• Mijn broertje van 9 is bezig met een verhaal. Mijn oma had dit aan mij gestuurd zodat mijn broertje eraan verder kon typen. Enfin, ik kon het dus lezen en heb dit ook gedaan (: Het is echt een typisch verhaal voor mijn broertje, maar zijn schrijfstijl is echt heel schattig. (:

    Nu vroeg ik me af, waar gingen jullie eerste verhalen over en hoe oud waren jullie toen jullie dat schreven?
    Ikzelf was 9 toen ik begon en ik schreef over 'luchtmeerminnen'. Zeemeerminnen die ook kunnen vliegen. x'D

    Ik wist niet of hier al een topic over was, anders mijn excuses hiervoor.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik denk dat in ongeveer 10 was.
    Over een tweeling die in de toekomst kon reizen. (nerd)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Een meisje genaamd Lisa en die ging iets doen, maar ik weet niet meer wat.


    SLOAN.

    Mijn 1e verhaal...
    Ik was volgens mij 10 en het ging over een jongen die in een soort elfenrijk woonde en op reis ging xD


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    ik schreef over een meisje dat met haar famillie aan het kamperen was in Het Donker Enge Bos.
    En daar kwamen heksen, spoken etc in voor. Het had zelf een vervolg:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Toen ik zeven was. ik schreef altijd over een paar meisjes die iets gingen doen. En ook zo over sinterklaas en kerstmis enzo xD

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:07 ]

    Pff ehh, ik heb laatst een verhaal teruggevonden in een soort dagboek, het ging over mijzelf en een vriendin en wat we beleeft hadden x'D (Lees: naar de speeltuin gaan, logeren en eten.)

    Toen was ik ongeveer 8/9.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:08 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik was acht en ik schreef over meisjes die naar een internaat gingen, of op kamp, en dat totaal niet wilden enzo.


    Ex astris, sciencia

    De vroegste die ik me kan herinneren, wat toen ik in groep 2 zat :'D. We moesten een verhaaltje maken met op iedere bladzijde een tekening. Kon natuurlijk nog niet goed schrijven, dus de juf schreef de tekst voor me op. 't Ging ongeveer zo: Er was eens een prinses. Ze was ontvoerd door een schurk. Toen werd ze gered door een prins. Ze gingen samen uit eten, gingen vrijen (Ja, ook daar had ik een tekening van. Lol), kregen een baby, gingen trouwen en leefde nog lang en gelukkig samen in een kasteel. Einde.


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet meer precies hoe oud ik was, maar op de basisschool heb ik wel wat vreemde verhaaltjes geschreven :'D Bijvoorbeeld over een vlieg met Kerstmis.

    Maar mijn eerste story hier op Quizlet was echt zo slecht :'DD (toen was dat nog in quiz-vorm) en het ging nergens over en was slecht getypt en omg, ik schaam me nog steeds :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik was 5/6 jaar en meestal gingen die verhaaltjes over Miep de Supermuis die alle muizen uit Muizenstad ging redden van kwaadaardige monsters enzo. :W

    Voor zover dat ik me kan herinneren, schreef ik mijn eerste echte verhaal toen ik een jaar of acht was. Ik weet niet precies meer wat er zoal in gebeurde, maar het ging over een vos.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Dat van mij ging over een pratende brief en een pratende brievenbus. De brief moest verstuurd worden, maar raakte naast de postzak en bleef toen maar bij de brievenbus wonen, waarna hij allemaal gekke avonturen beleefde. Stiekem vind ik dat nog steeds cool, als ik het teruglees :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn eerste verhaal heb ik "geschreven" (ik vertelde wat er gebeurde en mijn moeder schreef het op) toen ik een jaar of vier was. Mijn eerste verhaal ging over drie katten die gebaseerd waren op de karakters van mijn 'vriendinnen' op de basisschool. De katten waren best wel 'stout' en maakte allerlei avonturen mee.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet niet of ik vroeger al dingen bedacht, maar mijn eerste echt serieuze verhaal heb ik hier op Quizlet geschreven, en als ik er nu aan denk schaam ik me er eigenlijk wel voor. Het was echt slecht geschreven. op school schreven we ook vaak verhalen, maar daar werkte ik niet echt serieus aan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Kijk op mijn profiel, Natuurgebonden en voila (:
    Lol. Ik was 14 toen ik daaraan begon, ben nu 16 en werk er nog altijd aan.
    Dat was mijn eerste verhaal, buiten die dingen dat we voor school moesten schrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please