• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Je moet echt iets socialer worden Chèlle." zeg ik erop.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Zo bedoel ik het niet." Lach ik.
    "Ik bedoel dat het wennen is. Buiten jou en mijn familie heb ik nog nooit met anderen in één huis gewoond. En ik ben aan het socializen, dat weet je. Ik heb nu ook Damon, hij vind me aardig."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Je denkt dat alleen meisjes het doen, omdat je alleen hun er over hoor praten,' zei ik zachtjes. 'Vind jij het niet fijn om later bepaalde dingen terug te lezen over hoe het was?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Hmmm, nee. Dat heb ik niet zo. Ik heb meer de instelling dat als iets gebeurd is het gebeurd is en dan laat ik het ook gewoon achter me." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dus, zoals ik het nu opvat had jij liever die kus ook gewoon achter je gelaten?' vroeg ik zachtjes. Ik keek dit keer straks naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Nee, nee. Dat valt onder iets anders. Dat onthoud ik wel." zei ik snel. Ik keek naar hem. "Zo was dat niet bedoeld..."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Dat is goed, heel goed." glimlach ik. "Nu de rest nog."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hoe bedoel je het dan en waar valt het dan wel onder?' vroeg ik verward. Ik keek eventjes naar Damon. 'Het is toch gebeurd?' Ik fluisterde haast. Ik snapte het niet meer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "De rest? Celeste gaat het niet worden, Solomon is een beetje te vreemd voor mij en ik denk niet dat mij bij Layne in een kamer zetten zo goed gaat uitpakken." Grijns ik breed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Het valt onder iets dat ik wel zal onthouden en wat ik wil onthouden." Ik liep naar hem toe en drukte hem tegen me aan. "En ja, het is gebeurd." Ik zweeg even. "En ik zou het zo weer doen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Waarom? Zodat je me aandacht weer heb? Je hebt hem toch? Wat wil je nog meer?' Ik keek hem vragend aan. Ik verroerde me eigen verder niet. Ik kon het niet, of ik wou het niet. Ik weet het niet, ik verroerde me gewoon niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Hoezo dat?" vraag ik fronsend, doelend op Layne.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Omdat.. Gewoon.." zei ik zachtjes. Ik keek even om me heen. "Omdat ik het fijn vind." zei ik toen zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Waarom vind je het fijn? Gewoon voor de lol?' vroeg ik zachtjes. Ik slikte eventjes en keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat denk je nou zelf? Tenzij je stukjes vampier van de muren wil schrapen lijkt het me geen goed idee." Leg ik lachend uit. Ik mocht die jongen nu al niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3