mijn oma was gegaan. Zij accepteerde mijn geaardheid, en was boos op mijn ouders'' ik pauzeerde even. ''Mijn ouders verontschuldigden zich tegenover mijn oma, en vanaf dat moment was ik het sloofje in huis. Mijn zusje van 4 kreeg alle aandacht, en ze hadden mij alleen nodig om hun frustraties te uiten of als ik iets moest doen'' ik kreeg tranen in mijn ogen. Dat mijn bloedeigen ouders zo konden zijn.. ''Ik ging steeds vaker naar mijn oma, en op een gegeven moment liet mijn vader me niet meer gaan. Mijn oma en ik schreven brieven, maar toen ik een lange tijd geen reactie kreeg, hoorde ik van mijn moeder dat ze was overleden. Dat was een paar maanden terug'' ik voelde de tranen over mijn wangen rollen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Srry moest even pizza maken ^^]

    alexis

    'Eigenlijk niet' zei ik. Eigenlijk wel, maar ik ben een goede actrice. Dus hij komt er toch niet achter dat ik lieg. 'Maar het kalmeert me' zeg ik dan.


    El Diablo.

    Hailey
    "Ja, één," zegt hij. Ook dit noteer ik op het blaadje. Ik schraap mijn keel en stel mijn volgende vraag.
    "Ben je goed bevriend met hem of haar?"
    Jezus, dit lijkt wel een kruisverhoor.

    Matthew
    Zuchtend rook ik mijn sigaretje op en vertrap hem met mijn gympen. Dan slenter ik een beetje rond de zalen, en besluit dan naar de bossen te gaan. Ik herinner me niet dat ik daar al heen geweest ben.
    Stilletjes neurie ik een liedje en slenter verder. Dan zie ik Mignon, het meisje met de schattige naam. Ik vind haar één van de aardigste mensen hier. Ik ben nogal gesloten, maar ik heb het gevoel dat ik geen masker bij haar moet opzetten.
    "Hé," zeg ik.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:15 ]

    [en toen stond er een ambulance voor mijn deur. o.O
    dus wie komt Patje pesten? :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Een ambulance? o.ô En nee, sorry, al mijn rolletjes zijn al 'bezet'. Trouwens, mijn complimenten voor dit RPG, ik vind 'm één van de leukste RPG's die ik ooit gedaan heb. (:]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:17 ]

    Mignon

    Ik bijt zachtjes op mijn lip, in gedachten verzonken.
    "Hé," hoor ik achter me.
    Geschrokken draai ik me om en kijk ik het gezicht van Matthew.
    "Hi," zeg ik een beetje betrapt.
    Ik schenk hem een klein glimlachje.
    "Hoe was het wandelen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felix Patterson - Begeleider
    'Zie je me voor een stomkop aan die in die leugens trapt?' vraag ik. 'Dan heb je het mis, roken is verboden hier. Het kan me niks schelen wat je thuis doet, maar hier moeten ze ingeleverd worden. Hier geven die sigaretten en aansteker, dus.'
    Ik houd mijn hand afwachtend op.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Julian Dan Forli
    "Ja," antwoord ik. "Maar meer krijg je niet over haar te weten."
    Ik zit hier niet om over mijn vrienden te praten, die net zo gezond en normaal zijn als ik.
    Ik sla mijn armen over elkaar en vraag me af waar dit gesprek heen gaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen