• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Ik vind het prima, het duurt toch nog wel even voor mijn hapje klaar is" Ik grijns en werp een blik naar de kokende Demi. "Ik zal lief zijn, jij maakt mijn favoriete hapje, dan koop ik jou favoriete drankje en snoepje" Ik grinnikte en stapte van het aanrecht weg. "tot hoelaat is de supermarkt open? 10 toch" Ik werp een blik op mijn horloge.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik knik. "Het is kwart voor 9, laten we maar gaan" mompelde ik, na een blik op de klok te hebben geworpen. Ik liep naar de hal en trok mijn jas aan, en liep weer terug om mijn portomonnee te pakken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Die eikel heeft mijn auto nog" grom ik. "vind je het erg om te lopen? de auto's zijn weg" ik zucht diep. Gelukkig was het centrum niet ver."Ik bescherm je wel" zeg ik met een speelse grijns

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 11:44 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    "Nee, tuurlijk niet" glimlachte ik. "Ik denk eerder dat ik jou moet beschermen, hm" zei ik, en wierp een blik op zijn arm. Ik grinnikte even en liep alvast naar buiten, om vervolgens een blik op de volle maan en sterren te werpen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik pak snel mijn glock stop het in mijn riem en loop naar buiten. "Ik hoef niet beschermt te worden mafkees" zeg ik en ik geef Catelinn een speels zetje voor ik de veranda afloop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik lachte. "Ja, dat heb ik gemerkt" grijnsde ik. "Zonder mij was je nu dood geweest, Mister Reyes. Vergeet dat niet" zei ik zacht in zijn oor, en liep weer verder. Ik heb lang genoeg alleen moeten overleven, dus dit moest ook wel lukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes.
    "laten we dan vooral de hoeveelheid dat ik jou leven heb gered niet vergeten" zeg ik voor ik snel achter haar aanloop. "Nu staan we quitte"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leah Taylor Blairs
    Ik grijns even als ik hem heb ingehaald met shotjes. Ik grinnik even als ik merk dat Alexander al dronken begint te worden. Ik kon best goed tegen alcohol al was het enigste minpuntje dat ik snel viel als ik te veel gedronken had. 'Boeiend,' zei ik lachend en ik gooide nog wat shotjes achterover.

    [Wat kan ik doen? Met Rue of Jqyden. Wie wilt een van hun tegenkomen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catelinn

    Ik gromde even. "Oke, jij je zin, Reyes" grinnikte ik even. De supermarkt kwam al in zicht, en het was vrij rustig. Ik stapte naar binnen en keek om me heen. "Rustig" zei ik, terwijl ik naar de schappen met het chips liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Rue kan naar de club komen daar zijn Luca, Destiny, Alexander en Leah van CM]

    Dante Emilio Reyes.
    "hmm" Ik keek behoedzaam om me heen en liep door de supermarkt terwijl ik de spullen pakte die we nodig hadden en verlies Catelinn geen moment uit het oog. "Dus je stond ons net gewoon af te luisteren Beauty?" grijns ik. "Wat heb je gehoort?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Plots was alle chips interessant. "Ja" zei ik, terwijl ik mijn blik nogsteeds op het chips had gericht. "Wat heb je gehoort?" Vroeg hij, en ik keek hem toen even aan, en grijnsde. "alles" zei ik toen, en keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes.
    "Alles?" herhaal ik zacht. Ik grijp een paar zakken chips en gooi ze in het mandje terwijl ik doorloop. "Wat houd alles in?" Ik mijd haar blik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rue Jones
    Mijn mijn "nieuwe" haar en mijn geld dat ik net uit noord had gestolen liep ik een club in. Alleen mijn eigen bendeleden zouden me herkennen. Daarom verfde ik mijn haar op niet herkend te worden. Ik zag leah luca Destiny en Alexander ook staan. Ik liep grijnzend op ze af met mijn martini in mijn hand. 'Zo hoe was jullie dag?'

    [Jullie waren toch in een club?]


    I'm finally back, Finally after a Year break