• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Ze moeten het kennen" Beaam ik. Ik knik goedkeurend als ik hoor dat de kleintjes slapen. "Ik heb tijd" antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    'Het maakt niet uit, er is geen haast bij!' stelde ik gerust, dit was niet het beste onderwerp om te bespreken met Cathy erbij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk van Demi naar Cathy en weer terug. "Ik heb tijd" antwoord ik. "We kunnen even naar de keuken gaan? Ik heb alweer honger" ik zucht diep. Ik at veel en graag, maar dat kwam omdat ik mijzelf en mijn lichaam veel trainde. "Ben zo terug" Knipoog ik naar Catelinn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    'Wat is er met jou aan de hand? En zeg niet Ty, ik kijk recht door je heen!' waarschuwde ik, zijn gedrag was... afwijkend?
    Ik zocht door de kasten vond de ingrediënten voor z'n speciale hapje, daar had ik altijd gigantisch voorraden van...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik leun tegen het aanrecht en sla mijn armen over elkaar. "Ik weet het niet" zucht ik. "Althans...ik weet het niet zeker..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    'Een vermoeden kan ik misschien bevestigen!' zei ik, terwijl ik aan het koken was, ik deed eigenlijk weinig anders de laatste tijd...
    'Waar komt dit bloed vandaan?' vroeg ik me af, 'Ik dacht dat jullie niet gevochten hadden?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik moet gaan, sorry!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Cathy's mes" mompel ik.
    Ik zucht nogmaals en wrijf over mijn gezicht "Oké zeur" Mompel ik. "ik voel me apart als ik bij Cathy ben, Niet de negatieve apart. Ik weet niet wat het is. Fysiek voelde ik me al tot haar aangetrokke vanaf het begin. Me pik begon meteen overeind te staan toen ik" Ik maak met mijn handen een gebaar van een lichaam. "zag" Ik grijns even. "Ik weet niet wat het is" zucht ik.
    "Daarnaast irriteer ik me mateloos dat iedereen onvoorzichtig doet. Vooral nu Destiny en Alexander bij de Cristal Murderers zijn zitten ze ongelovelijk op onze nekken en is het gewoon erg dom. Ik kan er niet tegen"

    [Okee ): hoelaat ben je terug?
    Als Catelinn dat nou eens stiekem hoort? :p lijkt me wel leuk]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 10:30 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik wou naar Dante en Demi gaan, maar hoorde ze praten. Toen Dante uitgesproken was, betrapte ilk mezelf er op dat ik blosjes had. Ik sloeg mijn ogen neer, en kon een giechel niet onderdrukken. Direct sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Ze hadden het vast niet gehoord, toch? Ik verschool me een beetje achter de deur, en probeerde de gezichtsuitdrukking van Dante te ontrafelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk naar de deur, waar ik het geluid vandaan hoorde. Ik glimlach als ik de schaduw van Catelinn zie. Ze had me gehoort maar op de een of andere manier vond ik het niet erg. "Jij vind het toch ook vervelend dat ze zo onvoorzichtig doen hé Cathy" zeg ik nongelant. "Oh ja, je kan tevoorschijn komen hoor"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik merkte dat ik nog een beetje rood was, en verschool mijn gezicht achter mijn lange haren. "Eh- ja" glimlachte ik. Ik keek even om me heen. "Waar is mijn Jagermeister?" Vroeg ik toen maar.

    [Zit op mijn mobiel, dus kan even geen puntjes op de A doen ofzo :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik glimlach en haal speels mijn wenkbrouw op. "In de woonkamer,waar je het heb achtergelaten?" Ik kan een grijns niet onderdrukken en grinnik ook zachtjes. "Ik denk dat we iedereen bij elkaar moeten roepen en het er over moeten hebben, het kan niet langer zo doorgaan er gaan gewonde vallen" Zeg ik tegen Demi. Ik kijk even naar Catelinn, glimlach en knipoog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Onbewust draai ik een lok om mijn vinger, "Reyes, jij hebt hem daar achtergelaten, weet je nog?" Grinnikte ik, en liep naar de woonkamer om de fles te pakken. Ik nam gelijk een paar slokken, en merkte dat de fles bijna leeg was. Ik vloekte even, nam nog een slok en liep naar de keuken om hem vervolgens weer in de koelkast te zetten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik zwijg en kijk toe hoe Catelinn weg loopt en weer terugkomt. Ze loopt langs me en ik merk dat mijn hand automatisch heel snel naar haar kont gaat en weer terug komt. Catelinn was mooi, sexy ook. Dat had ik vanaf het begin dat Demi me aan haar voorstelde al geweten. Ze was een lief meisje, grappig ook. Ik heb altijd wel lol met haar. Plotseling kwam dat gevoel, ineens uit het niets. Ik wist wel wat het was. Ik had het afgezworen, sinds zij bij me weg was gegaan. "Er moeten weer boodschappen gedaan worden" merk ik droogjes op. "Ik stel voor dat niemand dat alleen doet, de Cristals zitten daar in de buurt" Kan ik haar vertrouwen? Tot nu toe was er maar één iemand in het huis die ik vertrouw. Demi, de baas, ik ken haar het langst, ik kan haar vertrouwen.. Bij de rest had ik mijn twijfels daarover. Waren goeie mensen maar sommige dingen kun je hen beter niet vertellen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 11:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knikte instemmend nadat Dante had opgemerkt dat er nog boodschappen gedaan moesten worden. "Ik wil wel gaan, ik heb toch niks te doen" glimlachte ik. "Ga je mee?" Vroeg ik aan Dante, terwijl ik een koekje in mijn mond stopte. Ik had een zwak voor gespierde jongens, ik kon er niks aan doen dat mijn blik steeds afdwaalde naar Dante zijn lichaam. Het leuke aan hem was dat hij respect had, in tegenstelling tot Tyler bijvoorbeeld. En dat hij bidt, hij is tenminste niet zo harteloos, zoals de meesten in deze buurt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''