• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - xHeavenlyx: Emma Jade Cales
    - xHeavenlyx: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - Password: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - xHaribo: Ariël Megan Marylin
    - FlutterDoo: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - xHeavenlyx: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Chaim: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - Password: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Crystallized: Nathaniël Dwane Adams
    - Burlington: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:02 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessy.

    "Wat is er met je arm?" Vraagt Nathan verbaasd. Héél voorzichtig kijk ik ernaar en begin te gillen. "Godverdomme!" Wanneer ik een beetje gekalmeerd ben, begin in rustiger adem te halen. "Hij ziet er... vreemd uit," Ik kijk Nathan aan. Wat een ongelofelijk slimme opmerking. Ik kan nu twee dingen doen, opnieuw gaan lopen klagen tegen Nathan of we lossen dit op. "Zal er ergens op het eiland een ziekenhuis zijn?" Ondanks dat mijn stem beeft, verbaasd het me hoe rustig ik blijf. Normaal zou ik in dit soort situatie's in huilen uit barsten en niet meer stoppen. Ik schrik op als Nathan tegen de muur aan trapt. "Wat doe je?!" Vraag ik verbaasd. "Straks moet jij ook nog naar het ziekenhuis," Vervolg ik mompelend. "Ik heb ook heimwee Jessy. Maar dat gevoel negeer ik die hele kut tijd dat ik op dit stomme eiland zit! Ik wil hier ook weg, maar ik verberg dat omdat ik een enorme idioot ben," Onderbreekt hij me. Ik kijk hem aan. Mijn blik is serieus. "Waarom noem je jezelf steeds een idioot, dat.. vind ik niet,"

    Alexis
    'Wil je wedden?' grinnik ik, 'ik denk namelijk dat je dat níet uit gaat houden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan

    Normaal was ik gevleid geweest, maar het gevoel kwam niet eens in me op. 'Ik ben wel een idioot. Alles gaat fout. Mijn vader heeft een hekel aan me, op school mag niemand me, we zijn op een onbewoond eiland gestrand... Begrijp je het niet?! We gaan hier niet meer uitkomen! Ik probeer mijn hele leven maar één ding goed te doen, maar zelfs hier kan ik niet eens normaal tegen je doen terwijl jij niks fout doet...' Ik zuchtte gekweld. 'Ik ben weg hier.' Met een klap gooide ik de deur achter me dicht en beende naar het strand. Ik wilde alleen zijn.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.

    "Ik ben wel een idioot. Alles gaat fout. Mijn vader heeft een hekel aan me, op school mag niemand me, we zijn op een onbewoond eiland gestrand... Begrijp je het niet?! We gaan hier niet meer uitkomen! Ik probeer mijn hele leven maar één ding goed te doen, maar zelfs hier kan ik niet eens normaal tegen je doen terwijl jij niks fout doet!" Al zijn woorden dringen tot diep in me binnen, ik voel mijn ogen waterig worden en de tranen lopen over mijn wangen. Wat heb ik gedaan?! "Ik ben weg hier," Hij smijt de deur achter zich dicht. Verslagen, alsof ik een oorlog heb verloren, laat ik me tegen de muur zakken en verberg mijn gezicht in mijn handen. "N-Nath-han.." De woorden komen hakkelend uit mijn mond. Wat moet ik nu..?

    [Ik ga huiswerk maken en reageer waarschijnlijk op mijn telefoon.]

    [Wauw. Wat een drama... LOVE IT! ;D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abbigail

    Ik begin te lachen, 'Dat laat ik me niet nog een keer zeggen,' en ploof neer op de bank waarna ik tegen hem aan leun. 'Eigenlijk, klinkt nu even rustig chillen en daarna naar die club gaan heel goed in mijn oren.' glimlach ik dan. Als ik Daniël aankijk komen er veel vragen opkomen die ik denk ik maar moet negeren, ach het lot bepaald?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin

    'Is goed, ik kan er wel zonder hoor,' lach ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hoe laat is het?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ Hmm, het is nu 16.45 xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis
    'Dus waar wedden we om?' vraag ik aan Devin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin

    Ik denk na, 'Dat mag jij zeggen,' zeg ik dan uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    "Dat laat ik me niet nog een keer zeggen," Lacht ze, terwijl ze elegant, maar toch als een dikzak op de bank naast me ploft. Dikzak, Abby is alles behalve dat. Ze gaat tegen me aan zitten en ik grinnik even. Ik ben geen kleffe jongen, maar wel een romantische gentlemen. Ik kijk naar Abbigail en weet dat ik een beslissing moet nemen. Ga ik ervoor of blijf ik 'de jongen', gewoon een vriend. Ik haal mijn strandhoedje van mijn hoofd, met glanzende zwarte haren, voel even door mijn haar en zet dan het hoedje weer op mijn hoofd. "Eigenlijk, klinkt nu even rustig chillen en daarna naar die club gaan heel goed in mijn oren," Merkt Abby op. Ik trek één wenkbrauw op en kijk haar met een licht verbaasde blik aan. "Als je straks nog gaat zeggen dat je een schoonheidsslaapje wilt doen, ben ik weg hier," Mompel ik serieus. Maar aan de onderoon in mijn stem is te horen dat ik een grapje maak.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 10:09 ]

    Abbigail

    Ik grinnikte en keek hem aan, 'Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde gewoon even uitrusten en daarna uit gaan het is toch 5u,' merk ik dan op. Ik kijk Daniël aan, 'Rock of pop, Buiten of binnen, dag of nacht?' vraag ik hem uiteindelijk terwijl ik even met mijn ring speel. Mijn gitaar staat nog rustig in de kamer evenals de rest van mijn spullen. Ik kijk even naar de Robijnen steen op de ring. Het deed me weer eens denken aan thuis. Dit was de zo gezegde familie ring. Ik heb hem van mijn moeder gekregen die het ook weer van haar moeder en die het ook weer van haar moeder had gekregen. Later was het weer mijn taak om het aan mijn dochter of zoon te geven. Ik draaide me weer naar Daniël en dacht even na. Iedere keer kreeg ik een vaag gevoel als hij iets tegen me zegt. Ik vraag me nog steeds af wat het precies is en waarom ik het steeds krijg. Ik neem hem even in me op en bedenk me dan wat, zou ik hem echt leuk vinden? Misschien kom ik daar maar op één manier achter. Maar wat als hij mij nu gewoon ziet als een vriendin, of weet ik veel wat. Zo is hij niet toch? Ik peins even en bijt op mijn lip, 'Wat vind je eigenlijk van me,' floep ik uit mijn mond en zucht even en richt me weer op de ring. Slimme zet Abby, altijd weer je smoel opentrekken. Rustig wachtte ik op wat hij ging zeggen, ik weet bij god niet wat voor effect het nu weer heeft tussen ons. Ik was opeens een beetje verlegen en stil geworden. Iets wat ik vanochtend helemaal niet was.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 23:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Ze grinnik even en kijkt me aan. Ik kijk terug, ik haar prachtige ogen. "Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde gewoon even uitrusten en daarna uit gaan," Ik knik. Het is best wel grappig, dat ze het nog gaat uitleggen. "Het is toch 5 uur," Merkt ze op. 5 uur.. Normaal zou mijn moeder bezig zijn met het eten. Wat zullen ze überhaupt gezegd hebben tegen andere familie? Zoiets als; 'Daniël is op een cruise, maar we hebben nog niks gehoord. Misschien is de cruise gezonken.' Ik haal even een keer diep adem. Dat is onmogelijk, waarschijnlijk loopt mijn moeder te stressen. Die is nogal zo'n stressgevoelig type. "Rock of pop, buiten of binnen, dag of nacht?" Vraagt ze aan me. Ik herhaal de vragen in mijn hoofd. "Ik ben iemand die houdt van pop, maar ook dance," Vertel ik. "En ik hoop dat het feest buiten is, onder de sterren van de nacht," Ik schrik een beetje van mijn eigen stem. Die laatste zin komt er wel heel erg zwoel uit. Oh, man. Wat ben ik toch fout. Een lange tijd wordt het stil. Abby speelt met de ring om haar vinger. Ik wil net weer afdwalen in mijn gedachten, als Abbigail plotseling iets vraagt. "Wat vind je eigenlijk van me," Aan de manier hoe ze op haar eigen vraag reageert zegt genoeg. Ik staar naar de grond, die opeens interessant lijkt. Wat vind ik van haar? Ze is knap, lief en een geweldige meid. Kan ik mijn gevoelens bevestigen? Ik zucht diep. Dan komt er een grijns op mijn gezicht. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Abby. Ze friemelt nog steeds aan haar ring. Rustig draai ik mijn hoofd naar Abby, buig nog een klein stukje naar haar toe en druk een kus op naar voorhoofd. Ik hoop dat dit genoeg zegt.

    Nathan

    Mijn keel voelde alsof er een steen in zit en mijn ogen prikten alsof ik er citroensap in had gedaan. Jessy's gezicht toen ik tegen haar schreeuwde kon ik me nog heel goed herinneren. Misschien wel beter dan goed voor me was. Mijn handen streelden zinloos over het zand. Mijn rug voelde hard en koud tegen het stenen muurtje waar Jess en ik op hadden gezeten. In een film zou de jongen opstaan, zijn excuses gaan maken en alles had een happy ending. Maar dit was realiteit. En realiteit is heel hard. Ik staarde alleen maar naar de hoge golven, die gevaarlijk dicht bij me kwamen. Het was vloed. Eigenlijk zat ik te wachten tot de golf me opslokte en dat ik in één of andere draaikolk terechtkwam. Het kon me op dit moment niet echt deren dat dat waarschijnlijk maar een ding uit tekenfilms is.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'