• nou dit is het idee=]

    Gustav is na 3 jaar nog steeds alleen maar hij wil wel heel graag een kind. Dus hij besluit naar lang na te denken een draagmoeder voor zijn kind te zoeken. Na veel zoeken heeft hij de perfecte vrouw gevonden die zijn kind kan dragen. Als de vrouw zwanger is gaat hij met haar me naar de gynaecoloog en na zwangerschapsgymnastiek. Want hij wil wel dat de baby een moeder krijgt. Maar wat nou als zijn kind opeens een ziekte krijgt??

    En als hij opeens meer voor de vrouw gaat voelen??



    Dit zijn de rollen die ik zoek:
    - vriendin Bill LOLLIPOPx
    - vriendin Tom xPOKEMONKID
    - vriendin Georg KimxGeorg
    - vriendin Gustav pUnkchick
    - bf Gustav RockMyWorld
    - potentiële draagmoeder DarkAngelTom
    - potentiële draagmoeder BiLlPRinCeSs

    dit moet ik van je weten:
    naam:
    leeftijd:
    kinderen:
    zoja namen + leeftijd:
    plaatje:
    tekst:
    waarom wil je de rol:
    titel voor het verhaal(A)(hoeft niet persee):
    iedereen is trouwens 3 jaar ouder in de quiz dus dat je niet komt aanzetten met kinderen van 8 ofzooxD''

    ik laat je het weten als je de rol hebt=]
    de titel wordt: I'm in love with her, am I?


    I go wherever you will go..

    Mag ikke Bil (A)
    Dan help ik je met die naam!

    naam: Annelies

    leeftijd: Ahmm 22 ofzo?

    kinderen: 1 Kindje van 2

    zoja namen + leeftijd: Alex 2 jaar

    plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69817

    tekst:

    Haaii kidz<3

    Mijn naam is zoals je hier misschien al gezien had Annelies en al zo'n 22 jaar ben ik op deze aarde. Jaah, ik ben al 22 dus ook al getrouwd zou je denken hea? Maar dat ben ikdus niet. Ik heb gewoon een vriendje Bill Kaulitz. Jaah de zanger van Tokio Hotel, je zal hun wel kennen. Bill&ik hebben ook al 1 lief kind. Een superzoon van 4 met de aam alex. Jaah, ze zijn allebei echt scatten en ik zou niet weten wat te doen zonderhun. Okay, ik bendus 22 maar vele zeggen dat ik jonger lijk en dát komt allemaal door m"n haar zeggen ze. Ze zeggen van dat mijn haar voor iemand van 16 is en niet voor een moeder. Maar ach, eigenlijk moet ik gaan want Alex moet nog eten krijgen en is momenteel aan het huilen



    Bye<3


    waarom wil je de rol: Omdat jij die zoekt, ikje help et een titel enik die rol gewon wil ^^

    Vriendin Tom !
    naam:Raquel
    leeftijd:22
    kinderen:nope
    zoja namen + leeftijd:wel zwanger ;]
    plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2s8nvyp&s=4
    tekst:Mensen ! Mijn naam is Raquel en ben al 22 jaartjes oud. Pff,,ik verlang naar me jeugd maar deze tijd is ook mooi. Sommige geloven niet dat ik 22 ben maar het is echt zo ;] Kheb gewoon nog geen last van rimpels.Net zoals vroeger doe ik graag dingen met me vriendinnen zoals,shoppen of een film kijken. Ik kan mezelf ook prima vermaken;dan ga liedjes schrijven of ik ga wandelen. Maar meestal ben ik samen met Tom. Ik ben zwanger van hem en kan bijna niet wachten op ons kindje. Het heeft lang geduurd voordat ik Tom helemaal vertrouwde,want ja hij heeft wel een reputatie he. Maar hij heeft me bewezen dat hij echt voor mij gaat en van mij houd. Het is echt een lieve jongen waar ik nu al neit meer zonder kan. Maar we aan eten bij Gustav, Byeee
    waarom wil je de rol: Omdat ik gewoon het best erbij past x3 Nee geintje ik wil hem super graag =]
    titel voor het verhaal:Liefde voor een draagmoeder


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mag ikke Bil (A)
    Dan help ik je met die naam!

    zou je dan misschien eerst de info even in willen vullen(A)=]


    I go wherever you will go..

    DOe ik lieverd^^

    - vriendin Georg


    naam: Roxy ^^

    leeftijd: 23

    kinderen: 1 meisje

    zoja namen + leeftijd: April 4 jaar

    plaatje:

    http://s257.photobucket.com/albums/hh240/emileexcorpse/Scene/?action=view¤t=2536944259_ecd86a1467.jpg

    tekst:

    Hii ^^

    Ik ben z'n 23 jaar geleden hier belandt op de wereld en kreeg de naam Roxy.Ik Woon nu samen in duitsland,Ik ben pas verhuisd.Ik doe graag winkelen en koken .Verder hou ik ook wel van tekenen.Dit ben ik dus.

    xx

    waarom wil je de rol:

    Ja normaal heb ik altyd gustav ofsoo ik denk georg is ook een leuk :P

    titel voor het verhaal: Ik weet er nu geen maar als ik er een wet zeg k het je ;)

    okee=]


    I go wherever you will go..

    Rol: BF Gustav
    naam: Laura
    leeftijd: 20
    kinderen: 0
    zoja namen + leeftijd: /
    plaatje:
    http://www.smh.com.au/ffximage/2006/07/27/300_bulimia.jpg Wel met bruin haar
    tekst:
    Yo, Laura in the house
    Jah jah ik ben dus Laura, ik ben 18 jaar, en ik ben de bf van Gustav. Ik speel het zelfde insturment als hem dus jah dat is drums maar ik speel ook bas. Volgens hem (Gustav) ben ik een halve jongen, en kan ik heel erg goed boksen (A) xD Dat zegt hij pas nadat hij twee weken heeft rond gelopen met een blauw oog dankzij mij
    Maar zeg ik moet gaan
    Chiao <3
    waarom wil je de rol:
    Ik wil niet het lief van iemand zijn, en deze quiz lijkt me speciaal en leuk. En tegenwoordig meld ik me niet meer aan voor een rol als de quiz me niet aan staat. En deze quiz staat me wel aan, zelfs als ik de rol niet had zou ik hem nog willen maken, echt waar dus me zeker verwichtigen als het eerste deel er is he
    titel voor het verhaal:
    I Want A Baby, I Get One. But Its Mother Is Not My GirlFriend. Buth Wath If I Fall In Love With Her??
    Ik weet het heel erg slech, euhm miss een titel van een liedje dat je kent


    Life For Nothing Or Die For Something

    Vriendin Tom ^^
    naam:Yana Johnson

    leeftijd:18

    kinderen:Nog niet

    zoja namen + leeftijd: Voor mijn latere kinderen vind ik voorn meisje Ariane een mooie naam en voor een jongen Dylan.

    plaatje:Jessica alba Achtig :)

    tekst: Hey, ik ben yana. Ben 18 jaartjes jong en ik lief mijn AUTO! Ik hou van aardbeien, cocktails en party's. Waar ik een afschuw voor heb zijn Johnny's en marina's. En mensen dat achterbaks zijn of liegen.. Kan ik al helemaal niet hebben. Sow BE NICE. Ik heb veel ADORATIE voor Tom, dus zeg AUB niets slecht over hem , dat verdiend die niet. En ochja voor ik het vergeet. Ik ben een heel lief en sociaal meisje ^^ Ookal ben ik soms eens Heel bitchy, koppig en lui. Voila, kleine samenvatting van wat ik ben. I am what i am, Take it or leave it <3
    Peace.

    waarom wil je de rol: Omdat ik bijna altijd te laat ben voor een rol. Dus doe ik nog een poging. En het verhaal lijkt me leuk EN ik hou van TOM XD.

    titel voor het verhaal: Pregnant (zwanger in het engels)
    Kweetniet echt een titel, ik zal nog een goed denken ^^.

    Laat je me weten als ik de rol heb ^^?
    X

    ja dat doe ik=]


    I go wherever you will go..

    wanneer zeg je eigelijk wie wie de rol heft ??

    en moet er ook en plaatje bij van je kind ??

    niet meer mensen=[


    I go wherever you will go..

    kom op mensen er zijn der toch nog wel meer di eeen rol willen(A)


    I go wherever you will go..

    naam: pamela

    leeftijd:net 19

    kinderen: nog niet

    zoja namen + leeftijd:

    plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=s42jgy&s=4

    tekst: hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje

    waarom wil je de rol:
    om daty ik leuk vind om tom zijn vriedin tezij:P(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    zeg je als ik de rol heb..?


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483