• Morgen laat ik een tweede gaatje in mijn oor schieten, maar ik vroeg me af wat de meeste van jullie doen. Een tweede gaatje langs 1 kant of in beide oren? En klopt het dat je die dan voor 6 weken ofzo niet mag uitnemen? Oh ja ps: doet het veel pijn? D: haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb in mijn linkeroor 1 gaatje en in mijn rechteroor 3 (inclusief tragus). Ikzelf hou van asymmetrie en heb dus bewust aan maar een kant mijn tweede gaatje laten schieten :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb drie aan iedere kant. Soms heb ik er 6 in, soms 5, soms 4.
    Ja je mag ze 6 weken niet uit doen, maar langer is misschien handiger als het dicht bij het kraakbeen zit.
    Ik vond het niet echt pijn doen, je het steekt even maar dat is alleen het schieten zelf. De eerste deed nog het meest pijn, in vergelijking met de tweede en derde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Ik heb drie aan iedere kant. Soms heb ik er 6 in, soms 5, soms 4.
    Ja je mag ze 6 weken niet uit doen, maar langer is misschien handiger als het dicht bij het kraakbeen zit.
    Ik vond het niet echt pijn doen, je het steekt even maar dat is alleen het schieten zelf. De eerste deed nog het meest pijn, in vergelijking met de tweede en derde.

    Ik zou er gewoon eentje willen naast waar je gewone oorbel steekt.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Eh, ik heb dat geloof ik drie jaar geleden laten doen, aan beide kanten. Ja, je moet ze inderdaad zes weken laten zitten, omdat je anders het risico loopt dat het gaatje dichtgroeit. Natuurlijk moet je er wel regelmatig aan draaien zodat de oorbel niet vastgroeit. Nee, het doet echt geen pijn. Het was al gebeurd toen ik dacht dat ze nog moesten beginnen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Een vriendin van mij is 11, en heeft 3 gaatjes aan een oor en 2 aan de andere, zij vond het wel pijn doen en ik vind het haar verschrikkelijk staan. Maar dat komt ook omdat ik haar haat (cat) over het algemeen vind ik een tweede gaatje wel mooi aan beide oren.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een tweede gaatje is net als de eerste. Precies hetzelfde.
    Dat vond ik anders wel.


    Food.

    Ik heb 3 in men linkeroor en 2 helixen, en 2 in men rechteroor dus ja..
    Dat kies je zelf he :p
    En ja da doe pijn ma das direct gedaan..
    Ookal is mijn oor altijd kei warm en rood naja :p


    Stop wishing, Start doing..

    Hernandez schreef:
    (...)
    Ik zou er gewoon eentje willen naast waar je gewone oorbel steekt.

    Dat sowieso, je kan in het kraakbeen niet schieten dat moet gepiercete worden. Maar hoe dichter het bij het kraakbeen zit hoe gevoeliger het is voor ontstekingen. Dat heb ik ook met mijn derde, die is vaker net niet ontstoken geweest ook al heb ik hem 10 weken ingehad. Het is daar erg gevoelig met bloedvaten enzo(ik weet niet meer pressies hoe dat zat). Dus als het dicht bij het kraakbeen zit(als je een kleine oorlel hebt) kan je hem beter wat langer in houden zodat hij beter geneest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Dat sowieso, je kan in het kraakbeen niet schieten dat moet gepiercete worden. Maar hoe dichter het bij het kraakbeen zit hoe gevoeliger het is voor ontstekingen. Dat heb ik ook met mijn derde, die is vaker net niet ontstoken geweest ook al heb ik hem 10 weken ingehad. Het is daar erg gevoelig met bloedvaten enzo(ik weet niet meer pressies hoe dat zat). Dus als het dicht bij het kraakbeen zit(als je een kleine oorlel hebt) kan je hem beter wat langer in houden zodat hij beter geneest.

    Oh haha bedankt voor je uitleg haha! Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik het in 1 oor of langs beide kanten zou laten schieten D:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb aan allebei de kanten twee (:
    Deed nauwelijks pijn :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou persoonlijk voor beide kanten gaan. Puur en alleen omdat het voor mij dan meer als een oorbel overkomt, in plaats van een piercing. Dat vind ik netter, maar dat kan ook aan mij liggen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Ik zou persoonlijk voor beide kanten gaan. Puur en alleen omdat het voor mij dan meer als een oorbel overkomt, in plaats van een piercing. Dat vind ik netter, maar dat kan ook aan mij liggen. :3

    Ik denk stiekem dat ik ze langs beide kanten ga laten schieten, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Reepicheep schreef:
    Ik heb aan allebei de kanten twee (:
    Deed nauwelijks pijn :Y)
    + je moet ze 8 weken in houden en goed schoon houden


    Shoganai i ne~

    Reepicheep schreef:
    Ik heb aan allebei de kanten twee (:
    Deed nauwelijks pijn :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ze in beide oren. De pijn viel erg mee.


    Bad decisions make good stories.