• Wat vinden jullie het 'ergst'? Drinken, roken of seks onder de 16?

    Uit nieuwsgierigheid :Y)


    Me so good.

    Drinken.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De meningen zijn duidelijk verdeeld. (':


    Me so good.

    Aurelia schreef:
    Uhm... tossen tussen roken en drank. Denk ik. Ik weet het niet eigenlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het allemaal eigenlijk erg. ;P
    Nu ja, ik zou het zelf niet willen doen.
    Ik kan niet zeggen dat ik een heilig boontje ben -heb al gedronken, maar tsja- (in totaal 3 glazen max, dus...)
    Moest ik kiezen, zou ik voor drank gaan.
    Je hersenen enzo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ben ik dan de enige die seks voor je 16e het ergst vind?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zit de twijfelen tussen seks en roken.. Drinken vind ik juist niet zo erg.


    Me so good.

    Valentino schreef:
    Ben ik dan de enige die seks voor je 16e het ergst vind?

    Nope, ik vind dat ook wel..


    Me so good.

    Nou, ik drink & rook en ik ben 14, dus zal ik seks wel het ersgt vinden :')

    Volgens de wet mag je niet eens seks hebben als je jonger bent dan 16 jaar. Drank tast je hersens erg aan en roken, doet dat dan weer met je longen... Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik het ergste vind.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scandal schreef:
    Ik vind het allemaal geen groot probleem, als het maar met mate is. ALS ik zou moeten kiezen, kies ik voor roken.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik vind ze allemaal erg. Maar ik moet niet veel zeggen want ik rook al vanaf m'n 14e.
    Drinken heb ik nooit echt gedaan, en nu nog steeds niet. Af en toe zo eens een glaasje, of eens proeven van het drankje van m'n ouders, maar meer niet. Ik heb het gewoon niet op alcohol.
    En bij de seks heb ik gewacht tot mijn 16e én tot m'n vriendje en ik een jaar samen waren.
    Totally worth it. (;


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Seks, I guess.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tragically schreef:
    Volgens de wet mag je niet eens seks hebben als je jonger bent dan 16 jaar. Drank tast je hersens erg aan en roken, doet dat dan weer met je longen... Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik het ergste vind.

    Volgens de wet mag je ook niet roken en drinken voor je 16e, dus ik snap je punt niet helemaal? ;x

    Zelf vind ik seks niet zo'n probleem, als je er echt klaar voor bent. Roken en drinken vind ik erger, aangezien dat ook slecht is voor je gezondheid. En hoewel drinken slecht is voor je hersenen, vind ik roken toch het ergst denk ik. Aangezien roken toch sneller een verslaving is dan alcohol.

    Hmm, ik deed het allemaal al voor mijn 16e, maar ik denk toch dat ik roken het slechtste vind. (Ik ben intussen wel gestopt met roken. :))


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind roken en drank allebei erg. Roken omdat het je hele lichaam naar de klote helpt, drank omdat het je hersencellen (die nog aan het groeien zijn tot ~25j) vernietigt. Seks is een persoonlijke keuze, iets waar je lichaam op een bepaald moment klaar voor is. Is dat op je 18e, dan is dat zo. Is het op je 14, dan is dat ook zo. Daar kan je niets over zeggen.
    Roken en drank daarentegen zijn sowieso slecht voor je lichaam, seks niet per se.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California