• Met betrekking tot de schrijverswedstrijden:
    Er zijn de laatste tijd veel schrijverswedstrijden geopend, en de wedstrijden zorgen voor wat problemen. Sommige users vinden het niet fijn, vanwege de plek die ze innemen op het forum, en voor ons mods is het erg onoverzichtelijk. Nu willen we de wedstrijden niet verbieden, maar we willen wel een paar regels opstellen.
    - Als iemand een schrijfwedstrijd zou willen houden, graag even een van de mods die erover gaan informeren. (Ik, Bomm, LOLLYxFUCKER)
    - Er mogen maar 2 wedstrijden tegelijk gevoerd worden. De wedstrijden die nu al bezig zijn, zijn uitgezonderd van deze regel.
    - Pas ná toestemming van een van bovenstaande mods mag er een topic geopend worden.
    - Er moet minstens 1 opdracht al duidelijk zijn georganiseerd, anders wordt het niet goedgekeurd.
    - Zo snel als er een wedstrijd sluit, mag de volgende geopend worden.


    Als er nog vragen zijn horen wij die graag.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind dit topic alleen als ik bij zoeken in typ: mod mededeling

    Zo nu weet ik het ook weer xD


    Only losers can act the way you do

    Dit is geen sticky meer. (niet goed)


    Only losers can act the way you do

    Ja, ik heb hem nu al 2 keer re-stickied. >.< Weet niet wie hem ont-stickied. =')

    Maargoed, hier gaat ie weer. -klik-

    (zoudegenediehemunstickieddatevenwillenzeggen,metderedenerbij, dankeschon. ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wnr mag ik er nu 1 doen ?? x'D


    A. ikmisje.

    dichten ook?

    Ja, ik heb hem nu al 2 keer re-stickied. >.< Weet niet wie hem ont-stickied. =')

    Maargoed, hier gaat ie weer. -klik-

    (zoudegenediehemunstickieddatevenwillenzeggen,metderedenerbij, dankeschon. ^^)

    Ik doe dat. Aangezien er een apart deel over de Schrijverswedstrijden in het Regel Topic staat >< De bedoeling van dat topic was dat er niet zoveel stiky's meer zouden zijn. Vandaar. Ik heb toen alle sticky's meegenomen en uitgelegt in dat topic.
    Unsticky ><


    Bored.

    Keey. =) Tnx, schatz. ^^

    Maar, met vragen over dichterswedstrijden kun je bij de genoemde mods terecht. GEzien dat ook schrijfwedstrijden zijn. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!