• Hi, ik ben vergeten een abo te nemen op een verhaal van 1D, en ik kan hem niet meer vinden, ook niet bij zoeken.
    Hij heet de Eetclub met ofcourse 1D, weet iemand welke ik bedoel? :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jap. Twee seconden en ik heb hem gevonden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Jap. Twee seconden en ik heb hem gevonden.


    Thanks. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Verhaal is of gedeactiveerd, verwijderd of ik kijk over het verhaal heen. Het was in ieder geval van Bradshaw.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Verhaal is of gedeactiveerd, verwijderd of ik kijk over het verhaal heen. Het was in ieder geval van Bradshaw.


    Ah, vandaar dat ik hem niet kon vinden. Jammer.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife