• Wat vinden jullie het 'ergst'? Drinken, roken of seks onder de 16?

    Uit nieuwsgierigheid :Y)


    Me so good.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Volgens de wet mag je ook niet roken en drinken voor je 16e, dus ik snap je punt niet helemaal? ;x

    Zelf vind ik seks niet zo'n probleem, als je er echt klaar voor bent. Roken en drinken vind ik erger, aangezien dat ook slecht is voor je gezondheid. En hoewel drinken slecht is voor je hersenen, vind ik roken toch het ergst denk ik. Aangezien roken toch sneller een verslaving is dan alcohol.


    Seks kan ook schadelijk voor je zijn, als je er te jong mee begint. Vooral geestelijk en voor je latere seksleven kan het bemoeilijkend zijn. Het is zijn alle drie even slechte punten (ieder op zijn eigen manier), wanneer er te vroeg mee begonnen wordt of teveel aan wordt gedaan.


    Til hug og blod.

    Valentino schreef:
    Ben ik dan de enige die seks voor je 16e het ergst vind?


    Drinken en roken is eigenlijk onnatuurlijk gedrag voor een mens, met drinken bedoel ik dan het drinken van alcohol. Een gemiddeld mens heeft door de eeuwen heen wel seks gehad dus ik vind drinken het slechtst omdat het slecht is voor je gezondheid en het onnatuurlijk gedrag, aangeleerd gedrag eigenlijk.

    Toch vind ik roken en seks hebben voor je 16e ook erg. Aangezien je met seks hebben ook problemen kan krijgen met je gezondheid als je het niet veilig doet en ik ben nou eenmaal heel erg anti-roken vanwege mijn ouders die jaren lang hebben gerookt


    Physics is awesome

    Seks, daarvoor ben je dan nog echt een kind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Scandal schreef:
    Ik vind het allemaal geen groot probleem, als het maar met mate is.


    Believe in yourself.

    Roken
    En eerlijk gezegd vind ik helemaal niet raar als je onder de 16 al seks heb gehad, maar goed, dat is mijn mening.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Seks

    RainbowDash schreef:
    drinken, is het slechst.


    Nee

    Assassin schreef:
    Pfft, iedereen moet het maar zelf weten hoor. Mij maakt het niet uit.


    comfort in c h a o s

    2 van de 3 deed ik toen ik nog geen 16 was. (krul) Maarach mij maakt het niet uit, mensen moeten het zelf maar weten.


    -

    allemaal.

    Aurelia schreef:
    Uhm... tossen tussen roken en drank. Denk ik. Ik weet het niet eigenlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Seks.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Roken denk ik, omdat dat het snelst van de drie een verslaving wordt.
    Maar eigenlijk vind ik geen echt erg, diegene moet het zelf weten. (:

    drinken, voor je hersenen..


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Persoonlijk vind ik roken het slechts, maar dat komt omdat ik daar een nogal felle tegenstander van ben. Ik vind eigenlijk ook dat je gwn helemaal niet moet gaan roken, maar ja dat ligt voor iedereen natuurlijk anders.
    Maar ik kies voor roken. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.