• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Zijn beide ogen twinkelen. De kleuren alleen al zijn genoeg om iemand te hypnotiseren."
    Ik laat de woorden even tot me doordringen. Wiens o- oh. Hij stond net in mijn ogen te staren toen hij het besefte. Ik vervloek mezelf even omdat ik bloed heb dat mijn wangen doet verkleuren. Waarom ben ik nou geen vampier? Dan had ik al lang mijn tandjes in Patje's nek gezet. Ik vraag me trouwens af hoe hij zou sma- Focus. Zuchtend sta ik op.
    "Nou, dan ga ik Jace maar even in de ogen staren." Ik kan de afkeer niet uit mijn stem en af mijn gezicht houden. Zo graag als ik eerder met Jace naar bed wilde, zo graag wil ik nu bij Patje blijven om hem aan het lachen te maken. Ik kijk hem nog even diep in de ogen.
    "Vecht voor wie je echt bent, Patrick," fluister ik.
    Ik ben niet naïef genoeg om te geloven dat alles nu op magische wijze is opgelost. In tegendeel, ik zal waarschijnlijk net meer mijn best moeten doen om hem er van te overtuigen dat zijn geaardheid geen schande is maar juist iets mooi. Waar zouden we zijn zonder mensen die anders zijn er ervoor durven uitkomen? Waar zou de wetenschap staan als Einstein en Newton maar een gematigd IQ hadden? Waar zou de ontdekking van de wereld staan zonder kolonisten? Wie zou ooit het luchtruim verkend hebben als de gebroeders Wright niet doorzetten bij het maken van hun vliegtuig? Nee, de wereld heeft mensen nodig die anders zijn. Ik draai me om en ga met heel wat tegenzin op zoek naar Jace.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya
    Ik kon Cassie wel wurgen toen ik haar weer het woord ziekte hoorde zeggen. Het is geen ziekte, punt uit!
    "Een jaar terug ontmoette ik op zwemkamp, een meisje en op een nacht toen we stiekem in het water gingen zwemmen, zoenden we elkaar en toen begon ik erover na te denken, maar wist gewoon zeker dat ik viel op jongens, maar op dat moment was ik ook verliefd op haar, dus kwam ik eruit eindelijk uit dat ik biseksueel ben," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik kan je vertellen dat Aislyn Cassia wilde laten zien en overtuigen dat het geen ziekte is, maar ze werden allebei een beetje geïrriteerd en toen ging Aislyn boos weg en praat nu met Mignon. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    "Nee, dat is het ook niet, maar snapt Cassia het nou niet of wilt ze het niet snappen? Ik krijg haar nog wel..."
    Ik kan er niets aan doen maar toch moet ik grinniken. Pittig typje. Ik wrijf met mijn handen over mijn blote armen. Het is nog best fris in de schaduw. Ik heb geen zin om door te vragen over de therapie. De angst om er zelf nog heen te moeten is groter dan mijn nieuwgierigheid. Ik haal mijn handen door mijn geknipte haren. Het voelt nog vreemd, ik mis zeker twintig centimeter. Hypnose, het blijft laf. Als ik er zelf niet tussen zat zou ik in lachen uitbarsten maar op dit moment is het serieus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Nou, dan ga ik Jace maar even in de ogen staren,' zegt Sasha, afkeer in zijn stem en een rode blos op zijn wangen. Ik knik en verwacht dat hij meteen weg loopt, maar in plaats daarvan kijkt hij me weer diep in de ogen. Ditmaal draaien ze niet.
    'Vecht voor wie je echt bent, Patrick.' Met die laatste fluistering verdwijnt hij, en blijf ik alleen achter in het bos. Maar is dat het probleem niet? wie ik dacht dat ik was, was een ilusie, voortgebracht door de hypnose. Dus wie was ik?

    Jace Dream Duval
    Julian had ik al tijden niet gezien, niet dat het me iets kon schelen, maar ik vroeg me af of Sasha al naar Cassia was gegaan om zich te laten genezen. ik hoop van wel. Ik ga weer op mijn bed liggen en zucht.

    Cassia Sterling
    'Dus het meisje heeft je aangestoken,' zeg ik met een glimlachje. 'dat is verschikkelijk naar, niet waar? Als ze dat neit gedaan had, was jij nog normaal, kon je naar huis...'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Mijn donkere ogen laat ik even over haar heen glijden, en ik merk dat ze over haar blote armen wrijft, waarna ik mijn spijkerjasje uitdoe en om haar schouders leg.
    "Hier, je hebt het koud," zeg ik tegen haar, terwijl ik daarna haar korte haarlokken bestudeer en een kleine glimlach op mijn lippen plaats.
    "Leuk haar," grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Ik heb geen idee waar ik Jace moet zoeken, dus besluit ik maar eerst in zijn slaapzaal te gaan kijken. Ik kan wel huilen. Echt waar, ik, Sasha Ripley, heb zin om te huilen. Hoe kan ik ooit op tegen hypnose? Patje zal nooit- Nee. Ik heb het hart van een leeuw en ik val nog liever dood dan dat ik nu opgeef. Niet na alles wat we ontdekt hebben. Vastberaden versnel ik mijn pas. Misschien moet ik Cassia maar eens een lesje leren en Felix laten voor wat hij is. Tegen de tijd dat ik bij zaal drie ben, kook ik over van woede. De arme deur kan gelukkig tegen een stootje.
    "Jace," zeg ik terwijl ik naast hem op bed ga zitten. "I-ik geloof dat ik g-g-genezen ben."
    Ik wálg van mezelf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    Vreemd genoeg stormt Sasha vervolgens de slaapzaal binnen.
    'Jace. I-ik geloof dat ik g-g-genezen ben,' zegt hij, terwijl hij op de rand van het bed ga zitten.
    'dat is geweldig!' zeg ik met een grijns. Ik ga weer rechtop zitten en geef hem een lichte klap op zijn schouder. 'dan kun je hier binnenkort ook weg! Zie je wel dat het niet zo erg was?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ze legt haar spijkerjasja over mijn schouders.
    "Hier, je hebt het koud. Leuk haar."
    Dit is waarom ik vrouwen zo geweldig vind. Ze zijn lief en meegaand. Ze zijn heel anders dan mannen.
    "Vind je?" vraag ik lachend.
    "Ik zie het meer als een mislukt experiment."
    Qua knippen is het inderdaad niet heel goed gelukt maar het emotionele resultaat is des te beter. Het voelt echt alsof ik me langzaam aan van Do afweek en dat geeft me weer mee zelfstandigheid. De zelfstandigheid die ik vroeger had met de daarbij horende karaktertrekjes, grote mond en flirterige opmerkingen. Dit alles was ik kwijt geraakt maar groeit nu langzaam weer terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [You guys do realise Rani is still sitting on Jace's bed?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [You guys do realise Rani is still sitting on Jace's bed?]


    .. no.. no i did not o.o make her speak XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Ik zou hier graag weg willen, maar het is niet haar schuld," zeg ik.
    Het is mijn ouders hun schuld en ook die van mij, ik had het gewoon voor mezelf moeten houden, dat was beter geweest.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Escritura schreef:
    (...)

    .. no.. no i did not o.o make her speak XD]

    [Hehe XD I'm on it!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Dat is geweldig! Dan kun je hier binnenkort ook weg! Zie je wel dat het niet zo erg was?"
    Als hij me een klap op mijn schouder geeft, onderdruk ik de neiging om mijn vuist tegen zijn smoel te slaan. Ik heb een hekel aan deze Jace.
    "Ja maar ik ben niet zeker," zeg ik zacht. "Wil je me helpen? Kijk me even in de ogen, als het me niets doet dan weet ik het zeker."
    Ik kijk hem met een verontschuldigende blik aan terwijl ik me zo klein mogelijk maak. Het moet er natuurlijk echt uit zien. Pas nu merk ik dat Rani ook bij hem zit. Ik besluit haar te negeren. Ik heb de aandacht van Jace nodig.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nobody notice my new signature? D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.