• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [nou Jason zette Svens mobiel uit en zag toen de foto van svens ex en toen kwam sven binnen, verder is er eigenlijn no gniets gebeurt dus ik wacht op xmirrorman]


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik keek haar verbaasd "Ik vond jou juist lief, knap en jij bent degene die populair bent". "En ik vond het raar dat je met mij vrienden was"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Maakt niet uit hoor,' zeg ik.
    Sven mompelt nog iets dat ik niet kan verstaan en ik hal mijn schouders op. 'Als hij niet zo op je bed had gelegen was ik er gewoon vandoor gerend zonder mijn vest maar ik zie je nog.'


    Remember to be ridiculous.

    Eliza
    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Maar ik ben een freak,' zeg ik. 'Ik struikel, jaag mensen tegen me in het harnas, ging op mijn veertiende het huis uit, buiten Bonnie en de crew heb ik helemaal geen vrienden. Jij bent geweldig en iedereen mag jou.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Dat is niet waar en trouwens ik ben onhandig, zeg verkeerde dingen op het verkeerde moment, ging op mijn zestiende het huis uit en woon met mijn zusje en buiten de crew en een paar mensen hier heb ik ook geen vrienden" zei ik

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik kijk verlegen naar de grond. Hoe kon hij nou geloven dat hij niet geweldig is en denken dat ik dat wel ben? Ik ben "Dat rare meisje" en voor andere meiden is hij "Die hotte dansende jongen." Ik ga dan wel niet om met hun maar hoor echt wel wat ze zeggen. 'Ben je doof ofzo?' Vraag ik. 'Zegt: "Die hotte dansende jongen" je soms iets?'


    Remember to be ridiculous.

    Jason
    Ik kom met grote passen het gebouw uit en loop richting het feestterrein. Ik zie iemand op het bankje zitten en kan in het donker nog net onderscheiden wie het is. Marylinn. Ik ga achter haar staan en zak door mijn knieën waardoor mijn lippen bij haar oor komen. 'Hé lief.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Nee, dat zegt me niets" zei ik. "Alleen degene die altijd onhandig is". "Maar geloof me jij bent geweldig en wat mensen verder ook zeggen is niet waar"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik knik. 'Die hotte dansende jongen is hoe de andere meiden op school en bij mij in de buurt je altijd noemen.'
    Ik pak met mijn andere hand mijn lange zwarte hren vast.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    ''Hé lief'' hoorde ik opeens van achter, en met een ruk draaide ik me om. ''Niet meer doen, ik schrok me kapot'' grinnikte ik, en drukte even een klein kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    Ik kijk haar verbaasd aan "Oke nu maak je echt een grapje"
    "En trouwens het maak niet uit hoe de andere me noemen want jij bent het meisje waar ik verliefd op ben"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Ik loop om het bankje heen, til Marylinn op en ga weer zitten met haar op schoot. 'Ik zal het niet meer doen, beloofd,' zeg ik.
    Ik sluit mijn armen om haar middel en leg mijn hoofd over haar schouder. 'Ik heb je gemist.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Op een gegeven moment zat ik op zijn schoot, en ik leunde met mijn hoofd tegen hem aan. Ik grinnikte even. ''Ik jou ook'' mompelde ik, terwijl ik een hand op zijn borstkas liet rusten.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    'Ik maak geen grapjes over dit soort dingen,' zeg ik. 'Maar dat je je daar niets van aantrekt betekent nog niet dat het mij niet het gevoel gaf dat jij die ontzettend populaire, onbereikbare jongen bent die op de een of andere vreemde manier bevriend met mij is.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason
    Ik snuif Marylinns geur in me op en de warme geur maakt me licht in mijn hoofd. 'Ik was niet weg gegaan als ik het niet koud had,' zeg ik.

    [nice de enige die nieuwe topics mag openen is offline, joeppie *sarcasme mensen*]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 19:47 ]


    Remember to be ridiculous.