• Ja, ik was nieuwsgierig (: ik gebruik de herbal essences supermodel straight, nuja, die heb ik vandaag gekocht xd



    En jullie?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik gebruik deze:



    en deze:


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon degene die in huis is. Geen idee welke merken dat zijn, dat veranderd vanaf dat de bus leeg is. Ik gebruik ook helemaal geen conditioner ofzo..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eh.. Een of andere shampoo van de Action :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Andrélon Zomerblond en Andrélon 2 in 1 (ik heb droge haarpuntjes) en haarmasker...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tocopilla schreef:
    Gewoon degene die in huis is. Geen idee welke merken dat zijn, dat veranderd vanaf dat de bus leeg is. Ik gebruik ook helemaal geen conditioner ofzo..


    woow precies het zelfde! alleen wij hebben wel standaard merken maar dat verschilt per winkel waar me ma is hahah vaak is het schwarzkopf of mildeen of palmolive ofso HAHA (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Syoss voor geverfd haar, maar ik wil die repair.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een blauwe bus van L'Oréal, als ik hem in de winkel zie staan herken ik hem :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik gebruik van de haarverzorgingslijn van "bruin" van John Frieda, de creme spoeling en shampoo, hij is wel wat prijzig, alleen werkt goed vind ik, mijn haar word er shiney van ;P.
    of ik gebruik de shampoo conditioner en cremespoeling van anderelon perfecte krul. (:


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Limei schreef:
    ik gebruik van de haarverzorgingslijn van "bruin" van John Frieda, de creme spoeling en shampoo, hij is wel wat prijzig, alleen werkt goed vind ik, mijn haar word er shiney van ;P.
    of ik gebruik de shampoo conditioner en cremespoeling van anderelon perfecte krul. (:


    Hoeveel kost hij dan?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nu gebruik ik speciale blond shampoo. Maar ik gebruik eigenlijk gewoon wat mijn moeder koopt.


    "Ignite, my love. Ignite."


    Destroy what destroys you.

    Wat mijn moeder koopt. Meestel een groene fles uit de kruitvat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een of andere anti-roosshampoo van Schwarzkopf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Puroisen schreef:
    Ik gebruik eigenlijk gewoon de shampoo die op dat moment in de douche staat, geen idee welke dat is. Dat veranderd altijd :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat