• Wat vinden jullie het 'ergst'? Drinken, roken of seks onder de 16?

    Uit nieuwsgierigheid :Y)


    Me so good.

    Roken tbh.


    SLOAN.

    Pfft, iedereen moet het maar zelf weten hoor. Mij maakt het niet uit.


    Your make-up is terrible

    Euhm. Eigenlijk allemaal als je het overdreven doet, maar geen van allen als je weet waar je mee bezig bent en het doet met mate..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Seks. Ik heb gedronken voor mijn 16e, gerookt, zelfs geblowt. Maar ik wilde per sé maagd blijven tot ik in ieder geval 16 was. So...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Drank, aangezien dat je hersenen sterk kan aantasten als je zo jong bent.


    I am an idiot, I move.

    Uhm... tossen tussen roken en drank. Denk ik. Ik weet het niet eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Roken en drank. Want vaak als iemand onder de 16 drinkt, doet ie dat wel in grote mate op feestjes en zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Illuminati schreef:
    Euhm. Eigenlijk allemaal als je het overdreven doet, maar geen van allen als je weet waar je mee bezig bent en het doet met mate..


    Tell me about it, stud.

    Reepicheep schreef:
    Roken en drank. Want vaak als iemand onder de 16 drinkt, doet ie dat wel in grote mate op feestjes en zo.


    Ik dronk af en toe een glaasje malibu jus d'orange als ik uit eten ging, en champagne met nieuwjaar. Dat is de mate waarin ik drink. Nu nog steeds.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    drinken, is het slechst.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hm, ik heb niet zo'n groot probleem met seks onder de zestien, zo lang het niet geforceerd is. Ik denk dat het wel kan, maar met mate - de alcohol dan. Roken ben ik wel sterk tegen onder de zestien.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het allemaal geen groot probleem, als het maar met mate is. ALS ik zou moeten kiezen, kies ik voor roken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Seks onder de 16 is heel slecht, daar vlieg ik de bak voor in (bat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het is allemaal even bizar en bijna net zo veel voorkomend en 'normaal' menselijk gedrag, wat je steeds meer in grote lijnen ziet. Ik kan eigenlijk niet goed kiezen en heb me aan allemaal schuldig gemaakt. Alleen het enige wat ik echt stevig deed onder mijn 16e en voor mijn 18e is roken. De rest was meer experimenteren en niet zo bijzonder. (cat)


    Til hug og blod.

    Scandal schreef:
    Ik vind het allemaal geen groot probleem, als het maar met mate is. ALS ik zou moeten kiezen, kies ik voor roken.


    Dat ook.


    Til hug og blod.