• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - xHeavenlyx: Emma Jade Cales
    - xHeavenlyx: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - Password: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - xHaribo: Ariël Megan Marylin
    - FlutterDoo: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - xHeavenlyx: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Chaim: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - Password: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Crystallized: Nathaniël Dwane Adams
    - Burlington: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lexi
    'Hmmm, misschien later op de avond nog,' zeg ik waarna ik even op zijn buik klop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan ik ergens inspringen? Volgens mij zat Daniël in het restaurant..]

    Ariël

    Haastig liep ik het restaurant weer in. Kletsnat dat wel, maargoed. Je keek even onschuldig naar de mensen aan de tafel en ging toen op de grond liggen. Hij moest hier ergens liggen ! Ik zie wat ik zocht en kroop weer vanonder de tafel. "Daniël, wil je eventjes je" ,ik ging staan zodat ik dezelfde kant opkeek als hem en dacht na, "Rechtervoet opheffen ?".

    Daniël Mark Curtis.

    Ariël komt haastig het restaurant binnen rennen. Ze duikt naar de grond en kruipt half onder tafel. "Daniël, wil je eventjes je," Ze komt met haar hoofd boven tafel en kijkt me aan. "Rechtervoet opheffen?" Ik knik en til mijn rechtervoet op.
    "Wat ligt er dan?" Vraag ik verbaasd.

    Ariël

    Ik nam wat ik zocht en bond het armbandje weer rond mijn pols. "Geluksarmbandje" mompelde ik. Ik ging vanonder de tafel en ging weer staan. "Serieus, dat ding helpt hoor" zei ik, "Ik was net kwijt, ik laat mijn glas over mij heen vallen, loop ik naar buiten struikel ik zodat ik in het water val", oke dat laatste was niet helemaal waar, maar anders klonk ik idioot, "En ik open mijn ogen, wat gebeurd er ? Een HUGE vis, ik ben nog nooit zo snel uit het water geweest" zei ik verder. Ik keek naar mijn witte kleedje die doorscheen en zuchtte. Voor 1 keer dat ik geen bikini aandeed, gebeurde dat. Halleluja.

    Daniël Mark Curtis.

    "Geluksarmbandje," Mompelt ze en kruipt onder tafel vandaan. "Serieus, dat ding helpt hoor," Zegt ze. "Ik was het net kwijt, ik laat mijn glas over mij heen vallen, loop ik naar buiten en struikel zodat ik in het water val," Ik grinnik even bij alle ongeluk dat ze opsomde. "En ik open mijn ogen, wat gebeurd er? Een huge vis, ik ben nog nooit zo snel uit het water geweest," Vervolgt ze. Ik kijk naar haar kleren die inderdaad doorweekt zijn. Helaas heeft ze witte kleding aan en schijnt haar ondergoed door. Sexy hoor, Ariël.
    "Ik snap je wel," Begin ik en stroop mijn rechter mouw op. Er verschijnen talloze bandjes in alle kleuren. Het zijn er een stuk of twintig. Rond mijn pols glimt een zwart rolex horloge. "Deze bandjes komen uit verschillende landen, ik beschouw ze als geluksbandjes," Vertel ik haar.

    [ Iets gebeurd?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariël

    Ik zie Daniël even kijken naar mijn kleedje. Damn it. "Leuk," grinnikte ik. Ik nam een rood bandje vast en trok zijn arm zo naar me toe, "Oh Portugal, muito bom" zei ik. Als hij geen Portugees verstond, dan was het jammer voor hem.

    [Muito bom betekent heel leuk]

    IHeartMusicc schreef:
    [ Iets gebeurd?]


    [Nope a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik had het gesprek een beetje gevolgd en ik keek naar Ariël. 'Ik begrijp je ook wel,' zeg ik en laat mijn bandjes zien, 'Festivals, concerten en deze had ik van mijn moeder gekregen,' en laat het even zien. Ik zag Daniël even naar Ariëls truitje kijken en op een één of andere manier raakte het wel. Ach, jongens? Laat ik het maar daarop houden.

    Devin Nathaniel Dust

    Ik grinnik, 'Denk het niet,' zeg ik en knipoog. De andere waren al in gesprek geraakt en ik keek ze even aan. Ariël was weer naar binnen en was helemaal doorweekt. Ze hadden het over geluksbandjes of zo. 'Iedereen heeft wel iets wat hun geluk brengt, ik heb ook altijd deze ring om,' zei ik en liet het hun zien, 'Alleen is dit zo'n ring die overgaat van ouder naar kind,' zei ik nonchalant. Ik zag Daniël naar Ariëls shirtje kijken en ook ik werd er door afgeleid, maar probeerde me weer te concentreren op het gesprek.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël Mark Curtis.

    "Leuk," Grinnikt ze. Tsja, niet iedere jongen is zo. Tenminste.. Ze kijkt naar de armbandjes en trek mijn arm aan een rood bandje naar zich toe. "Oh Portugal, muito bom," Ik heb dat bandje in een souveniers winkeltje op de grens van Spanje en Portugal gekocht. Het is niet mijn favoriete bandje, maar ook dat bandje bevat veel herinneringen.
    "Ik begrijp je ook wel," Zegt Abby en laat haar arm met bandjes zien. "Festivals, concerten en deze had ik van mijn moeder gekregen," Ze laat het gekleurde bandje zien.
    "Mooi," Zeg ik met een glimlach.

    [Ahahaha, alsof Daniël heel vies is en naar Ariël's truitje kijkt omdat hij het graag wilt zien, of zo. XD]

    Ariël

    Ik keek even naar de grond en ging heel subtiel naast de plas met water staan. "Niet van mij" zei ik. Ik dacht even na, "Wel dit bandje heb ik eigenlijk gekregen van mijn zus," zei ik, "Toen is ze omvergereden" ging ik verder, "En nu woont ze in Brazilië". Oke, dat was echt veel vreemder dan in mijn hoofd. Ik zag af en toe ogen afglijden naar mijn kleedje maar besteedde er niet veel aandacht aan. Ze hadden me al zoveel in bikini gezien, alsof het erger is als je het door een nat kleedje ziet maar dan met ondergoed. "Ik had wel nog bandjes van Festivals enzo, maar voor Kickboks wedstrijden moest je die uitdoen en ik kon ze niet echt waar aan elkaar lijmen als ik ze had kapotgeknipt".

    Lexi
    Ik grinnik even als ik zie dat Devin naar Ariël shirtje kijkt en leg plagerig mijn hand over zijn ogen. 'Niet zo kijken, Devin,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahaahah nu je het zo zegt klinkt het echt zo ]

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik glimlach naar Daniël, 'Dankje,' zeg ik en ook Devin voegt zich toe in ons gesprek. Hij heeft het over zijn ring en ik kijk hem aan, 'Mooie ring,' zeg ik dan goedkeurend. Ik keek even naar mijn armband, het brengt veel herinneringen op en ik kijk Devin even aan, 'Zo'n ring heb ik trouwens ook,' en laat het zien. Mijn gedachte dwalen langzaam weer af naar de armband die ik van mijn moeder heb gehad voordat ze stierf. Mijn vader heeft me gelukkig erdoorheen gesleept maar ach. Ik schud mezelf weer uit mijn gedachte en kijk de rest aan terwijl onze borden weg worden gehaald.

    Devin Nathaniel Dust

    Betrapt kijk ik Lex aan, 'Sorry,' zeg ik dan nog lachend.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:07 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lexi
    'Sorry,' zegt Devin lachend. Ik grinnik even. 'Vies jongentje dat je bent,' zeg ik plagerig waarna ik hem een zachte por geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered