• Hi guys!
    Ik heb gister het laatste boek Spotgaai van de Hongerspelen gelezen, en ik ben een beetje teleurgesteld haha.

    Ik zal niets verklappen hoor, voor de mensen die het (nog) niet gelezen hebben, maar ik vind het einde nogal zwak. Het is allemaal heel spannend en zo, en dan.. tja. Dan is het na een paar saaie bladzijden voorbij.

    Heeft iemand anders dit ook gehad of ben ik echt de enige?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik geef je helemaal gelijk. Ik zat daar echt zo van "owh, dus dit is het..?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vond het ook een beetje... Afgeraffeld als ik eerlijk moest zijn... Maar ik wilde het volgens mij zó graag uit hebben dat ik te snel heb gelezen...

    Ik moet ze maar weer eens opnieuw gaan lezen, maar mijn schoonzus heeft de eerste en morgen ga ik de derde omwisselen voor de tweede (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat gevoel had ik ook, maar toen ik het voor de tweede keer las vond ik het al een stuk beter.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nou ja, dat is in principe ook een beetje zo met Harry Potter gegaan.
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je zo'n einde schrijft als schrijfster. Ik zou namelijk echt niet weten hoe ik het zou kunnen laten eindigen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cray schreef:
    Ik geef je helemaal gelijk. Ik zat daar echt zo van "owh, dus dit is het..?"

    Jaaa, dus toch!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tule schreef:
    Ik vond het ook een beetje... Afgeraffeld als ik eerlijk moest zijn... Maar ik wilde het volgens mij zó graag uit hebben dat ik te snel heb gelezen...

    Ik moet ze maar weer eens opnieuw gaan lezen, maar mijn schoonzus heeft de eerste en morgen ga ik de derde omwisselen voor de tweede (cat)


    Cloelia schreef:
    Dat gevoel had ik ook, maar toen ik het voor de tweede keer las vond ik het al een stuk beter.


    Nouja, dan ga ik het maar nog een keer lezen haha. Ik heb het ook wel als een razende gelezen.. maar alsnog.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had echt zo van: 'Wat is dit voor stom einde?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een beetje wel ja, maar ik zou niet weten hoe 't anders zou hebben gemoeten.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vond het boek sowieso al niet leuk meer, maar het einde was idd wel zwak ja.


    Take risks and conquer your fears.

    Cloelia schreef:
    Dat gevoel had ik ook, maar toen ik het voor de tweede keer las vond ik het al een stuk beter.

    Idd dan raffel je het zelf ook minder af, aangezien ik, toen ik het voor de eerste keer las, zo graag wilde weten hoe het verderging ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:14 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Twilight129 schreef:
    ja, beetje jammer, mijn drie lievelingspersonen zijn dood!: Cinna, Finnick en Prim. En het is ook jammer dat Gale weggaat.


    verpest je het nu niet voor anderen -__- ?


    To infinity and beyond •

    Zylka schreef:
    (...)

    verpest je het nu niet voor anderen -__- ?


    Ja, doet ze, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Reepicheep schreef:
    Nou ja, dat is in principe ook een beetje zo met Harry Potter gegaan.
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je zo'n einde schrijft als schrijfster. Ik zou namelijk echt niet weten hoe ik het zou kunnen laten eindigen.


    Idem, dat had ik ook met Breaking Dawn. Dat einde suckte in mijn ogen enorm. Echt zo van: 'En nu zijn we voor de rest van ons bestaan en in de rest van de eeuwigheid DOLgelukkig."

    Bweh, nogal cliche.


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Ja, ik vond 't einde erg tegenvallen.. Erg afgeraffeld, ik zal niet zeggen wat, maar één gebeurtenis kan ik nog steeds niet begrijpen, ik had echt zoiets van 'oké, dat zou diegene nooit doen'.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)