• Ik stond mijn spreekbeurt te doen en opeens... Was ik mijn tekst kwijt.
    Ik stond daar zo van: 'Ehm... nouja ik weet het niet meer dus dit is het einde van mijn spreekbeurt.'

    Wie heeft nog meer van zulke dingen mee gemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja dat heb ik ook heel vaak


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heel vaak, maar meestal krijg ik gewoon de slappe lach.


    Take risks and conquer your fears.

    ik ben soms zoo verlegen dat ik alles gewon vergeet.
    sta ik dus maar te spieken en een diepe onvoldoende te scoren


    -

    Dat is wel kut :( Ik heb dat eigenlijk nog nooit echt gehad. Ik vind het altijd leuk om speekbeurten te doen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik niet, ik ben zowaar vrij goed in spreekbeurten en betogen houden :')
    2e tot de 4e: 7.7 - 7.6 - 7.8 ;D
    Niet om op te scheppen of zo, ik ken genoeg mensen die het niet kunnen of durven.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er altijd wat steekwoorden bij. Als ik dan iets vergeet, kan ik altijd even spieken. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, laatst nog. Ik had een presentatie over hippies. Ik had de tekst echt goed uit m'n hoofd geleerd. En eerst ging het goed, praatte aan een stuk door. Toen poef. Everthing's gone. En aangezien er alleen maar plaatjes en een paar youtube-linkjes op de powerpoint stonden, kon ik niet afkijken. :'D
    Maar ik kreeg uiteindelijk nog een 6.5, dus daar was ik wel blij mee. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 18:08 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik had precies hetzelfde. Maar ik had toen een lieve leerkracht en mocht ik de volgende dag opnieuw. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Erm, aleen als ik een spreekbeurt doe over iets wat ik goed ken en leuk vind sta ik wat zelfzeker vooraan in de klas . Anders sta ik te trillen als een rietje en vergeet ik dingen of sla ik ze door elkaar

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 18:08 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik klap altijd dicht D:
    Maar ik ben wel weer goed in werkstukken. Heb het laatste jaar daarvoor allen maar achten en negens gehaald :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij werd die vrouw bij Nederlands echt boos op me. Je moest je betoog presenteren, en toen moest ik op twee benen leunen, mja, ik ben geopereerd aan mijn rechterknie, dus die kan ik -nog niet- strekken, snapte ze niet D: presenteren ging wel goed tho.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb meestal een aantal steekwoorden opgeschreven waar ik dan een verhaal omheen ratel ^^ Ik ga dan echt supersnel praten en mijn hart klopt in de 4e versnelling
    Ik kan gewoon niet goed dingen voordragen =S
    Maar wel zwaar klote dat het voor jou zo ging :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    ik heb dat eens gehad bij een toneel, ik was heel mijn tekst kwijt maar een minuut later wist ik alles terug

    ohh ik lul dan gewoon door alsof ik weet waarover ik het heb :')


    Believe in yourself, change the world.

    Meestal weet ik het terug na een minuutje.
    Of ik kijk op mijn ppt/briefje met kernwoorden. Dat mogen wij altijd bijhouden.
    En anders fluistert iemand anders de tekst in.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please