• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    Annabeth Demi Claire

    'Ach, ik kan het hebben, ik ben eraan gewend, ondertussen... En je hoeft niet bang te zijn, ik zal het niet aan je mammie vertellen!'
    Ik gaf hem een snelle knuffel omdat hij er echt schattig uitzag als hij beledigd werd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    TheRumIsGone schreef:
    [Ik moet even bedenken wat ik wil doen.. Is er nog iemand anders van de Noordelingen online?]

    [Ik ben een noordeling en on ;]]


    That is a perfect copy of reality.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [^^ .. Zal Orlando naar je toe komen ofzo?]


    [Als je me eerst een kleine samenvatting geeft is dat handiger denk ik, dan kan ik ook weten waar mijn personage is en zij naartoe komt]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dante Emilio Reyes
    Ik sla mijn arm om haar schouders en geef haar een klapzoen op haar wang. "Thanks, ik zie er weer fresh uit. Ik ga nu eerst net Catelinn de ronde doen ik roep je wel als ik ze weer ga trainen" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [Als je me eerst een kleine samenvatting geeft is dat handiger denk ik, dan kan ik ook weten waar mijn personage is en zij naartoe komt]


    [Ik ben ook pas weer online.. Ik kan je daarmee niet helpen..]


    Don't be like the rest of them, darling

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [Als je me eerst een kleine samenvatting geeft is dat handiger denk ik, dan kan ik ook weten waar mijn personage is en zij naartoe komt]

    [Als je alles wil weten kan je ook beter niet bij mij aankomen, want ik volg die Latin killers ook niet meer, Het enigste bij de Noordelingen is dat Jade is ingepalmt door Tyler[Pooier] en nu in zijn auto zit om ergens naar toe te gaan]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Annabeth Demi Claire

    'Is goed, ik zal de keuken moeten opruimen,' mokte ik, er waren een paar kleine nadeeltjes aan mij zijn...
    'Ik wacht op je! Nee, serieus, schiet op, ik heb geen zin afwas...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik grijns breed en loop Demi d'r slaapkamer uit, naar benede naar de woonkamer. "Kom dan, voor straks mijn ass gewhooped word door Demi omdat ik haar te lang heb laten wachten en ze toch de afwas moet doen" Zeg ik na Catelinn een tik op der hoofd gegeven te hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aprilynne Stone

    Ik liep voorzichtig, maar onopvallend door de lege straten. Het pakketje in de zak van het kortje jasje was te waardevol. Ik moest echt moeite doen mijn hand niet op het geweer te houden, ik was nog altijd niet helemaal aan de onveiligheid die voortkwam uit mijn uiterlijk gewend...
    Ik stapte kalm naar het bekende huis, daar was ik relatief veilig, ik zou nooit lid worden van een bende, maar ik was wel veilig op het territorium van degenen met wie ik zaken deed...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Nadat Dante zijn zegje had gedaan, voelde ik een tik op mijn hoofd. Ik keek hem aan. ''Is het mijn reet niet, is het wel mijn hoofd'' zei ik zuchtend, en ik stond op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [Ik ben ook pas weer online.. Ik kan je daarmee niet helpen..]


    [dn ga ik het zelf straks wel even lezen, maar is goed dat hij naar haar toe komt, doe ik wel dat ze ergens buiten zit ofzo]


    Nina Chanel McCean
    Nadat ik nog wat aan school gedaan had en besloten had dat ik daar morgen wel aan verder zou gaan, vandaag had ik er namelijk geen zin meer in, liep ik naar buiten toe, waar ik op één van mijn favo bankjes bij het water ging zitten en wat met mijn mobiel ging spelen. Ik zou wel zien wat ik ging doen, wie ik tegen zou komen vandaag, maar eerst ging ik hier even lekker van het zonnetje genieten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Orlando Ever Jhonson

    Op mijn fiets reed ik een beetje rond, tuurlijk had ik thuis wel een brommen of skooter maar ik hoevde die dingen niet, en terwijl mijn vader me op het hard had gedrukt niet alleen door de straten te rijden negeerde ik die waarschuwing straal en reed ik op mijn dooie gemak door de bewoonde en onbewonde straatjes.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dante Emilio Reyes
    Ik haalde speels een wenkbrouw op. "Klaag je nou?" grijns ik. "je lekkere kontje was niet in de buurt van mijn hand berijk..en tsjah..." Ik haalde mijn schouders op. "Laten we maar gaan" Ik liep de voordeur uit en bleef even op de veranda staan terwijl ik de straat rond keek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Daar loopt iemand die doorverkoopt!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [sorry dat ik zo laat ben]

    Lilly Emalia Billington
    Ik snik zachtjes. Weer een ontsnappingsplan mislukt. Mijn grote plan is belangrijker dan die kleine, dt weet ik. Ik wil even gezelschap, ik ga samantha op zoeken. 'Samantha?' vraag ik zachtjes, kijken of mijn zus ergens in de buurt is.

    Luna Evan Wore

    Ik rekte me uit en stond op van het gras. Ik keek om me heen of ik een bekende zag. Ik liep naar de huizen en keek daar nog eens. Ik verveelde me. Opeens zie ik Orlando fietsen. 'Heey!' zeg ik en loop op hem af. 'Ben je ergens naar op weg of ben je gewoon wat aan het fietsen?'

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel