• Morgen laat ik een tweede gaatje in mijn oor schieten, maar ik vroeg me af wat de meeste van jullie doen. Een tweede gaatje langs 1 kant of in beide oren? En klopt het dat je die dan voor 6 weken ofzo niet mag uitnemen? Oh ja ps: doet het veel pijn? D: haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb een tweede gaatje rechts en een helix links (deze heb ik twee keer laten schieten, omdat 't dicht gegroeit was .. ze hadden namelijk niet gezegd dat 't na zes uur dicht is >.<) . Het doet geen pijn, het is net hetzelfde als een gewone oorbel. En ja, je moet ze ongeveer zes weken in houden. Net zoals gewone oorbellen (;

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:26 ]


    Live life limitless.

    Ik heb 3 jaar terug ook mijn tweede gaatje laten schieten ;) En dat deed geen pijn, het had alleen een brandend gevoel toen ik de winkel uit liep. De kunst is het gewoon goed schoon te maken en aan je knopjes regelmatig te draaien zodat het gaatje niet dicht groeit :)
    Veel plezier!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het doet geen pijn. Het brandt alleen een klein beetje, maar dat noem ik geen pijn. Elke dag een drupje sterylon erop en het knopje voorzichtig een beetje draaien. Dit een maand lang ofzo en dan kan je er wel normale oorbellen in doen. Zodra het dan weer gaat irriteren, gewoon sterylon gebruiken en checken of je oorbellen wel echt zilver zijn. ;)
    Veel plezier ermee (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb al heel lang tweede gaatjes in mijn oren, aan beide kanten. Het doet net zoveel pijn als het schieten van je eerste gaatjes.
    Daarna inderdaad 6/8 weken inhouden en goed smeren met sterylon.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aww dank jullie wel iedereen! Jullie hebben me veel geholpen hiermee. <3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~