• Ik wil er morgen namelijk een halen, maar de een zegt dat het toestel gratis is en volgens de ander varieert het tussen de 78 en 300 nog wat dat je eenmalig voor je toestel moet betalen, terwijl je al een abonnement neemt.
    Iemand die hier nu toevallig al informatie over heeft voor me? Dan heb ik morgen een idee van wat me te wachten staat. :'D


    Laat maar, ik heb hem al! :3
    199,- bij een 2 jarig abonnement voor degene die het ook overwegen

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 13:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee ik ehb helaas geen IPhone


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn zus moest er wel 100 euro bij betalen, maar dat was anderhalf jaar geleden. Al heb je nu wel weer een nieuwe versie, dus ik weet het niet zeker.
    Vraag het anders in de winkel ofzo?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja doe ik sowieso ook wel morgen, maar ik dacht dat iemand het misschien nu al kon vertellen. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Is het niet zo, dat hoe duurder het abonnement, hoe minder je hoeft te betalen voor het toestel? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    Is het niet zo, dat hoe duurder het abonnement, hoe minder je hoeft te betalen voor het toestel? (krul)

    Enterrement schreef:
    Is het niet zo, dat hoe duurder het abonnement, hoe minder je hoeft te betalen voor het toestel? (krul)


    Ja, maar mij is het meer om het internet. Ik bel niet zo heel veel, dus heb geen heel duur abonnement nodig. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er nóg geen. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Enterrement schreef:
    Is het niet zo, dat hoe duurder het abonnement, hoe minder je hoeft te betalen voor het toestel? (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sesamestreet schreef:
    Ik heb er nóg geen. (cat)


    Hopelijk ben ik je morgen voor dan. (krul)
    (A)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nopez heb er geen, ookal wil ik er wel 1.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    k heb nog geen iPhone, ik twijfel nog tussen een iPhone en een blackberry. En voor een abonnement bel ik te weinig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn zus die moest voor het toetsel 90,- betalen en had 29,95,- per maand.

    Ik heb de 3gs, maar ik hoefde niks bij te betalen bij mijn abo van 19,95 in de maand, gratis internet en dat twee jaar lang op studentmobiel.nl ofzo :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Op school zit er eentje permanent naast me die een iPhone hád, ze heeft 'm paar keer laten vallen, nu is ie kapot. Ik wil het morgen wel voor je vragen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toen was ik jaloers (cat)
    Baantje gaat niet, met mijn kleine zakgeld bedragje heb ik er in 2015 pas ene, en abonnement mag niet (cat) Op de kermis had ik er BIJNA een gewonnen ;_;, milimeter er naast >.<

    Ik heb dus geen informatie, alleen dat die dingen gewoon awesome zijn en ik ga sparen voor de kermis om m wel te winnen (cat)