• Bucket List •

    Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
    Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



    http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/

    Hallo! Ik heb nog zeer weinig abo's, maar ik zou meer dus wel leuk vinden. Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden. Ik kom naarmate de hoofdstukken beter erin, dus als het nu knullig is, sorry, hihi. :'$

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 15:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leeeuk!


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Hihi.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pampam.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, 3 abo's, loppt niet storm. (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife