• Inderdaad ^^. Ik las het in dit topic en vind het eerlijk gezegd ook reuze handig. De blogs zitten veel te veel verstopt en meestal ontdek ik ze pas wanneer ze in the Spotlight staan ...

    Dus, wat denken jullie ervan?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben voor!


    Do what people say you can't.

    Ik zal liever ook hebben dat blogs op je profiel te zien staan, tussen je stories enzo.


    -

    Eens!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Voor(:


    -

    Voor. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voooor (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik lees eigenlijk nooit blogs, dus voor mij maakt het niet veel uit. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voor! Al zou het fijn zijn dat ze tussen de stories etc komen te staan, het staat nu inderdaad een beetje verborgen.

    Rey schreef:
    Ik zal liever ook hebben dat blogs op je profiel te zien staan, tussen je stories enzo.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Voor.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lovina schreef:
    Voor! Al zou het fijn zijn dat ze tussen de stories etc komen te staan, het staat nu inderdaad een beetje verborgen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor!


    Physics is awesome

    Lovina schreef:
    Voor! Al zou het fijn zijn dat ze tussen de stories etc komen te staan, het staat nu inderdaad een beetje verborgen.




    le bump aangezien er nog niks mee gedaan is (afgewezen, geaccepteerd, etc)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Maar hoe dan? Neem je dan een abo op een persoon, aangezien blogs niet in een serie staan of zo.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Lovina schreef:
    Voor! Al zou het fijn zijn dat ze tussen de stories etc komen te staan, het staat nu inderdaad een beetje verborgen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.