• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Bijna ben je bij het hotel, hou nog even vol? Dwing ik mezelf. "Sven?" Vraagt iemand voorzichtig, waarna ik toch even mijn kaken op elkaar moet houden om niet tegen haar uit te vallen. "Is er iets mis?" Vraagt Ashleigh dan. Ik schud mijn hoofd even, waarna ik mijn ademhaling rustig probeer te houden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn

    Ik grinnikte even. ''Daar heb ik genoeg ervaring mee, geloof me maar'' zei ik. Mitchell had al veel meisjes laten vallen, en die kwamen hem vaak een 'bezoekje' brengen. Ik kuste hem gewillig terug, en liet mijn hand op zijn arm rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie gaat er voorstellen om truth or dare te doen? Dan gaan Siënna en Ben daar nu naar toe.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik ga even snel douchen, niet te snel gaan D: ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    Ik glimlachte "En voor de zoveelste keer heb je weer gelijk" en luister naar de muziek en begon toen ook te dansen. De meeste zouden zeggen dat ze niet konden dansen maar aangezien we allemaal hier waren konden we deze smoes nu niet gebruiken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    Sven schudt zijn hoofd maar ik geloof hem niet. 'Ik kan aan je gezicht zien dat er wel iets is. Je bent nooit echt een goede acteur geweest,' zeg ik. 'Je kan het heus wel tegen me zeggen hoor. Dat weet je toch wel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik ga helemaal op in de zoen en mijn zorgen ver Sven deduceren zichzelf tot niets, fack ik hoor het woord deduceren niet te kennen of gebruiken, ook niet in mijn gedachten. Na een tijdje beëindig ik onze zoen. 'Ik heb dorst,' verklaar ik. 'Als je opstaat haal ik ook iets voor jou.'

    Eliza
    Ik glimlach. Op zo'n avond danst hier dus echt iedereen die aanwezig is, behalve Marylinn en Jason want die zijn elkaar aan het aflebberen maar ja, die zullen ook nog wel in beweging komen. 'Natuurlijk eb ik gelijk.'


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    "Ik kan aan je gezicht zien dat er wel iets is. Je bent nooit echt een goede acteur geweest, Je kan het heus wel tegen me zeggen hoor. Dat weet je toch wel?" Zegt ze.
    En bedankt Ashleigh. Je hebt het voor elkaar.
    "Ja, er is iets, ja. Maar je hoeft niet altijd alles te weten. Bemoei je gewoon een keer niet met andere oké?" Komt er nogal hard en bot uit, zonder dat ik er bewust van ben. Als ik geen zelfbeheersing meer heb, lijkt het alsof iemand anders mijn lichaam overneemt en ik hem niet meer onder controle heb. Ik draai me om, waarna ik het hotel in loop en de trap op sprint.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James


    'Natuurlijk heb ik gelijk.' zei ze
    "Ja dat heb je bijna altijd" zei ik lachend. "Trouwens klopt het dat ze het net hadden over Truth or Dare?" vroeg ik terwijl ik haar vragend aankeek.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashleigh
    'Ja, er is iets, ja. Maar je hoeft niet altijd alles te weten. Bemoei je gewoon een keer niet met andere oké?' zegt Sven bot. Hij draait zich om en loopt het hotel in. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem na waarna ik even diep zucht. 'Dan hoef je nog niet zo chagrijnig te doen,' mompel ik. Dan loop ik ook het hotel in, naar de meisjeszaal waar ik droge kleren aantrek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza
    'HÉ,' roep ik om de aandacht te krijgen. 'Hadden jullie het net over truth or dare?'
    Ik bestel snel nog een jupiler en leun tegen James aan. Wow, ik sta stil en er draait muziek. Wie ben ik en wat heb ik met Eliza gedaan?


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Eenmaal in de jongens slaapzaal, doe ik niet eens de moeite om naar boven te klimmen en laat ik me op het bed van Zach vallen, waarna ik een kussen tegen de muur aan smijt. Sorry, Ashleigh.. Niet dat dat veel nut heeft. Ze kan het toch niet horen. En het is niet eens haar schuld. Je kwam op het verkeerde moment Ash..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Ja, zo kom ik ook aan het antwoord" zei ik lachend toen ze tegen me aanleunde. "En aangezien je voor mij geen drinken meeneemt moet je toch echt even ergens anders tegen aan leunen" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik kijk hem pruilend aan maar stap toch opzij zodat hij zijn drinken gewoon kan gaan halen. Ik kijk even rond en zie dat we nog een behoorlijk gedeelte van de groep missen.


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga zo denk ik ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'