• Is er iemand die hier een verhaal schrijft, maar dan over ONBEKENDE personen? (:
    Dan lees ik hem zeker!
    Groetjes!

    > Titel aangepast i.v.m. hoofdletters


    "I shut my eyes in order to see.'

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.

    Verloren grip

    Neem maar eens een kijkje :) Het zijn onbekende personen! Want zelf hou ik ook absoluut niet van die uitgekauwde hergeschreven verhalen of fan fiction.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ik ik! Kijk maar bij mijn stories, ik heb er twee: Twisted Minds en Life Is A festilal.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik, kijk maar even op mijn profiel^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dankjewel allemaal! :)
    Ik ga zeker eens kijken! :D

    Ik!!!
    maar die komt alleen wss pas volgend jaar uit xD
    sorry :P ben nog bezig met me boekje :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha, oke! :P xD

    Ok!b Dankjewel! (;





    Baby, you've been had.


    Janah is een ijverige student. Ze zit midden in haar examenperiode wanneer ze een ongeluk heeft. Dan gebeurt het ondenkbare. Haar ziel wordt uit haar lichaam onttrokken terwijl haar lichaam nog leeft. Is ze gedoemd om voor eeuwig op aarde rond te zwerven? Of is dit tijdelijk? Kan ze terug in haar lichaam of is tijdelijk tot wanneer haar lichaam sterft?

    Bevat fantasy-elementen, maar is vooral een korte drama van waarschijnlijk 15 hoofdstukken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb wel een verhaal over onbekende personen (Numb genaamd.)
    Het gaat over automutilatie en is naar normen toch ingesteld op 16+ vandaar geen link, als je het toch wilt lezen moet je maar even naar mijn profiel doorklikken (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ikke (:
    Op mijn profiel zie je een paar. :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Keep it a Secret.


    Lana Julia Evans is een meisje van 15. Ze woont met haar grootouders en oom in een huisje aan de rand van Rotterdam. Ze heeft geen vader en moeder meer. Haar moeder stierf bij haar geboorte en haar vader bij een trein ongeluk. Terwijl haar eigen land niets kan doen aan een nieuwe oorlog, ziet ze alles veranderen. Ze ziet hoe de joden onderdrukt worden en mensen langzaam verdwijnen. Net als haar eigen vriend Thomas die van school af moet, omdat hij jood is en niet meer de zelfde dingen mag als elk gewoon mens. Ze ziet hoe sommige delen van de stad in as worden gebombardeerd en de stad vult met rook. Maar wat als haar grootouders en oom een geheim bewaren, dat hun allemaal in gevaar kunnen brengen? Zullen ze het overleven?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alle stories op mijn profiel ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien