• Ik ben dus verliefd op Toby,
    Weeral, eerst was ik dan op iemand anders maar die zit nu met iemand anders. En Toby die heeft wel iets aantrekkelijk. Oké jah ik gebruik het zelfde topic endan. Maar goed, nu zit hij de hele tijd te gapen enz. Langs de ene kant vind ik het wel leuk, maar langs de andere kant vind ik het irritant en schaamtelijk. Ik weet dus echt niet wat te doen. Hulp gevraagt.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Probeer eerst goeie vrienden te worden. Daarna kan je dan nog zien of het echt klikt en dan kan je voorzichtig beginnen uitzoeken of hij ook iets voor jou voelt.


    One man's fun is another's hell.

    Probeer eerst goeie vrienden te worden. Daarna kan je dan nog zien of het echt klikt en dan kan je voorzichtig beginnen uitzoeken of hij ook iets voor jou voelt.


    Ben het eens met j ^^


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik probeer er altijd achter te komen met vriendinnen XD Zoals ik nu ook weer moet doen, maar maak eerst gewoon contact met hem. En flirt misschien wat daarna probeer je er op een onschuldige manier achter te komen wat hij van je vind ;]


    Because Nobody Love's

    Hulp gevraagt.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    uhmm vertel het hem?

    uhmm vertel het hem?

    uh, als hij nee zegt is het schaamtelijk.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Zoals degene boven me al allemaal zeggen. Begin contact met hem te zoeken en je moet een beetje zijn gevoelens aftasten. Iedere keer (moet je wel weken doen) wat dichter naar hem toe gaan en wat persoonlijker worden. Dan merk je het wel meteen ^^


    What you see, is what you get.