• Ruzie met je ouders. Dat is volgens mij iets wat iedere puber wel kent.
    Zelf heb ik eigenlijk bijna nooit ruzie met mijn ouders. Al helemaal nooit met mijn moeder. Met mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden) heb ik nog wel eens ruzie. En zo vandaag dus ook. Vandaag dit topic :')!

    De vraag is: Waar heb jij ruzie over met je ouders?


    Ik heb met mijn vader altijd ruzies over jongens. Ik ben 15 jaar en heb veel vrienden van een paar jaar ouder. Hij vindt dit echt vreselijk en ik mag nooit met ze alleen afspreken. Echt stom -__-.
    Ik mag alleen met ze afspreken als ze bij mij komen, en dan in de woonkamer gaan zitten. Dan maar niet dus!

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:50 ]

    Nergens over, eigenlijk... I avoid fights :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb drie jaar lang heel vaak ruzie gehad met mijn ouders over van alles en nog wat, maar tegenwoordig valt het reuze mee. Waar het meestal over ging/gaat, is heel erg verschillend en ik kan het zo even niet bedenken. Het begint vaak met iets kleins en eindigt dan met iets groots wat helemaal niets te maken heeft met hetgeen waar het in eerste instantie over ging.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Met mijn vader heb ik eigenlijk nooit ruzie. Maar met mijn moeder heb ik elke keer ruzie als ik haar zie. We botsen héél erg.


    Take risks and conquer your fears.

    De kwestie is een te lang verhaal :'].
    Laat ik het erop houden dat ik een gat in de lucht spring wanneer mijn moeder volgende week dinsdag naar de Filippijnen gaat voor een maand.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak nooit ruzie met mijn ouders. Ik hou ze liever ten lief :3


    Shoganai i ne~

    Aurelia schreef:
    De kwestie is een te lang verhaal :'].
    Laat ik het erop houden dat ik een gat in de lucht spring wanneer mijn moeder volgende week dinsdag naar de Filippijnen gaat voor een maand.

    Deed mijn moeder dat maar. Een maand alleen wonen lijkt mij echt geweldig :'D


    -

    Defensive schreef:
    Nergens over, eigenlijk... I avoid fights :3


    Of soms als ik in een emotioneel momentje zit, begint mijn pa te zagen dat ik dan nog veel ga mogen blèten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is altijd heel erg verschillend ^^. Maar meestal gaat het over de dingen in het huishouden..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik maak nooit ruzie met ze. Ik heb ook geen rede om ruzie te maken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yep. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Over mijn cijfers op school. That's all. Zo vaak heb ik geen ruzie met ze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met mijn vader heb ik bijna nooit ruzie, maar als we ruzie hebben, is het omdat we allebei veel te eigenwijs zijn en dat soms nogal botst.
    Met mijn moeder heb ik altijd ruzie, maar dat komt omdat we gewoon een slechte band hebben.

    Ik heb echt bijna nooit ruzie..
    Als m'n moeder boos op me is, duurt dat meestal maar 5 minuten.
    Soms zeurt m'n vader wel, wat me wel kan irriteren. Aan de andere kant is hij meerendeels hartstikke lief voor me.. (A)

    NewUsername schreef:
    Over mijn cijfers op school. That's all. Zo vaak heb ik geen ruzie met ze.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    mijn moeder is overgestresseerd, dus die zeurt om het minste.

    en mijn vader heb ik dankzij 12 jaar geruzie niet meer gezien ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    meh, ik heb ruzie over school, paar privé dingetjes, en mijn soms nogal irritant agressiviteit. ;x