• Ik heb net mijn bloedblaar laten doorprikken door mijn moeder :S
    Deed geen pijn, maar ik maar niet gekeken hoe al het bloed eruit ging...

    Ik was gisteren namelijk naar Parijs geweest gisteren (met school) en toen hebben we heel Parijs rondgestruind, en toen moesten we helemaal naar de buitenstad lopen voor de bus... (Wat we makkelijk met de metro hadden kunnen doen, maarja >.< )
    En ik had in de bus nog mijn schoenen uitgedaan maar ik had sokken aan, dus ik had het helemaal niet gezien.
    Kom ik rond vier 's nachts thuis, doe ik m'n schoenen en sokken uit: zie ik ineens een hele grote, dikke, rode bult op m'n kleine teen zitten.

    Hebben jullie ooit een bloedblaar gehad?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 15:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, ik zelf heb het nooit gehad maar het klinkt vreselijk.


    The odds are néver in our favor.

    Toen ik op turnen zat had ik heel vaak blaren op mijn handen, soms een bloedblaar.


    i put the fun in funeral

    Oh, jakkes. Ik heb zelf alleen nog maar gewone blaren gehad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo vaak x] Ik ben namelijk een meesteres in het mijn handen en vingers en vel tussen dingen krijgen en dan heb je snel bloedblaren te pakken x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Fijn om te weten, en nee, ik heb het nog niet gehad. XD

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 15:33 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb het nog niet gehad, alleen maar gewone. Gelukkig, want als ik jou verhaal hoor... NAALDEN! *rilt*


    --

    Nee, gelukkig niet. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ah, c'est Paris avec Zwijsen. Toch? (cat)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:29 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oei, das wel naar ja. Een bloedblaar kon je beter laten zitten dacht ik, net als een brandblaar trouwens, die mag je ook niet doorprikken. Misschien anders even naar de dokter? :)


    Cogito ergo sum

    Yoda schreef:
    Zo vaak x] Ik ben namelijk een meesteres in het mijn handen en vingers en vel tussen dingen krijgen en dan heb je snel bloedblaren te pakken x]

    Haha, ik kan me aansluiten bij jou!


    Cogito ergo sum

    Nog nooit, gelukkig :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik loop momenteel stage bij een bedrijf waar ze politiehonden trainen, dus ik heb continue (bloed/)blaren, sneeën en wondjes op mijn handen. (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ons papa is een loodgieter. Die heeft vaak van die bloedblaren op zijn handen. Zo walgelijk, die zien er soms pikzwart uit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Whaha, ik moest even totaal ergens anders aan denken. Mijn broer zat in een band (die Bloedblaar heet) en vanavond is hij naar een optreden van diezelfde band. :']


    I can't even think straight.

    Why did I google this. WHY? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"