• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    [waar?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ergens op straat, April...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik schoot in de lach. ''Dankjewel voor het compliment'' grinnikte ik. Ik liep achter hem aan, en wierp even een blik op de ondergaande zon. Rond deze tijd kwamen de meesten de straat op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice Hannah Carters
    Ik verveelde me dood thuis, dus ging ik weer naar buiten.
    Ik liep naar een meertje, en zag aan de overkant een meisje zitten [Is het trouwens oké als ik er ook bij kom?]


    That is a perfect copy of reality.

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk even naar Catelinn en loop dan op het meisje af. "Je hebt ook wel weer een erg leuk tijdstip" zeg ik geïrriteerd. "je bent trouwens te laat. is het gelukt?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Samantha Lauren Billington

    Ik stak een tweede sigaret aan. Wat kon het me ook schelen.. De sigaret zat in mijn mond terwijl ik even naar de kaptafel liep om me te fatsoeneren. Tyler zal zo wel weer komen, wat betekende dat ik weer wat 'klanten' kreeg. Ik stak mijn haar op, en veegde het uitgelopen mascara weg.

    [Sam hoorde Lilly niet, niet denken dat ik negeer hoor :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone

    'Ja, het is gelukt! Snauw niet zo tegen me, ik ben niet een van je studentjes in training. Waar is mijn geld?' gromde ik, ik haalde het pakje uit mijn zak.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson


    Ik liep achter Dante aan, en keek even om me heen om er voor te zorgen dat er geen één of andere bendelid of pooier aankwam. Ik trok mijn geweer voor de zekerheid, en bleef naar de steeg kijken. Daar zaten altijd de meesten, iets wat ik in de loop van de jaren wel ben achtergekomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lilly Emalia Billington
    Dan zie ik Sam staan. Ik loop naar haar toe. 'Sam?' vraag ik. Ik zie dat ze heeft gehuild, aan haar houding. Ik wil zo graag bij haar blijven en dat we voor altijd hier weg zijn. Dit hoerige pakje uit en iets langs aan dat alles verbergt... Ik weet niet of mijn mascara is uitgelopen maar dat kan me niet schelen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dante Emilio Reyes
    Ik haalde het pakket uit mijn achterzak en kijk haar met 1 opgetrokke wenkbrouw geïrriteerd aan. "Als jij te laat bent heb ik dat recht" zeg ik. "Ik heb ook mijn klanten" Ik likte aan mijn duim en begon langzaam de hoeveelheid die ze nodig had eruit te tellen, gaf het aan haar en stopte het overige terug in mijn achterzak.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Samantha Lauren Billington

    ''Sam?'' klonk er zachtjes, en ik draaide me van de schrik om. ''Oh, Lilly..'' zei ik schor. Ik vond het verschrikkelijk om mijn kleine zusje in zo'n ranzig, hoerig pakje te zien. Ik liep naar haar toe, en omhelsde haar even. Ik wou dat ik deze badjas voor altijd kon dragen, en geen pakjes meer aan hoefde. Die dingen zaten altijd te strak, oncomfortabel en daarbij deed ik de mannen er een plezier mee, wat ik dus echt verschrikkelijk vond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone

    'Mijn exuses, Mr Reyes,' zei ik met een geforceerde glimlach, hij mocht dan wel af en toe irritant zijn, hij kon ook gelijk hebben, ik zou eigenlijk moeten leren om mijn grote mond te houden...
    'Prettig zaken met u te doen. Volgende keer zal ik op tijd zijn!' zei ik nog over mijn schouder voor ik wegliep, nu stopte ik mijn geweer dichterbij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Dat is een heel strak plan van je Stone" antwoord ik. Met het pakje in mijn hand loop ik het huis binnen. Ik leg de drugs op de veilige plek, waar ik ze moet bewaren van Demi. Pak mijn 9 kaliber pistool, steek het in mijn riem en loop terug naar Catelinn. "Let's go" zeg ik iets grimmiger. De zon begon onder te gaan en dat betekende dat de rest naar buiten kwam en het een stuk minder veilig was.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lilly Emalia Billington
    Ik snikte toen ze me omhelsde. 'Ik wordt straks vast op gehaald door Tyler, hij liet doorschemeren dat ik er vandaag nog een moest.' ik rilde bij de gedachte. Ik zag haar badjas en wilde die van mij ook aan, alleen wist dat het geen zin had omdat hij dan toch zo weer uit moest. 'gaat het wel met jou?' vroeg ik met een klein stemmetje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    Ik knikte even, en hield mijn revolver voor me. Ik stapte naar buiten, en keek even om me heen. ''Waar te beginnen..'' mompelde ik, half tegen mezelf. Dit was een wijk met vele zijstraatjes en stegen, je moest hier op je hoede zijn rond deze tijd; van elke kant kon je beschoten worden of iets dergelijks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''