• Zijn hier mensen die naar die serie kijken? Zo ja, wat vinden je ervan? Ik heb zojuist de eerste twee afleveringen gekeken en kan niet meer stoppen met kijken!
    Het is overigens van de makers van Vampire Diaries :'D

    Zijn er toevallig ook nog - goed geschreven - stories hier op Q dat gebaseerd is op deze story?


    To infinity and beyond •

    Ik vind het echt een leuke serie. Alleen het is echt vreselijk irritant dat het telkens zo lang duurt voordat er een nieuwe aflevering is.


    Winter is coming.

    Mandje schreef:
    Phoebe Tonkin en claire holt van The vampire diaries als Rebekah hebben allebei in H2o gespeeld hahahah


    Jaa klopt! En ze spelen allebei een totaal ander karakter. Best wel grappig :P je ziet ook gelijk dat ze beide goede actrices zijn! Sommige acteurs/actrices kunnen alleen maar een bepaald karakter spelen, zoals bijv. Penny Johnson Jerald (zie foto hieronder), die meestal een zelfverzekerde en bitchy vrouw speelt.

    Dat is toch een spin-off van TVD? Zoiets las ik ergens.. Ik denk dat ik het nog wel eens ga kijken (:


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Dat is toch een spin-off van TVD? Zoiets las ik ergens.. Ik denk dat ik het nog wel eens ga kijken (:


    Dan heb je dat verkeerd gelezen, het is van de makers van TVD.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mandje schreef:
    Phoebe Tonkin en claire holt van The vampire diaries als Rebekah hebben allebei in H2o gespeeld hahahah


    Nu je het zegt! Ik wist al dat ik Rebecca ergens van kende


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Nu je het zegt! Ik wist al dat ik Rebecca ergens van kende


    It's Rebekah. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.