• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    [It would be dramatic (cat)]


    Soon.
    Maar ik wil ze niet alleen spelen o.o ik heb al 3 personen.]





    Cassia Sterling
    'Ga je mee dan? Het is geen goed idee denk ik als ik alleen ben, ik heb gezelschap nodig. Ik ken mezelf op dat vlak.' Ze draait zich naar me toe, waarbij haar been tegen dat van mij stoot. Moeder zou zeggen hoe walgelijk het is, dat ze me probeert ziek te maken. Maar hoe? Echt walgelijk ziet ze er niet uit.
    'Okay.' Opnieuw sla ik mijn donkerblauwe ogen neer, waarna ik opsta. Buiten gaat de lunchbel.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 15:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    "Okay." Als Cassia opstaat, gaat buiten de lunchbel en ik vroeg me af of ik al serieus de hele ochtend met haar had doorgebracht.
    "Het is al middag. Het ging zo snel voorbij.." Mompelde ik en ik stond op, waarna ik naar de deur liep en die voor haar open hield met een zwak glimlachje.
    "Weet je het zeker? Straks wordt je nog 'aangestoken'."

    (Aislyn doet het niet hoor. :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Twijfelend loop ik naar binnen, terwijl Aislyn de deur openhaald. ik geef alleen een klein knikje als bedankje. Dan neem ik een kom met pap en ga aan de tafel zitten. Daarna haal ik mijn schouders op.
    'Ik weet het niet.'
    Hoe vaak heb ik dat gezegt sinds ik Aislyn ontmeot heb? Veel te veel, volgens mij. Omdat ik toch wel honger heb begin ik de pap naar binnen te lepelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik kan er op zich wel eentje doen dan, ik heb toch alleen Rani ^^
    *gaat Rani maar eens naar de lunchtafel sturen, ook al heeft ze nog niets anders gedaan dan ontbijten*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [Ik kan er op zich wel eentje doen dan, ik heb toch alleen Rani ^^
    *gaat Rani maar eens naar de lunchtafel sturen, ook al heeft ze nog niets anders gedaan dan ontbijten*]


    Okay. :Y) Je mag kiezen of je Alec of Amyra wilt. En dan zien we wel wanneer we ze er in gooien. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De enige jongen die ik ooit heb gespeeld gooide een peer naar iemands hoofd en stierf. Ik bedoel, we kunnen mij best Alec laten spelen, maar ik denk niet dat dat goed komt XD

    Rani
    Eerlijk gezegd had ik vandaag zo'n beetje niets gedaan. Rustig in mijn bed een boek lezen, me zorgen maken over Jace en wat hij gezegd had, ontkennen dat ik me daar zorgen over maakte. Tja. Inmiddels zat ik aan een lege tafel pap te eten en ik had al de hele dag met niemand gepraat. Wat was ik toch weer gezellig.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 15:38 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Buenos tardes, Wat heb ik gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    [Buenos tardes, Wat heb ik gemist?]


    Niet veel, Het is lunchtijd. ^^ En we denken er aan om later Cassia's ouders naar eht kamp te laten komen.
    (Dus de strenge Alec en amyra die het kamp bezitten en die Patrick gehypnotiseerd hebben..
    rose gaat Amyra spelen, alec is nog vrij en als niemand hem wil neem ik hem wel. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn:
    Snel pak ik ook een bordje pap en begib dat naar binnen te doen alsof de wereld vergaat. Binnen een paar kleine minuutjes heb ik het op en kijk Cassia dan glimlachend aan. "Eten doet wonderen, zelfs als het pap is." Glunder ik en ik laat mijn vingers over mijn ketting glijden. "Wil je misschien, voor mij, dat klokje even niet meer gebruiken? Ik weet dat je heel makelijk nee kan zeggen en dat je het niet kan garanderen.. Maar het zou me heel veel betekenen." Leg ik haar uit en ik draai me een beetje dichter naar haar toe.

    Sorry btw. De laptop van mn zus valt telkens uit dus zit nu op mob.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hmmm, *denkt na.*
    Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Misschien maak ik wel een begeleider aan. I kzat toch al te twijfelen over een jongen. *Gaat post maken over het dramatische leven van Mignon.*
    Ik ben er btw maar heel even want ze plicht roept!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'I-Ik weet het niet.' De laatste paar uur voel ik me gewoon erg klein en nutteloos. Besluiten kan ik niet want alles dat ik besluit is verkeerd. Ik draai het klokje rond in mijn handen. Mama had mij ooit gehypnotiseerd, om mijn nachtmerries weg te houden. Het hielp.
    'Ik kan het proberen,' mompel ik na een paar minuten stilte, waarna ik weer een lepel pap nar binnen stop. Waar de kampeerders over klagen snap ik niet, thuis at ik dit iedere dag, zo erg was het niet.

    [@Nyssa: Neem je tijd ^^
    @Demi: Okay, laat het me maar weten als je er uit bent. :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    De kou van de tegels is doorgedrongen in mijn hoofd. Het geeft een rustig gevoel. Ik draai mezelf op mijn buik zodat ik naar buiten kan kijken. Met mijn vingers ga ik over de rug van mijn hand. Ik word uit mijn gedachten getrokken door mijn rommelende maag. Ik moet er toch een keer aan toegeven. Zuchtend ga ik op mijn wankelende benen staan. Voorzichtig strech ik ze zodat ze soepelheid weer terug komt. Even kijk ik naar mijn tas en werp dan een blik op mijn kleding. Te warm. Met tegenzin rits ik de tas open en vis er een shirtje uit. Snel trek ik hem aan en bekijk mezelf in de spiegel. Het shirtje lubbert langs mijn lichaam netzoals mijn short. Nee, die moet ook uit. Ik rommel wat in mijn tas totdat mijn leren rokje in mijn vizier komt. Ik vond hem altijd iets te kinky maar ik moest en zou hem hebben. Lachend trek ik het korte rokje aan en bekijk mezelf nogmaals. Niet slecht. Onder mijn rokje trek ik een paar hoge zwarte stiletto's aan. Zo, qua kleding ben ik weer terug. Lachend loop ik richting het cafetaria. Kleding kan mijn emoties al zo snel veranderen. Als ik iets aanheb waarin ik me thuis voel word ik vanzelf vrolijk. Zelfs de pap kan me op dit moment niet deren. Voorzichtig neem ik een hap van het ranzige goedje en slik het met moeite door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn:
    Ik kijk toe hoe ze doet en hoe ze praat. Ze draait het klokje rond in haar handen.
    'Ik kan het proberen,' mompelt ze na een paar minuten stilte, waar ik ook niets in had gezegd. Toen ze deze woorden zei, moest ik eerst over de woorden nadenken, daarna kreeg ik een glimlach op mijn geziht want het begon eindelijk door te dringen. En toen gooide ik mijn armen om Cassia heen en drukte een kus op haar wang. Dat soort dingen gebeuren er als ik uitgelaten ben over het feit dat er iets positiefs gbeurde. "Dankjewel, Cassia!" Mijn hart ging tekeer als een bezetene.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Ik had verwacht dat ze blij zou zijn emt mijn antwoordm, natuurlijk. Wat ik neit had verwacht is hoe enthousiast ze me plots beetnam, waarna ik een kus op mijn wang kreeg.
    Ik verwachtte dat de plek op mijn wang zou branden of zoiets, dat ik er een verschikkelijk gevoel bij zou krijgen. Maar dat gebeurde niet. Ik keek Aislyn alleen lichtjes geschrokken aan.
    'G-Geen probleem.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway

    'Nee, ik wil er niet al te veel aandacht aan besteden. Ik had er trouwens ook niet op gerekend dat ik hier iets zou mogen doen dat überhaupt bedoeld is om mij plezier te schenken.'
    Daar had hij ook gelijk in. Voor een paar seconden laat ik mijn verbeelding toe om te bedenken hoe het zou zijn als we niet vast zaten in dit kamp.
    Als ik nooit gehypnotiseerd geweest was en onze leeftijd dichter bij elkaar lag.
    Zou ik dan ook zo hard voor hem gevallen zijn?
    Door het denken aan dit soort dingen voel ik me een beetje licht in het hoofd, warm vanbinnen en nerveus. Vooral nerveus.
    Wanneer was ik voor het laatste verliefd geweest? Ik was 16, het jaar voordat mijn kamp begon. Waren die gevoelens net zo sterk als de gevoelens die ik voor Sasha heb?
    Ik had vandaag geen seconde getwijfeld om hem in mijn armen te nemen en dat was al een uur geleden. En ik had hem nogsteeds vast en tegen mijn borstkas aan.
    De gedachte dat Cassia hem had uitgescholden voor hoer, dat ze hem zou proberen te hypnotiseren, dat er ook maar iets met hem zou gebeuren...
    Ook dat maakte een verrassende chaos van gevoelens in me los. Alleen deze gevoelens waren niet positief en warm.
    Er was geen weg meer omheen dan. Mignon had het al gezegt; ze wist het al voordat ik er zelf achter kwam. Ik was verliefd op Sasha.
    Een flirterige, stoere jongen die niet bang is om zijn mening te geven, die op het eerste zicht om niets leek te geven, maar die toch een lieve en emotionele kant bleek te hebben.
    Die zijn nek had uitgestoken om me te helpen en ent bijna was ingestort in mijn armen.
    Tijdens mijn gedachtegang is er een zachte glimlach op mijn gezicht verschenen, die ik er met veel moeite afdwing.

    'Je hebt gelijk, maar ik dacht niet dat je je aan die regels ging houden,' plaag ik.
    Sasha zou wel nooit iets in mij zien, maar ik had in elk geval al bewezen dat de hypnose weg was, dat ik nog de mogenlijk had om gevoelens tegenover anderen te krijgen, om zelfs na zeventien jaar weer verliefd te worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.