• hallo iedereen(doeg)
    ik heb dus een probleem...
    ik ben al sinds een paar maanden verliefd (een crush) op een jongen uit mijn klas.
    maar we praten nooit tegen elkaar (helaas) en volgens mij weet hij niet eens dat ik besta.
    maar ik vind hem mooi, ik hou van alles wat hij doet en zegt, en ik kijk vaak naar hem, en als hij langskomt word ik rood en omg hij is schattig! ik droom soms ook van hem..
    maar nou is hij erachter gekomen dat ik hem leuk vind!
    en ik ben zoo bang dat hij me daarom een freak ofzo vind. of me gaat uitlachen..
    ik ben echt bang voor maandag (dan zie ik hem weer)
    dus wat moet ik nu doen om bijvoorbeeld van dit gevoel van stress af te komen en gewoon tegen hem te praten als hij me misschien aanspreekt??
    ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen!
    dus kan iemand me misschien tips geven??
    dat zou heel erg fijn zijn^^
    thx

    PS: srry als dit weer zo'n zeik toppic is en een niet zo'n orginele vraag... maar ik weet echt niet wat ik moet doen!

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 16:56 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    niemand?? (huil)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Sorry, maar hoe kan je nu écht verliefd zijn op iemand waar je nooit met praat? Een crush kan je hebben maar dat heeft echt niets met verliefd zijn te maken. Misschien moet je maar gewoon op hem af lopen en hem leren kennen. Misschien is hij zelfs helemaal niet zo geweldig als dat jij nu denkt..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    haha ja idd...
    maar dan nog weet je...
    misschien had ik idd niet verliefd moeten zetten... maar alsnog zou ik graag willen weten hoe je dan moet reageren... als iemand me snapt tenminste...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ik denk niet dat hij je meteen een freak ofzo gaat vinden omdat je hem leukvindt, hij kan misschien wel een beetje stom doen ofzo, uitlachen weet ik niet, ik weet niet wat voor soort jongen hij is dus ik kan je hierbij niet echt helpen of tips geven(zip)

    en aangezien je verliefd op hem bent is het niet zo makelijk om even niet aan hem te denken, maar als je gewoon probeert te ontspannen en leuke dingen gaat doen met je vriendinnen of iets anders dan heb je denk ik wel wat minder last van de stress en de spanning.

    als hij tegen je praat gewoon proberen jezelf te zijn en terug te praten (: en probeer hem gewoon te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:04 ]

    Ik ken dat gevoel wel, dat had ik vroeger ook heel vaak. Je moet even op hem afstappen. Weet je in welk vak hij heel goed is? Vraag hem voor uitleg, snap je het wel? Doe alsof je het niet snapt. Werkt ook vaak :P Jongens vinden het altijd wel stoer als er hun om hulp gevraagd wordt. Ook kan je gewoon eens met hem praten over een goede film die je hebt gezien ofzo of meteen into the point. Of hij een keer na school wat met je wil doen, samen wat drinken of naar de bioscoop gaan :) Ik snap dat het allemaal wat eng is, zeker als je nooit met hem praat, maar als je niets doet gebeurt er ook niets. ;) Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Heel veel succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als hij dat zegt als er niemand in de buurt is dan is hij niet de ware. Maar als hij het zegt als zijn vrienden er zijn dan kan het ook gewoon zijn dat hij stoer wil doen of iets elders

    maar als hij niets zegt (wat ik denk) stap op hem af en praat bv over zijn favo sport

    veel suc6 (Y)

    groetjes twilightJB


    what goes around come BACK around !

    Huh? Hij weet niet dat je bestaat, maar je zit wel bij hem in de klas?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Weetje. Ik heb zo'n soort situatie gehad.
    Het enige contact wat we hadden: 'Mag ik een pen lenen?' 'Sure', 'Welke datum is het?' '-noemt de datum-' en dat soort kleine dingen.
    Probeer eerst maar eens contact met hem te maken, misschien hebben jullie een gemeenschappelijk iets.
    En misschien klink ik nu heel lullig, maar het kan zijn dat hij heel anders is dan dat het lijkt.
    Nouja, sterkte en laat me weten als het wat word =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hoe weet hij dat je hem leuk vind??

    Ik denk dat je niet vang hoef te zijn voor maandag
    Als hij nou een erge mening over je zou hebben zou hij al contact met je hebben gezocht
    En als hij dan toch vervelend doet, praat dan even met hem alleen erover
    Zeg hem wat je voelt en dat je daar niks aan kan doen
    Ik hoop dat ik je zo een beetje kan helpen
    Xxx


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb ook zo'n situatie gehad. En ik moet zeggen dat het niet echt goed afliep..

    Ga hem in ieder geval niet ontwijken/negeren omdat je bang bent voor zijn reactie, dat maakt het alleen maar erger. Probeer contact met hem te zoeken zoals de andere al zeggen.

    Daar ben ik het mee eens


    He like girls how eat carrots!

    Tocopilla schreef:
    Sorry, maar hoe kan je nu écht verliefd zijn op iemand waar je nooit met praat? Een crush kan je hebben maar dat heeft echt niets met verliefd zijn te maken. Misschien moet je maar gewoon op hem af lopen en hem leren kennen. Misschien is hij zelfs helemaal niet zo geweldig als dat jij nu denkt..
    hoezo kan dat niet dat heb ik ook.hij kent me wel e\maar heeft nbog nooit met me gesproken ik weet klinkt raar


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tocopilla schreef:
    Sorry, maar hoe kan je nu écht verliefd zijn op iemand waar je nooit met praat? Een crush kan je hebben maar dat heeft echt niets met verliefd zijn te maken. Misschien moet je maar gewoon op hem af lopen en hem leren kennen. Misschien is hij zelfs helemaal niet zo geweldig als dat jij nu denkt..


    comfort in c h a o s

    Tocopilla schreef:
    Sorry, maar hoe kan je nu écht verliefd zijn op iemand waar je nooit met praat? Een crush kan je hebben maar dat heeft echt niets met verliefd zijn te maken. Misschien moet je maar gewoon op hem af lopen en hem leren kennen. Misschien is hij zelfs helemaal niet zo geweldig als dat jij nu denkt..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik weet zeker dat hij je geen freak vind, want jongens voelen zich juist vereerd als een meisje hem leuk vind. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.