• Ik heb nooit veel met One Direction gehad. Een tijd lang heb ik ze zelfs een soort van "gehaat", gewoon omdat ik me irriteerde aan al die meiden die er in doordraaide, niet eens aan de jongens zelf. Nu heb ik een stel vriendinnen die me toch een beetje meetrekken in hun fandom, om het zo maar eens te zeggen, en stiekem vind ik ze nu toch best goed ;3

    Nu heb ik besloten te proberen een fanfiction over ze te schrijven. Het liefst met meer dan één co-writer. De grote lijnen van het verhaal heb ik enigszins uitgedacht en ik houd me hier dan liever ook aan, tenzij iemand met een héél goed idee komt. Ik wil een co-writer die regelmatig kan schrijven (Minstens één keer per week.) en bestand is tegen kritiek en tips. Afkraken zal ik niet doen en ik zal actief meewerken aan het verhaal.
    De verhaallijn gaat over de jongens en vijf van hun vriendinnen, die tijdens een uitstapje midden in een storm terecht kwamen. Ze besloten te schuilen in een oud, verlaten huis aan de rand van het bos. Echter valt de deur achter hun in het slot. Ze kunnen er niet meer uit, en in het huis krijgen ze allerlei opdrachten om verder te mogen naar de volgende kamer. Word de opdracht niet goed uitgevoerd, zal er iemand zwaar gewond raken of eventueel worden gedood.

    Bij interesse hoor ik het graag via een mailtje, niet in dit topic. Ik zal hier regelmatig kijken, maar via de mail zal ik dan toch sneller reageren.

    Groetjes!!


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes