• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Wazig was mijn beeld en de bomen die voor en naast mij waren, alles was wazig. Sommige dingen telde ik zelfs twee of meerdere keren en ik vroeg me af wanneer de mist in mijn hoofd weg was en de tranen op zouden houden met over mijn wangen vloeien.
    “Maar…” Cassia’s stem bracht me rillingen en ik hoorde haar stem alsof ik onder water was, niet in staat om te antwoorden. “Mijn werk is toch… om te helpen?” Ik strompelde verder en verder, al kon ik nog steeds weinig voor ogen zien. Amora… zij zat in mijn hoofd en ik zag steeds haar gezicht voor me op het moment dat ze de kist in verdween. Haar doodskist en ik was letterlijk een standbeeld geworden.
    Mijn werk is toch om te helpen… Het galmde door mijn hoofd en vervormde zich naar Amora’s zachte stem, die ik nauwelijks kon negeren. Helemaal niet juist, dus ik draaide me om. Weliswaar beverig en alsof ik elk moment weer neer kon vallen, maar ik draaide me om en opende mijn mond om weer te praten. “Ga uit mijn hoofd. Uit mijn gedachtes…” Alles was duizelig geworden en het voelde net alsof ik heel veel gedronken had en alle kanten op zweefde, ook al stond ik stil.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    De condooms waren uit het zicht, Sasha kroop ondertussen dichter tegen me aan... Zijn ogen kijken nu zelfs recht in de mijnen. Ze glommen nog van de vele tranen, maar hij leek tenminste al wat kalmer.
    Wees zuinig op de liefde die je hebt,
    Is dat echt wat dit is? Ik twijfel er aan, maar waarom anders zou mijn hart zo snel zijn? Waarom denk ik bijna constant aan hem, en is hij de enige persoon die tot me door drong?
    'Gaat het een beetje?' Het is een domme vraag. 'Je kan alles tegen me zeggen, dat weet je toch?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Ga uit mijn hoofd. Uit mijn gedachtes…' Ze is lijkbleek en beverig, alsof ze elk moment kan instorten. Twijfelend loop ik naar haar toe.
    'Aislyn? Je - Je moet denk ik even gaan zitten,' zeg ik zachtjes. ik weet neit waar ze het over heeft, en nu lijkt het me niet de tijd dit te vragen. Ik pak haar arm en begeleid haar naar de slaapzalen, die gelukkig niet ver meer zijn.
    Ik snap niet wat er aan de hand is, maar ik ben getrained om te helpen. Laat ik gebruik maken van mijn robotheid, denk ik sarcastisch. ik voel me draaierig en nutteloos, maar ik kan haar niet zo achterlaten. ik begeleid haar naar zaal 1 en druk haar zachtjes op het bed naar.
    'Zie je? Alles komt goed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Gaat het een beetje? Je kan alles tegen me zeggen, dat weet je toch?"
    Ik kijk hem nog even aan voor ik antwoord. Nee, ik kan heel veel tegen hem zeggen, maar niet alles. Als ik hem vertel wat ik zelf ook al eerder had moeten beseffen dan zit er zo meteen een gat in de muur in Patrick-vorm.
    "Ik heb me eerlijk gezegd al beter gevoeld," lach ik schamper.
    De tweede vraag laat ik even links liggen.
    Als ik het hem al zou vertellen, dan heb ik geen idee hoe ik het aan boord moet brengen. Heel even sta ik mezelf toe te dagdromen over hoe het zou zijn hem te kussen en terug gekust te worden, dat hij me misschien om andere redenen in zijn armen houdt dan bezorgdheid. Ik zie de fonkeling in mijn ogen weerspiegeld in die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Zie je? Alles komt goed.”
    Teveel gedachtes van Amora komen boven; dat we naar de bioscoop gingen en we zo hard gingen lachen dat de halve bioscoopzaal er gek van werd, dat we naar het strand gingen en samen in hand in met kleding aan het koude water in rende, dat we als het ging regenen gingen dansen en dat we soms wel dagen rustig op het gras konden liggen en van de witte wolken schaapjes maakte en andere figuren.
    “Nee, het komt niet goed.” Ik wilde gelijk weer opstaan en weg van haar lopen, maar doordat ik zo duizelig was, viel ik weer neer en sloeg ik hard op de grond vanwege de frustratie. “Alles gaat fout!” Riep ik uit, meer dan ik wilde. Ik draaide me beverig om en keek haar met vernauwde ogen aan, “Waarom help je me? Je snapt toch niet de liefde die ik voor een méisje heb…” Ik legde de nadruk op de woorden liefde en meisje en bleef haar aankijken totdat ze antwoord gaf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 11:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet afsluiten D:. Morgenmiddag ben ik weer ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Ik moet afsluiten D:. Morgenmiddag ben ik weer ^^]


    Mooie timing, want ik meot er ook vandoor.

    Nyssa, voor Cassia schrijf ik mrogenochtend wel ^^ *Gaat brainstormen in haar slaap*

    bye!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay dan, ladies, good night (:
    -gaat ook alvast brainstormen voor een volgend stukje-

    Arriverderci!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Ik kijk naar de ontleden kip die voor me ligt. Ik haal diep adem.
    "Hier," zeg ik zachtjes maar het duidelijke afkeer in mijn stem.
    "Ga jij maar verder."
    En ik duw het plankje met de kip naar de kok toe. De man gaat gewoon door met de kip ontleden alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Opnieuw haal ik die adem en ik kijk naar het hoopje kip. Je bent een moordenaar, Mignon. Je deed dit om jezelf beter te laten voelen. Je hebt de kip gewoon vermoord. Ik voel hoe mijn maag zich omkeert. Om het zurige spul wat zich in mijn maag vormt tegen te houden leg ik mijn hand ervoor. De tranen springen in mijn ogen. Niet om verdriet maar om het brandende goedje in mijn slokdarm. Als de echte Speedy Gonzales loop ik de keuken uit richting de slaapzalen. Nog maar net optijd kan ik boven de wc hangen voordat mijn maaginhoud zich laat gaan. Het zurige spul bijt in mijn mond en wangen. Als ik zeker weet dat er niet meer komt ga ik op de koude badkamer vloer liggen. De kou dringt al snel door tot in mijn lichaam. Het verkoelende effect is heerlijk voor mijn lichaam. 'Nee, je bent geen moordenaar,' spreek ik mezelf zachtjes tegen maar ik weet dat het geen zich heeft. Ik breng mijn handen naar mijn hoofd en voel nogmaals aan mijn haren. Spijt. Spijt is het enige woord wat ik ervoor heb. Spijt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [No D:
    Ik zat echt zo van Omg ze moeten kussen nu o_o ...en toen kusten ze niet. Meh.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Nie zo snell :( xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    'Ik heb me eerlijk gezegd al beter gevoeld,' komt het antwoord met een lachje. Ik heb mijn armen nog steeds stevig om hem heen, maar het voelt niet raar of iets dergelijks.
    Ik kan mezelf maar erg moeilijk concentreren terwijl zijn twee-kleurige ogen in de mijnen staren. Er zit nog steeds een fonkeling in de felgekleurde dieptes, maar ik weet niet of dit van opluchting of van de laatste tranen is.
    Ik geef het op. Ik heb gevoelens voor Sasha, dat valt gewoon niet te ontkennen. Of het verliefdheid is laat ik even links liggen. Zelfs als het dat was, wilde ik het niet weten.
    Sasha was zijn... 'hoerige-trekjes' zoals het maar even genoemd werd, misschien wel kwijt, maar dan nog zou hij niets in mij zien. Afwezig veeg ik een vergeten traan van zijn wang af.
    Het logische zou zijn om bij de jongen uit de buurt te blijven. Maar na alles wat er gister en vandaag gebeurt was, hoe kon ik dat nog doen?
    Ik realiseer me dat ik nog steeds in zijn ogen staar en wend mijn blik een beetje af, naar zijn nog vochtige wang.
    'Je gaat je snel beter voelen,' beloof ik zachtjes.
    'Daar zullen we voor zorgen, ik ben hier om je te helpen Sasha.'

    Cassia Sterling
    'Waarom help je me? Je snapt toch niet de liefde die ik voor een méisje heb…' Ze kijkt me met vernauwde ogen aan, haar lichaam beeft nog steeds van alle emotie.
    Waarom help ik eigenlijk? Nou ja, waarom probeer ik het? Omdat het is waar ik voor getrained ben? Omdat het niet van me verwacht word?
    'Nee, ik snap het inderdaad niet,' zeg ik kleintjes. ik veeg een lok van mijn knalrode haar achter mijn oor, een trekje dat ik krijg als ik nerveus word.
    'Maar... Misschien kun je het me leren te begrijpen?'
    Misschien heeft vader wel gewoon gelijk, is ze ziek... Maar de manier waarop ze reageerd, haar harde woorden naar me toesmijt, brengt me aan het twijfelen.
    Nog nooit had iemand zich zo verweert, met harde woorden waar de waarheid bijna uitstraalde. Ik wist het gewoon niet meer, ze had me verward. En daarom zat ik hier nu.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Als Patrick een traan van mijn wang veegt, lijkt mijn huid opnieuw in brand te schieten. Even vergeet ik bijna te ademen, tot hij zin blik afwendt.
    "Je gaat je snel beter voelen. Daar zullen we voor zorgen, ik ben hier om je te helpen, Sasha."
    Ik knik, hoewel het enige dat door mijn hoofd gaat is dat Patje geen beloftes mag maken waarvan hij spijt zal krijgen. Hoe kan hij me helpen als hij deels de oorzaak van dit alles is? Nee, niet de oorzaak. De reden. Hij is de reden waarom ik gedaan heb wat ik deed, waarom de woorden van Cassia me zo raken, waarom ik zo veranderd ben. En als ik die reden kwijt raak...
    "Kunnen we dat uurtje therapie naar morgen verzetten? Ik heb er niet zo'n zin in," zeg ik zacht.
    Ik heb geen zin om leugens te verzinnen voor in mijn dossier, ik heb geen zin om de waarheid te vertellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Kunnen we dat uurtje therapie naar morgen verzetten? Ik heb er niet zo'n zin in.' Nee, dat kan ik begrijpen Bijna zonder na te denken knik ik, waarna ik me bedenk dat ik wel heel snel aan Sasha toegeef de laatste tijd. Niet dat ik het erg vind.
    'Natuurlijk, dat is te begrijpen.' Wat Cassia gezegt had, had hem zo te zien erg hard geraakt, en dan zou ik er ook niet echt zin in hebben om therapie te volgen...
    'Misschien moet je even een paar uurtjes rusten,' stel ik voor. Felix heeft toch een activiteit, waar Cassia uithangt weet ik niet en hetzelfde geld voor Hailey. Hoewel die laatste waarschijnlijk therapie geeft vandaag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.