• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    'Mijn ouders, natuurlijk.' Ik houd haar nog steeds in de gaten en merk dus ook dat ze haar ogen afveegt van een paar tranen. Wat ze vast niet wil dat ik zie, maar ik sta aan de grond genageld. Als ze kwetsbaar is, is ze zo mooi.. Ik vroeg me af hoe raar deze gedachtes waren en kwam erachter dat het kwam doordat ze anders deed en was. Was dit niet eigenlijk het moment waar ik op gehoopt had?
    Pijnlijk keek ik weg, maar toen ik bij haar stond, moest ik de neiging om haar vast te houden en te troosten onderdrukken. "Je ouders ownen je leven niet. Jij leidt je eigen leven, Cassia, en ik kan niet geloven dat ze dat zomaar van jou vragen. Ik zie duidelijk aan jou dat je de meeste dingen niet wilt, zoals dit doen... Mijn moeder is een heel vredelievend persoon en is er altijd voor me, ze laat me mijn eigen keuzes maken en geeft me advies als ik het nodig heb, maar ze is niet bang me op mijn kop te geven als ik iets fout heb gedaan. Ik ben hier voor haar, zij is veranderd omdat haar vriend dingen influisterde als dingen dat het slecht was, een ziekte, nou ja, eigenlijk alles wat jij allemaal hebt opgenoemd. Na een tijdje ging ze erin geloven, het ging tussen haar oren zitten en wroeten totdat ze op een dag tegen mij zei dat ik ziek was... Vreselijk ziek, en ik moest genezen worden." Mijn stem was zacht en verdrietig, maar ik probeerde haar hiermee wel duidelijk te maken wat voor een invloed het op je had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Ik laat me buiten tegen de veranda naar beneden glijden. Met een grote glimlach op mijn gezicht staar ik voor me uit. Ik ben werelijk nog nooit zo blij voor iemand geweest op dan op dit moment. Patrick en Sasha. Even bijt ik op mijn onderlip. Shatrick. Zachtjes giechel ik. Patrick. GHB. Straf. Corvee. Cas-cassia. Kut. Ik spring op en storm de kamer binnen. Angstig kijk ik naar Sasha.
    "Ik heb iets heel stoms gedaan," beken ik. "Ik heb Cassia bedreigd. Ik zei dat het GHB verhaal nog niets was. Dat ik tot veel erger in staat ben en dat ik haar ervoor zou gebruiken. Ik kon er niets aandoen. Er knapte iets in mijn lichaam. Ik was woedend. Ik heb haar tegen de muur geduwd en bedreigd. Toen ben ik weggerend en. En,"
    Het besef dat ik nu hun moment verpest is groot. Met een enorm schuldgevoel kijk ik hen beide aan. Snel draai ik me om en ik ren weg. Een normaal mens had zich nog ge-excuseerd maar helaas, dat gen mis ik. Mijn sprint actie wordt meteen afgetraft want mijn been springt weer open. Niet dat je er iets aan ziet want hij is nog helemaal rood van het bloed. Ik haal het doekje er vanaf en laat mezelf in het gras vallen. Ik heb het verpest, alles verpest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mijn topics]

    [En nu ben k weer off, tot zondag. :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassia Sterling
    Stilletjes luisterde ik naar het verhaal van het meisje in die zachte, verdrietige stem. Maar het was niet omdat moeder en vader het zeiden, de waarheid was toch gewoon dat ze ziek was?
    'Ik weet het niet. I-Ik wil hier gewoon weg. Maar in plaats daarvan zit ik vast hier om jullie constant te diciplineren en te straffen.'
    Een deel van mij voelt medelijden voor het meisje, maar het is een klein deel. Hadden mijn ouders mij ook zo beinvloed? Dat versterkt alles alleen maar. Ik leef dit leven niet, anderen doen dat voor mij.
    Een deel van mijn hersenen begon zich af te vragen waar Patrick nu bleef. Ik had een uur geleden al dat knopje voor het alarm ingedrukt, waar hing hij uit?

    Patrick Hathaway
    'Wat is er dan veranderd?' Zodra ik het vraag stormt Mignon de zaal binnen. Ze kijk paniekerig en bang, maar stiekem ben ik opgelucht dat ik en Sasha een eindje uit elkaar zitten nu. Hoe dicht we eerder samen zaten zou moeilijk uit te leggen zijn.
    'Ik heb iets heel stoms gedaan. Ik heb Cassia bedreigd. Ik zei dat het GHB verhaal nog niets was. Dat ik tot veel erger in staat ben en dat ik haar ervoor zou gebruiken. Ik kon er niets aandoen. Er knapte iets in mijn lichaam. Ik was woedend. Ik heb haar tegen de muur geduwd en bedreigd. Toen ben ik weggerend en...'
    Ze staart ons even aan met grote, schuldige ogen en rent net zo snel de zaal weer uit. Het kan mijn verbeelding zijn, maar ik dacht dat ik bloed op haar enkel zat. Nou was ze bij verre mijn favorite persoon, sinds ze me gister had gedrogeerd en al... - Was dat echt maar gister?
    'Dat kan niet goed zijn,' zucht ik. Hier, bij Sasha, zou ik bijna vergeten dat ik ook nog werk te doen heb. Ik kijk even richting Sasha.
    'Ik kan maar beter gaan kijken wat er aan de hand is.' Ik was tenslotte een begeleider en nu mijn hypnose weg leek te zijn, kon ik écht hulp bieden.
    Ik stond al half op en betrapte mezelf er op dat ik al half naar hem toeboog om hem te omhelsen. Oh. Oops. Snel gaf ik hem - in plaats daarvan - een klopje op de schouder en liep ik de zaal uit. Slim, Patrick.
    'Mignon?' Het meisje was verderop op het gras gaat zitten. Langzaam loop ik haar richting uit.
    'Wil je me even vertellen wat er gebeurt is?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Wat is er dan veranderd?" vraagt Patje.
    Ik heb geen idee hoe ik hier moet op antwoorden. Wat is er veranderd? Gelukkig stormt net op dat moment Mignon binnen. Ze lijkt compleet in paniek.
    "Ik heb iets heel stoms gedaan. Ik heb Cassia bedreigd. Ik zei dat het GHB verhaal nog niets was. Dat ik tot veel erger in staat ben en dat ik haar ervoor zou gebruiken. Ik kon er niets aandoen. Er knapte iets in mijn lichaam. Ik was woedend. Ik heb haar tegen de muur geduwd en bedreigd. Toen ben ik weggerend en..."
    De blik in haar ogen verandert, schuldig haast. Voor ik het weet is de kamer weer uit. Een beetje verstomd zit ik naar de open deur te staren.
    "Dat kan niet goed zijn," zucht Patje. Ik schud traag mijn hoofd om hem gelijk te geven. "Ik kan maar beter gaan kijken wat er aan de hand is."
    Ik weet niet waar ik het meest last van heb, Mignon zo overstuur zien of het feit dat Patje nu naar haar toegaat. Hij buigt zich echter naar me toe en- geeft me een schouderklopje. Dat was vreemd. Met een scheve grijns zit ik voor me uit te staren tot ik besef dat hij al weg is. Ik sta op en slof naar buiten. Tegen de veranda geleund kijk ik toe hoe Patje met Mignon praat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Daar komen we ver mee als Mignon er niet is. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Do something with Cassia? Or Jace.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [I'll make Cassia show up. Maar eerst meot ik naar de markt o.o Timing hebben mijn ouders.... Geen me 10/15 minuten.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Maar in plaats daarvan zit ik vast hier om jullie constant te diciplineren en te straffen.'
    het blijft even stil en ze is nog niet weg. Dus sta ik op en loop recht klangs eht meisje de kamer uit. ik kan hier nu even niet mee omgaan.
    buiten in de frisse lucht kalmeer ik pas. verderop zit Patrick, in eht gras met dat zieke kind van een Mignon. Sasha staat op een afstandje toe te kijken, en omdat ik geen zin heb in nog emer bedreigingen, loop ik naar de jongen toe.
    'Waar is Patrick precies mee bezig?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Waar is Patrick precies mee bezig?"
    Ik schrik op als ik een stem hoor en kijk naar de richting waar het geluid vandaan kwam. Cassia. En het ergste is dat ik nog vriendelijk tegen haar moet doen als ik niet door de mand wil vallen.
    "Precies waarvoor hij betaald wordt, de kampeerders begeleiden. Mignon had het even moeilijk en hij is met haar aan het praten," zeg ik droogjes.
    Oh ja, mensen als Cassia krijgen de oude Sasha voorgeschoteld.
    Ik laat mijn blik over Cassia's lichaam glijden, alsof ik serieus interesse heb in haar. Ik zoek gewoon naar een spoor van het klokje, maar dat hoeft zij niet te weten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Precies waarvoor hij betaald wordt, de kampeerders begeleiden. Mignon had het even moeilijk en hij is met haar aan het praten.' Ja, vast. Dat had ik ook geprobeerd en het kind had me net half mishandeld. Maar ik ging er neit naar toe - nog niet - simpelweg omdat ik geen zin had om haar weer te moeten confronteren. Zeker na de slopende 'sessie' met Aislyn.
    Toch klopte er iets niet. Meer dan een uur geleden was het alarm naar Patrick's telefoon verzonden, hij had nu al lang in het therapie gebouw meoten wezen - zelfs als hij bezig was.
    'Waar heeft ze eht precies moeilijk mee?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Waar heeft ze het precies moeilijk mee?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op en moet moeite doen mijn neus niet op te trekken.
    "Met het feit dat ze jou net bedreigd heeft," antwoord ik.
    Ik kijk Cassia amper aan, mijn blik hou ik zorgvuldig op Mignon gericht. Ik moet opletten dat ik nu niet naar Patje staar.
    Het is vreemd, als ik er over nadenk, dat Mignon zich er echt schuldig leek over te voelen. Ze is zo slim, waarom heeft ze dan toegegeven aan een zwak moment? Niet dat ik het haar kwalijk neem, op dit moment wens ik namelijk dat ik Cassia gewurgd had in plaats van Mignon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Met het feit dat ze jou net bedreigd heeft.'
    Deze jongen moet ik ook maar eens mee afrekenen, hoe sneller hij genezen is hoe beter.
    'Mooi. Dat zal haar straf helaas neit lichter maken.' Want echt, eerst dat akkefietje met de drugs, nu mij bedreigen terwijl ik haar hielp... Als eht aan mij lag zou ik haar de rest van het kamp in de isoleercel gooie en me af en toe proberen te herineren dat ze water en voedsel nodig heeft...
    Sasha houd zijn blik inmiddels strak op Patrick en Mignon.
    'Dus, zijn jij en Mginon erg close?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Mooi. Dat zal haar straf helaas niet lichter maken. Dus, zijn jij en Mignon erg close?"
    Ik denk even na over die vraag. Zijn Mignon en ik close?
    "Ik respecteer haar," antwoord ik. "En die eer is niet veel mensen gegund. Ze heeft pit, ze is slim. Ja, ik beschouw haar wel als een vriendin. En misschien toont ze geen berouw in haar woorden, maar haar daden maken dat wel duidelijk. Ik bedoel, kijk haar daar nou zitten."
    Ik knik even naar het meisje. Pas nu valt het me op dat ze haar haren geknipt heeft. Het kapsel past veel beter uit, nu toont ze ook het pit dat ze vanbinnen zitten heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan je eigen bedachte personen mee laten doen?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    That is a perfect copy of reality.