• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - xHeavenlyx: Emma Jade Cales
    - xHeavenlyx: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - Password: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - xHaribo: Ariël Megan Marylin
    - FlutterDoo: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - xHeavenlyx: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Chaim: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - Password: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Crystallized: Nathaniël Dwane Adams
    - Burlington: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Abbigail

    Ik grijns naar Daniël, 'Of zo'n dubbel choclate met slagroom,' zeg ik dan. Devin werpt ons een dodelijke blik toe, 'Nou ik niet,' mokt hij nog en ik begin te lachen. Hij tikt al onze bestellingen in en ons drinken staat meteen klaar. Alleen ons eten nog. Ik grinnik en neem een slok van mijn ice tea.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Abbigail kijkt me aan en grijnst. "Of zo'n dubbel choclate met slagroom," Ik knik opnieuw. "Dat klinkt ook lekker!" Lach ik. "Nou ik niet," Mompelt Devin. Mijn drinken staat voor m'n neus en ik neem een slokje van mijn biertje. Lekker! Abby volgt mijn voorbeeld en neemt een slok van haar Ice tea.

    [Het begint een beetje dood te lopen, wie is er nog?]

    [ Inderdaad, wij xheavenlyx Sweetest die nu een nieuwe naam heeft ehh..dan heb je nog dragneel maar die is op vakantie, girly nog wattes alleen die weet niet hoe ze verder kan en ehh..drugsforsale maar ik haal die eruit, heeft het gewoon erg druk. En euhh..chaim en cybele alleen Cybele is van de aardbodem verdwenen en dus kan Chaim ook niet verder. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En je vergeet mij :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ en Dymphna ! i'm sorry ! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis
    Ik lach zachtjes om Devin's reactie en neem een slokje van mijn cola. 'Dat klinkt inderdaad lekker,' grinnik ik tegen Abby. 'Een sorbet zou ook niet verkeerd zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin

    Ik grom even en kijk ze allemaal mokkend aan, 'Ik hoef geen ijsje, ik eet wel taart,' zeg ik dan nog koppig.

    Abbigail

    Ik lach om Devins reactie en om die van Alexis, 'Inderdaad taart is ook lekker,' begin ik dan te grijnzen, 'Vooral ijstaart,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kan Ariël ergens naartoe]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:39 ]

    [ Jup Jup, kan naar het restaurant gaan en bij Devin, Alexis, Abbigail en Daniël aanschuiven,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariël

    Ik liep de douche uit en droogde me goed af. Ik nam een kort kleedje en zocht mijn slippers. Ik keek even in de spiegel en legde mijn nog net rode natte haren op mijn linkerschouders. Ik bond ze samen in een vissengraatvlecht en zette mijn zonnebril op. De zon scheen al bijna niet meer toen ik buitenkwam waardoor ik het al rap koud kreeg. Ik liep het restaurant binnen waar ik Alexis, Daniël, Devin en Abbigail zag zitten. "Hee" zei ik nog voordat ik achter mijn eten ging en bij hen aanschoof.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:23 ]

    [ Hey is half 7 XD ]

    Abbigail

    Ik nam een slok van mijn Ice tea en hoorde een stem achter ons. 'Hey,' zei ik glimlachend naar Ariël. 'Kom erbij zitten,' zei ik en schoof een stoel erbij. 'Wil je wat eten of drinken?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariël

    "Straks misschien" zei ik. Ik nam een onderleggertje voor het drinken en begon er mee te spelen.

    Devin

    Ik glimlachte naar Ariël, 'En daar is mijn mede kickbokster' glimlach ik dan en neem een slok van mijn biertje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariël

    Ik begon te lachen en knikte, "Inderdaad" zei ik, "Deze keer zonder ook maar enig dieet, want ik ben er mee gestopt" ging ik verder. Ik scheurde het onderleggertje in 2 en speelde daar toen vrolijk mee verder.