• Toestemming van Khaleesi om dit topic te openen.

    DIT IS GEEN TOPIC OM HET AAN TE SPOREN, IK BEN GEWOON NIEUWSGIERIG. DRUGS IS SLECHT, IK WEET DAT.


    Hallo iedereen (':

    Dus drugs. Het is slecht maar heb je het al eens geprobeerd? Of wat wil je eigenlijk wel eens doen?

    Ik heb nog niks geprobeerd, maar om eerlijk te zijn wil ik wel eens een joint roken. Om te proberen.

    Heb wel al eens enkele joints gerookt ja. Meer niet.
    Maar ik word er wel nog veel mee 'geconfronteerd' omdat mijn vriend het veel doet.
    En zoals hierboven ergens werd gezegd, spacecake zou ik ook wel nog eens willen proberen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ponies doen niet aan drugs :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee. Ik rook ook niet, dus joints worden niets, gevoelige longen en zo.
    En verder. Meh, spacecake lijkt me wel grappig, maar ik ben té schijterig om het te doen :/


    Destroy what destroys you.

    Ik wil wel eens een joint roken. Gewoon uit nieuwsgierigheid.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:08 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    uncommon schreef:
    Nee, never tried. Maar misschien doe ik dat ooit wel eens. Als ik heel nieuwsgierig word. I dunno, dat zijn zorgen voor later.


    comfort in c h a o s

    De enige drugs die ik heb gehad is alcohol.


    No growth of the heart is ever a waste

    ENTERSHIKARI schreef:
    Nee. Ik rook ook niet, dus joints worden niets, gevoelige longen en zo.
    En verder. Meh, spacecake lijkt me wel grappig, maar ik ben té schijterig om het te doen :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die troep hoef ik niet in mijn lichaam. (:
    Ik heb nog nooit gerookt of drugs genomen en ik ben van plan om dat vol te houden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja :3 Ik voel me nu de perfecte veertienjarige, kuch.

    Ik wil wel eens jointje roken. Maar niet dat ik het persé wil. Als de gelegenheid er is dan misschien.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb wel eens gerookt, en ik drink wekelijks alcohol, maar ik snap dat je dit nu niet bedoel met 'drugs'.
    Nee, ik heb het nog nooit gedaan, en om heel eerlijk te zijn heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik heb een neef die het perfect voorbeeld is van 'Ik wilde het gewoon een keertje proberen'


    To infinity and beyond •

    Nee, en ik ga ook geen drugs nemen ook. Ik snap niet dat mensen daar 'nieuwsgierig' naar kunnen zijn, eigenlijk. Het lijkt me wel duidelijk wat er dan met je gebeurt (cat) Ik kan het me wel inbeelden.

    Ik hekel drugs eigenlijk, mijn oom is zwáár verslaafd. Daarbij zijn nog wat mensen uit mijn omgeving ook redelijk verslaafd.
    Ik heb 3x geblowt in mijn leven, maar ik heb er niets van gemerkt. Ik denk dat ik een té erge control-freak ben...

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:37 ]


    Bad decisions make good stories.

    Nee. (cat)


    26 - 02 - '16