• Oke, ik heb een vraagje.Men vader heeft enkele tips gegeven over een verrassing die ik krijg. Maar ik heb geen flauw idee! Ik hoop dat jullie me aub kunnen helpen.. dankjewel,alvast !

    Wat kost 250 euro & hebben Lady Gaga & Rihanna ook ?

    het is niks elektronisch alleen moet je het af en toe insteken fso iets.
    en je kan het gebruiken in het dagelijkse leven ?

    dankjewel alvast (;


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Oordopjes ofzo?
    Ik kan me daar heel vaag iets over herinneren van Lady Gaga, maar geen idee of het 250,- kost.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Extensions? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oorbellen van een bepaald merk?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha het eerste wat in me op kwam is een tattoo. Maar die hoef je niet in te steken :').
    Hmm ik zou het verder niet weten ;x. Wanneer krijg je het?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:37 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou gokken op een soort GSM, maar dat is wel elketronisch.


    Ex astris, sciencia

    Inviolable schreef:
    Haha het eerste wat in me op kwam is een tattoo. Maar die hoef je niet in te steken :').
    Hmm ik zou het verder niet weten ;x. Wanneer krijg je het?



    Zondag . maar het is echt iets vn 250 ... maar wat ?


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Bronte schreef:
    Ik zou gokken op een soort GSM, maar dat is wel elketronisch.



    Ik heb net een nieuwe gsm gekocht, dus waarschijnlijk is het dat niet..maar toch bedankt (:


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Leela schreef:
    Oorbellen van een bepaald merk?


    dat zou wel kunnen , maar die moet je toch niet insteken in het stopcontact ? dus ..idk.Maar toch bedankt (;


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Inviolable schreef:
    Haha het eerste wat in me op kwam is een tattoo. Maar die hoef je niet in te steken :').
    Hmm ik zou het verder niet weten ;x. Wanneer krijg je het?


    en tattoo ? ;D kben wat te jong xd


    #Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

    Wacht gewoon tot zondag en dan weet je het :p
    Zoek er niet achter anders is de verassing al verkloot =)


    Stop wishing, Start doing..

    Telefoon?


    Me so good.

    Maar, van zodra je iets in het stopcontact moet steken van tijd tot tijd, dan is het toch elektrisch?


    Ex astris, sciencia

    Een vibrator van Gucci. (cat)


    Your make-up is terrible

    Een krultang/stijltang ?


    Believe in yourself.

    Een furbie (cat)

    Nee sorry, geen idee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.