• Okay, ik heb dus al een afspraak met de kapper, en ik heb twee te leuke kapsels gevonden, maar ik weet niet welke ik moet kiezen D:
    Haircut 1 - foto 1
    Haircut 1 - foto 2
    Haircut 2 - foto 1
    Haircut 2 - foto 2
    Haircut 2 - foto 3

    Haircut 1: IIII II
    Haircut 2: III

    Dit is mijn hoofd: (voor een idee wat bij mij past)



    Dit is mijn haar: (dan weet je wat allemaal mogelijk is)



    En dit is de jurk, alleen deze is nog niet helemaal af:


    Sorry voor de slechte kwaliteit en dat ze gekanteld staan. Onze computer is de pijp uit gegaan en hij is nu weer teruggezet naar het begin, dus ik heb niks anders dan mijn mobiel tot mijn beschikbaarheid.

    Alvast bedankt voor het meedenken!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 17:30 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het eerste idee het mooiste. Het past beter bij je jurk en ik denk dat het ook het beste bij de vorm van je gezicht past.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou voor de tweede gaan (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou voor 1 gaan!! mooie jurk trouwens :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Miserables schreef:
    Ik vind het eerste idee het mooiste. Het past beter bij je jurk en ik denk dat het ook het beste bij de vorm van je gezicht past.

    Dit. Ik vind compleet opgestoken haar het mooist bij die jurk. Ik denk dat de jurk dan het best tot zijn recht komt.


    From these ashes, I will rise

    Volgens mij heb ik het niet duidelijk gezegd, maar het was meer dat die twee ook niet geweldig vond, en dus eigenlijk nieuwe ideeën zocht. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dat eerste idee eigenlijk echt mooi, en het past er enorm mooi bij :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oeh, Audrey Hepburn. <3
    Welja, als je nieuwe ideeën zoekt, zou ik het sowieso opsteken. Dus eerder in de buurt van plaatje 1 dan het andere.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeps, verkeerd begrepen. :')
    Misschien kun je de achterkant invlechten en het overige deel van je haren krullen? Zo heb ik mijn haren op het gala gehad, en het zag er heel lieflijk uit. ^^
    Als ik een foto vind, zal ik die even plaatsen, want mijn uitleg is nogal vaag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Oeps, verkeerd begrepen. :')
    Misschien kun je de achterkant invlechten en het overige deel van je haren krullen? Zo heb ik mijn haren op het gala gehad, en het zag er heel lieflijk uit. ^^
    Als ik een foto vind, zal ik die even plaatsen, want mijn uitleg is nogal vaag.

    Haha, maakt niet uit hoor. Okidoki, ik ben benieuwd. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou een hoog knotje doen met je haar ingevlochten en een paar losse plukken langs je gezicht. Simpel maar mooi :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Google is your best friend: klik
    Ik zou, zoals al geadviseerd is, je haar opsteken of iets in die richting. Daarop zou je even kunnen googlen, aangezien er zoveel verschillende leuke dingen te vinden zijn... Amper allemaal op te sommen ;)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 15:29 ]


    Hamartia

    Het eerste idee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar hoort in Nederland altijd een gala bij? Nou, ik heb er nog nooit van gehoord en ondanks dst ik over een week examen heb, heb ik geen gala gehad :')
    Anyway, ik kan je niet helpen. Misschien bij de kapper zelf vragen? Zij weten wel wat bij de vorm van je gezicht past e.d.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Let alsjeblieft niet op het feit dat ik een verschrikkelijke lach heb, maar ik ben dus links. Het haar is van achteren ingevlochten en toen vastgezet met een elastiekje, schuivertjes en heel veel haarlak. Het overige deel van mijn haar is gekruld. Ik heb weliswaar langer haar, maar als je iets lager begint met krullen moet het geen enkel probleem zijn. De krullen zakken toch nog een stuk uit.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 16:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alvast bedankt voor alle reacties. Ik reageer er vanavond specifiek op, ik moet namelijk zometeen werken. Verder is er nog een kleine update: mijn jurk heeft nu dusdanig vorm dat je kunt zien hoe hij eruit komt te zien. Deze foto staat dus nu in de beginpost:


    Deep inside, I've never felt alive