• Ja! Vandaag zijn mijn papa en mama 18 jaar getrouwd! Ik ben best wel trots op ze :Y). Mijn zuje heeft een hanger ofzo voor ze gemaakt en ik heb een kussen met de Ierse vlag(huwelijksreis) en een hond en een kat erop gegeven.
    Dus nogmaals via hier: gefeliciteerd papa en mama!*O*

    Om dit topic nog nut te geven, hoe lang zijn jouw ouders al bij elkaar/getrouwd? (Als ze dat nog zijn)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd met je paps en mams! Die van mij dit jaar geloof ik 21 of 22 jaar.


    Hamartia

    Gefeliciteerd!
    Mijn ouders zijn drieëntwintig jaar getrouwd, maar waren toen wel al elf jaar verloofd.


    Take risks and conquer your fears.

    Nawh, gefeliciteerd!

    Eh, de mijne zo'n tien jaar geloof ik.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik dacht eerst dat je zei: "Vandaag zijn papa en mama 18 jaar oud geworden!" En toen dacht ik: "Dat kan niet, want de topicmaakster is 16" :'D
    Maar proficiat!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eh. Zo'n zeventien jaar.


    Ex astris, sciencia

    Gefeliciteerd!

    Mijn ouders zijn intussen al 11 jaar gescheiden..


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Grohl schreef:
    Ik dacht eerst dat je zei: "Vandaag zijn papa en mama 18 jaar oud geworden!" En toen dacht ik: "Dat kan niet, want de topicmaakster is 16" :'D
    Maar proficiat!


    Hahahahaha xd lol. Hoe weet jij eigenlijk hoe oud ik ben? Lol hahaha

    En thanks iedereen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd aan je ouders!

    De mijne 27 jaar.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn ouders zijn al 26 jaar getrouwd. :Y) Over een paar dagen zelfs 27 jaar. Het leuke is dat ze nog steeds verliefd zijn.
    Mensen vinden het best raar dat mijn ouders al zo lang getrouwd zijn, terwijl mijn vader dit jaar 50 wordt en mijn moeder 46 wordt. Mijn broer wordt dit jaar alweer 24.


    Your make-up is terrible

    Eeeeuh, ik geloof zelfs over de 30 jaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahahahaha xd lol. Hoe weet jij eigenlijk hoe oud ik ben? Lol hahaha

    En thanks iedereen(:


    Staat op je profiel :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn ouders zijn helaas al acht jaar gescheiden, anders zouden ze zestien jaar getrouwd zijn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gefeliciteerd!
    Mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd.


    26 - 02 - '16

    Mijn ouders zouden ongeveer 23 jaar bij elkaar zijn denk, maar ze zijn uit elkaar gegaan vlak voor ze 12,5 jaar getrouwd waren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Grohl schreef:
    (...)

    Staat op je profiel :'D



    Oh hahahaha lol xd

    En thanks iedereen hahaha. Sommige ouders zijn echt al lang getrouwd!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!