• Boewap :')






    ~OMG~

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 21:02 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG nu ga ik slapen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG mijn broertje is jarig.*O*
    OMG het is vrijdag de dertiende.(no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG, tof. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, ik kan zo hard lachen om sommige mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    OMG, ik kan zo hard lachen om sommige mensen.

    OMG, vertel =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, dat topic van Assassin loopt uit de hand en mensen zeggen dat ik een puppy zou zijn. Een slaafje dat alles doet wat Nikki zegt en haar altijd en overal gelijk op geef. Ik ging plat. Dat doe ik dus alles behalve. Ja, ik geef haar vaak gelijk, maar dan heeft ze het ook gewoon. En als ze het niet heeft dan zeg ik daar ook wat van en ga er ook echt op in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OMG. We hadden geen elektriciteit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DarkSavior schreef:
    OMG, dat topic van Assassin loopt uit de hand en mensen zeggen dat ik een puppy zou zijn. Een slaafje dat alles doet wat Nikki zegt en haar altijd en overal gelijk op geef. Ik ging plat. Dat doe ik dus alles behalve. Ja, ik geef haar vaak gelijk, maar dan heeft ze het ook gewoon. En als ze het niet heeft dan zeg ik daar ook wat van en ga er ook echt op in.

    OMG, ik heb dat topic express gemeden na die 'ruzie' in dat topic van 'de jeugd van tegenwoordig' x)
    OMG, ik wist dat dat topic een vervolg was op het sluiten van dat jeugd van tegenwoordig-topic. Ik vond het erg voor de user die dat geopend had. Begint iedereen ineens ruzie te maken terwijl dat niets meer te maken had met die foto. Maar die user was zelf ook mee betrokken op den duur. x)
    OMG, ik weet het, ik ben een stiekeme lurker. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ergela schreef:
    OMG. We hadden geen elektriciteit.

    OMG, dat hadden wij de afgelopen 4 jaar zo vaak. Maar nu heeft telenet na een heel kwaad telefoontje van mij eindelijk enkele maanden terug die kabel vernieuwd. Nja, het was hun schuld. Zij hadden die kabel niet goed beschermd. En toen kwam er letterlijk een kink in de kabel. Ö En die begon te roesten en heel die kabel zat vol met vocht. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG. Da's echt wel kut. -.-
    En nu?

    OMG. Ik was aan het eten... En het was lekkeeeeeer. Belegd broodje met veel mayo (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG ik ben wakker


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    DarkSavior schreef:
    OMG, dat topic van Assassin loopt uit de hand en mensen zeggen dat ik een puppy zou zijn. Een slaafje dat alles doet wat Nikki zegt en haar altijd en overal gelijk op geef. Ik ging plat. Dat doe ik dus alles behalve. Ja, ik geef haar vaak gelijk, maar dan heeft ze het ook gewoon. En als ze het niet heeft dan zeg ik daar ook wat van en ga er ook echt op in.

    OMG hoe de fuck kunnen hun zeggen dat jij een "slaafje" van Nikki bent als ze jou en Nikki helemaal niet persoonlijk kennen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiosna schreef:
    OMG ik ben wakker

    OMG, nu pas?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG. Ik wilde dat ik nu ook net wakker was.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    OMG. Ik wilde dat ik nu ook net wakker was.

    OMG, waarom?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury