• Zijn hier mensen die naar die serie kijken? Zo ja, wat vinden je ervan? Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen gekeken en kan niet meer stoppen met kijken!
    Het is overigens van de makers van Vampire Diaries :'D

    Zijn er toevallig ook nog - goed geschreven - stories hier op Q dat gebaseerd is op deze story?


    To infinity and beyond •

    Everdeen schreef:
    (...)

    In de laatste aflevering die uitgezonden is. De twee laatste afleveringen gingen namelijk nog wel.


    Nog niet gekeken :3
    Morgen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ik kon me er niet op focussen. Ik begon gewoon mijn nagels te lakken uit verveling.

    Weet iemand ook of er ook een seizoen 2 komt? De laatste aflevering had wel een behoorlijke cliffhanger en ik had ergens gelezen dat er een 2e seizoen komt, maar las ook ergens dat het niét verlengt is. Beetje dubbel.

    Jessiiicaa schreef:
    Weet iemand ook of er ook een seizoen 2 komt? De laatste aflevering had wel een behoorlijke cliffhanger en ik had ergens gelezen dat er een 2e seizoen komt, maar las ook ergens dat het niét verlengt is. Beetje dubbel.


    Ze zijn er nog niet over uit, maar de kans is groot dat er GEEN seizoen 2 komt.


    To infinity and beyond •

    Merrygold schreef:
    (...)

    Ze zijn er nog niet over uit, maar de kans is groot dat er GEEN seizoen 2 komt.

    Een vriendin van mij kijkt daar ook naar en ze zei dat er geen tweede seizoen zou komen. Ze had dat ergens gelezen. Maar er is een klein kansje dat een andere zender de serie mss zou oppikken.

    Ik ben in de helft gestopt met kijken, vond het niet leuk meer


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Ik ben in de helft gestopt met kijken, vond het niet leuk meer


    same, plus it got canceled now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nog nooit van gehoord :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb de laatste twee afleveringen nog steeds niet gekeken. Vind het naar het einde echt saai worden en vreselijk langdradig eigenlijk. En Cassie vind ik nu ook niet de beste actrice


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ooh, maar je moét echt de laatste afleveringen zien! Die zijn best goed! ;)

    Phoebe Tonkin en claire holt van The vampire diaries als Rebekah hebben allebei in H2o gespeeld hahahah


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Phoebe Tonkin en claire holt van The vampire diaries als Rebekah hebben allebei in H2o gespeeld hahahah


    ;o nou je het zegt,
    Ik ben afgehaakt na aflevering 1..
    Ik kijk toch liever TVD. ghehe

    ik ook ik kijk dat niet eens the secret circle
    maar ik was de vorige reacties aan het lezen een iemand zei het


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Iemand zei dat ze een redelijke groot rol speelt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heb alle afleveringen gezien, helaas komt er geen Seizoen 2...


    Normal girl at day, Catwoman at night.