• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik glimlach. "Ik zal je niet alleen laten, promise."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dan mag je helemaal zelf bepalen wat we gaan doen." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja, geef het de inspiratieloze maar weer in handen." grinnik ik, terwijl ik ook opsta en iets probeer te bedenken waarbij we geen lichamelijk contact hoeven te hebben.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar ik heb al een film uitgezocht, en gisteren truth or dare verzonnen. It's only fair!" Vertel ik met grote gebaren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Ja, dat is waar." Ik denk even na. "Zullen we douchen dan? Ben ik helemaal vergeten vanmorgen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nu ik erover nadenk, ik heb ook nog niet gedoucht." Ik zet een bedenkelijke blik op.
    "Douchen dus." Grinnik ik.
    "Jouw badkamer zeker?" Aangezien Luca niet in mijn badkamer wil douchen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Goed idee." grinnik ik. Mooie kans om Cassies geur van me af te spoelen. Ik pak Chèlles hand vast. "Let's go!" Ik trek haar mee naar mijn kamer.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Lachend loop ik met Luca mee naar zijn kamer. Ietwat ongemakkelijk sluit ik de deur achter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik loop gelijk door naar de badkamer en zet de kraan aan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik trap mijn flatjes uit en loop dan ook naar de badkamer. Luca heeft de kraan al aangezet en ik schenk hem een klein glimlachje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach en kleed mezelf vast uit om onder de douche te springen. Weg geur.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Langzaam kleed ik me uit en stap dan ook onder de douche terwijl ik mijn armen om me heen sla. Waarom doe ik zelf nou zo?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Als Cassie zou weten dat Chèlle en Luca samen onder de douche staan zou ze niet zo blij zijn a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Als Chèlle zou weten wat Luca en Cassie hebben gedaan zou ze ook niet blij wezen. :'D]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [haha, nouja, eigenlijk hebben die niet echt iets gedaan afgezien dat ze met elkaar naar bed zijn geweest maar dat wist Chèlle toch al?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered