• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - xHeavenlyx: Emma Jade Cales
    - xHeavenlyx: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - Password: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - xHaribo: Ariël Megan Marylin
    - FlutterDoo: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - xHeavenlyx: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Chaim: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - Password: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Crystallized: Nathaniël Dwane Adams
    - Burlington: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin

    Abbigail en ook Daniel kijken ons aan, 'Ik wil wel mee, zeg maar Lex,' zeg ik dan tegen haar. Het was ondertussen al half 7 en ik had nog niks bijzonders gegeten. 'Als het maar geen ijs is ben ik blij,' glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis
    'Ik wil ook wel mee,' glimlach ik. 'En zeker weten dat je geen ijs wil?' vraag ik onschuldig aan Devin waarna ik hem in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin

    'Nee, ik hoef geen ijs,' zei ik nog. Abbigail grinnikte, 'Zullen we gaan?' vroeg ze toen. Ik knikte, 'Als iedereen klaar is tuurlijk,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis
    'Zullen we gaan?' vraagt Abbigail. 'Als iedereen klaar is tuurlijk,' zegt Devin. Ik knik ook. 'Ik ben klaar hoor,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail

    'Dan gaan we,' zeg ik en maak aanstalten om te gaan. 'Welke kant was het ook alweer?' vraag ik dan aan Daniël als ik voor een vertakking van het pad sta.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    "Dan gaan we," Zegt Abby en begint te lopen. Ik haal haar in en slenter nu naast haar. "Welke kant was het ook alweer?" Vraagt ze, als we bij een t-splitsing zijn aangekomen. "Links," Geef ik aan en loop verder. "Doorlopen tot het einde van de straat en dan is het rechts," Vervolg ik. We lopen door en komen bij een Italiaanse pizzeria.

    Alexis
    'Dan gaan we,' zegt Abbigail. We lopen verder tot dat we bij een splitsing komen. 'Welke kant was het ook alweer?' vraagt ze aan Daniël. 'Links,' antwoordt Daniël waarna we verder lopen. 'Doorlopen tot het einde van de straat en dan is het daar recht,' zegt hij nog en iets later komen we aan bij een pizzeria. 'Weet je zeker dat je na de pizza geen ijsje wil?' vraag ik onschuldig aan Devin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël.

    "'Weet je zeker dat je na de pizza geen ijsje wil?" Ik grinnik even. Die twee passen goed bij elkaar. Ik duw de deur van de pizzeria open en de heerlijke kaaslucht komt me te gemoed. "Mm, dat ruikt al lekker!" Samen met Abbigail loop ik door naar een tafeltje bij het raam. Als een echte heer schuif ik Abby's stoel naar achter, wacht tot ze gaat zitten en schuift haar stoel aan. Daarna ga ik zelf zitten.

    Abbigail

    Ik glimlach, 'Dankje,' zeg ik dan en kijk op het menu. Ook Devin en Alexis komen eraan en gaan zitten, 'Nee ik weet zeker dat ik geen ijsje wil Lex,' zegt Devin dan. Ik begin te lachen en schud dan mijn hoofd, 'Moeten wij begrijpen waar dat naar toe gaat?' vraag ik dan aan die twee. Devin grinnikt en ook hij pakt een menu kaart.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    "Dankje," Zegt ze met een glimlach en bekijkt de menukaart. Ik volg haar voorbeeld en bekijk het menu ook. Allemaal soorten pizza's, lasagne en spaghetti. "Nee ik weet zeker dat ik geen ijsje wil Lex," Zegt Devin. Abbigail begint te lachen, misschien omdat zij het wel snapt? "Moeten wij begrijpen waar dat naar toe gaat?" Nu is het mijn buurt om te lachen. "Dat vraag ik me ook af," Voeg ik er mysterieus aan toe.

    [xYoung --> Password.]

    Devin

    Ik lach als ik merk dat Abby en Daniel er niks van snappen, 'Aan jou de eer om het ze uit te leggen,' grijns ik dan. 'Ik wil trouwens een pasta pennen carbonara,' mompel ik terwijl ik alvast wat intik, 'Jullie?' vraag ik dan. 'Pennen pastra quatro formaggi,' zegt Abbigail dan zonder twijfel, 'En een ice tea,' Ik tik het aan en kijk Daniel en Alexis aan, 'Wat willen jullie?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis
    'Aan jou de eer om het ze uit te leggen,' grijnst Devin als Abby en Daniel er niks van snappen. 'Ik wil trouwens een pasta pennen carbonara. Jullie?' vraagt Devin. 'Pennen pastra quatro formaggi en een ice tea,' zegt Abby. Devin tikt het in waarna hij mij en Daniël aankijkt. 'Wat willen jullie?' Ik denk even na. 'Eh, doe maar gewoon Pizza Quattro Formaggi en een cola,' antwoord ik. Daarna kijk ik naar Daniel en Abby. 'Ik en Devin hebben een weddenschap. Als hij vandaag nog een ijsje neemt moet hij mij masseren en als hij geen ijsje neemt moet ik hem masseren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail

    Ik lach even, 'Oke, aparte weddenschap, hij kan niet zonder ijsjes?' grinnik ik dan en leg de menu kaart weg. 'Kan ik wel,' bijt Devin toe en ik begin te lachen, 'Ik sta aan jou kant Lex, ' lach ik dan. 'Trouwens ik heb inderdaad wel trek in een ijsje als toetje,' plaag ik Devin, 'Jullie niet?' zeg ik nog schijnheilig maar stop dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    "Aan jou de eer om het ze uit te leggen," Grijnst Devin. Oké, kom maar op. Dat wil ik wel weten. "Ik wil trouwens een pasta pennen carbonara," Hij tikt het in op een soort iPad. "Jullie?" Vervolgt hij en ik bekijk de menukaart nog eens. "Pennen pastra quatro formaggi en een ice tea," Antwoord Abbigail. "Wat willen jullie?" Vraagt Devin. "Uhmm," Begin ik en wil het net opnoemen, maar Lexi is me voor. "Eh, doe maar gewoon Pizza Quattro Formaggi en een cola," Ik knik even. "Voor mij een pizza quatro formaggi en een biertje," Bestel ik. Dan begint Alexis uit te leggen. "Ik en Devin hebben een weddenschap. Als hij vandaag nog een ijsje neemt moet hij mij masseren en als hij geen ijsje neemt moet ik hem masseren," Ik grinnik even. "Oke, aparte weddenschap, hij kan niet zonder ijsjes?" Lacht Abby. "Kan ik wel," Reageert Devin. "Ik sta aan jou kant, Lex," Ik speel een beetje met het servetje dat op tafel ligt. "Trouwens ik heb inderdaad wel trek in een ijsje als toetje," Plaagt Abbigail. "Jullie niet?" Ik knik uitbundig. "Dat lijkt me wel erg lekker! Zo'n dame blanche met extra veel chocolade saus!"